Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Österåker Sthlm Capital Bygg

Sthlm Capital Bygg

Vikingavägen 56, 184 41 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till STHLM Capital Bygg!

Vi renoverar och bygger om för både privatpersoner och företag. Inga uppdrag är för stora eller små för oss. Vi hjälper dig med nybyggnad av villor, husgrunder, kök, måleri, takomläggning, altaner, badrum, plåtarbeten och mycket mer.

Vi på STHLM Capital Bygg värnar om dig som kund och att du ska känna dig trygg i att anlita oss. Vi vet vad som krävs för att våra kunder ska rekommendera oss vidare till andra. Genom att vara noggranna, punktliga och lyhörda för dina önskemål har vi hittat receptet för att du som kund ska bli nöjd vid utfört arbete.

Välkommen in till oss på STHLM Capital Bygg - Låt oss göra dina tankar och idéer till verklighet!

Läs vad 4 kunder tycker om Sthlm Capital Bygg

• Magnus R skrev om Sthlm Capital Bygg
    Snabbt, precist och enkelt. Rekommenderas. Kommer att använda deras tjänster flera gånger. Läs mer
  • Per-Olov O skrev om Sthlm Capital Bygg
    Bra bemötande. Offert och verklighet stämde helt. Duktiga hantverkare fixade exklusivt parkettgolv perfekt. 4 meter marmorskiva i köket toppen med inbyggd induktion o ugn. Klinker i hall med golvvärme med mera. Jättenöjd Läs mer
  • Beirj B skrev om Sthlm Capital Bygg
    Jag kom i kontakt med Ulrik på Sthlm Capital Bygg första gången då jag var i behov av spacklings arbete i min lägenhet. Vi bokade ett möte, sedan första besöket förstod jag att företaget är seriöst och besitter mycket hög kompetens. Arbetsledaren Ulrik kom på besök och gav förslag om nya idéer för att kunna trycka ner priset. Jobbet gjordes av två anställda och jag var oerhörd nöjd. Det resulterade i att jag ett par veckor senare kontaktade de för att renovera hela köket och badrummet i min lägenhet. Jobbet blev klart enligt tidsplaneringen som de uppgav och jag blev super nöjd med resultatet. Jag tvekar inte kontakta dem igen vid andra projekt och kan starkt rekommendera dem. Läs mer
  • Ara Ohanessian Y skrev om Sthlm Capital Bygg
    Jag fick hjälp med total renovering av 50kvm altan + bygghjälp på 20kvm glas uterum från willabgarden. Jag är supernöjd med killarna och kanonnöjd med resultatet.
    Jag rekommenderar starkt sthlm capital bygg . Läs mer

Vikingavägen 56, 184 41 Åkersberga