Gabriel Youhanoun

Gabriel Youhanoun

Gabriel Youhanoun är mäklare på STHLM ESTATE

Gabriel Youhanoun har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Gabriel Youhanoun har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 5.0. Gabriel Youhanoun har haft 7 försäljningar sen 2022-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-07 - 2022-08

Läs vad 18 Läs vad Gabriel Youhanoun

• Maame K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE
    2022-09-30 Verifierad kund
    Duktig, tydlig, flexibel, hjälpsam och ärlig! Hjälper verkligen till med allt och det lilla extra utöver det som behövs innan tillträdet. Rekommenderar starkt!
    2022-09-29 Verifierad kund
    Jättenöjd med mäklare! Håller sitt ord och ser till så både säljare och köpare blir nöjda. Trevligt bemötande från start till slut och är otroligt pedagogisk så det inte blir några missförstånd eller likande. 5 av 5 stjärnor 🌟
    2022-09-29 Verifierad kund
    Vilken fantastisk mäklare! Jag är så tacksam att jag valde Gabriel för min lägenhets affär.
    Han har stor lokalkännedom och total koll på marknaden. En mycket omtänksam och engagerad mäklare som går den där extra milen för att varje klient skall bli nöjd, vilket är så oerhört viktigt i dessa tider. Det ord jag främst kommer att tänka på är integritet!
    Han står för vad han säger och man kan lita till 100 % på att han kommer att göra sitt yttersta för att uppfylla alla önskemål. Vill ni känna er väl omhändertagna och trygga skall ni välja Gabriel för bättre kan man inte få!
    2022-09-23 Verifierad kund
    Gabriel är en riktig stjärna! Han gör sitt yttersta för ett tryggt och besvärsfritt bostadsköp, där kunden alltid får stå i centrum. Rekommenderar Gabriel starkt till alla som ska köpa och sälja.
    2022-09-23 Verifierad kund
    En grym mäklare som verkligen rekommenderas, fick min lägenhet såld på 48 timmar till ett rekordpris i området, tack för din insats och hoppas du gör fler nöjda som mig!
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mycket duktig mäklare som håller sitt ord. Jättenöjd med resultatet!
    2022-09-21 Verifierad kund
    Gabriel gjorde ett oerhört proffsigt jobb och fick hela processen att bli smidig och effektiv. Att han alltid var tillgänglig underlättade och bidrog mycket positivt till helhetsintrycket. Vi fick även hjälp med andra saker som inte berörde lägenheten då vi är nya i Stockholm. Gabriel skulle vara mitt förstahandsval både vid köp och försäljning av bostad! Rekommenderas starkt för köpare och säljare!
    2022-09-20 Verifierad kund
    Köpte nyligen min första lägenhet och är jätteglad över att just Gabriel var mäklaren. Han gjorde hela köpprocessen så otroligt smidig, alltid hjälpsam och tillgänglig för att svara på frågor. Det märktes att Gabriel har många års erfarenhet av branschen, kan varmt rekommendera honom till alla.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Rekommenderar verkligen Gabriel. Mycket duktig och såg till att jobbet blev gjort på ett snabbt och smidigt sätt.
    2022-09-17 Verifierad kund
    Köpte nyligen en bostadsrätt i Stockholm där Gabriel var mäklare. Jag uppfattade Gabriel som väldigt tillmötesgående, kompetent och pålitlig. Han gjorde en fantastik insats och var väldigt mån om att båda parterna skulle vara nöjda. Han överträffade alla förväntningar jag hade, allt ifrån; frågor innan visningen, visningen, budgivningen samt avtalsskrivningen. Hela processen sköttes utomordentligt snyggt och smidigt. Kan inget annat än att rekommendera honom starkt!