Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sthlm Fast

Sthlm Fast

Tomtebogatan 28, 113 38 Stockholm — Visa karta

SthlmFast förmedlar bostadsrätter, villor och lantställen i hela Stockholm.

Vi på SthlmFast kan garantera dig ett engagemang utöver det vanliga och en modern mäklartjänst av hög kvalitet.

Efter en sammanslagning av ett flertal mäklarkontor och värvning av några av branschens absoluta toppmäklare har vi på SthlmFast vad du som kund behöver för att få en trygg och lyckad försäljning.
Sveavägen 52, 11134, Stockholm
Edward & Partners
Linda S:
Både jag och min kille anlitade Joe Maatouk som mäklare och vi är otroligt nöjda! Han fanns alltid tillgänglig och var otroligt proffesionel...

Mäklare nära Sthlm Fast:

Karlbergsvägen 40, Stockholm
Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad d... Läs mer ›
Jessica H:
Mycket positivt intryck från det allra första mötet! Anette är en kunnig, ambitiös och saklig mäklare. Hon har stor kännedom om fastighetsma...

Karlbergsvägen 36A, STOCKHOLM
Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner våra fastighetsmäkla... Läs mer ›
Malin G:
Fantastiskt proffsigt bemötande från dag ett. Vi är mer än nöjda från A-Ö

Fleminggatan 43, Stockholm
Jonas V:
Jag vill varmt rekommendera vår mäklare Emma Holst på Länsförsäkringar. Hon har sålt en lokal åt oss och lyser klart med sitt engagemang och...

Upplandsgatan 51, STOCKHOLM
Eric N:
Christopher Maurie har ett professionellt bemötande och levererar över förväntan. Kan varmt rekommendera honom.

Läs vad 15 kunder tycker om Sthlm Fast

• Erling L
    Erling L skrev om Sthlm Fast
    Låg servicenivå!
    Ingen information om byggnationen, Glashuset, som startade precis då vi flyttat in.
    Totalt sett ingen positiv kontakt!
    2014-01-08 Marcus B svarar Erling L
    Hej Erling!
    Alla spekulanter blev informerade om i att det pågick en 10-årig tvist om Glashusbyggnationens vara eller inte vara på grannfastigheten. Detta i enlighet med god mäklarsed. Jag beklagar att tvisten utföll i en för dig negativ riktning. Hoppas att bygget kan slutföras så smärtfritt som möjligt och att ni får ut max av er lägenhet.
  • Conny J
    Conny J skrev om Sthlm Fast
    Allt fungerade helt okej, inget utöver det vanliga dock.
    Så jag är nöjd.
    2014-01-08 Marcus B svarar Conny J
    Tack Conny! Jag är också nöjd, särskilt med föreningsrekordet. Hoppas du trivs bra med ditt nya boende och har du några frågor eller funderingar i framtiden är du varmt välkommen!
  • Pierre J
    Pierre J skrev om Sthlm Fast
    Marcus fick verkligen ut Max utav min bostad. Väldigt proffsig och bra bemötande. Jag kan starkt rekommendera Marcus Bodin och sth fast.
  • Gustaf Z
    Gustaf Z skrev om Sthlm Fast
    Marcus arbetade proffsigt och levererade min lägenhetsförsäljning till ett bra pris trots en lite kämpig start.
  • Jaana  F
    Jaana F skrev om Sthlm Fast
    Marcus var lite för "inställsam" eller för mycket säljare för min smak. Efter att vi tillträtt vår lägenhet och då vi fick bekymmer så har han inte svarat på mitt mail. (Oengagemang?) Jämför med vår egna mäklare som vi anlitade vid försäljning av villan. Kanske är det så enkelt som att det är skillnad på mäklarnas attityd i Stockholms innerstad kontra något utanför?
  • Gerlich Maja B
    Gerlich Maja B skrev om Sthlm Fast
    De svarar inte alltid på sms, även när man ber dem bekräfta saker. Jag gör mitt livs hitintills största affär men får en känsla av oseriösitet av mäklaren. Svårt för mig som första gångsköpare förstå vad jag behöver göra och hur processen fungerar.
  • Pia D

Helt okey.

Med beröm godkänt
  • Malin I
    Malin I skrev om Sthlm Fast
    Första träffen mycket bra, sen ganska oengagerat.
  • Robin
    Robin skrev om Sthlm Fast
    Bra service och kommer till avslut snabbt.
  • Carina B
    Carina B skrev om Sthlm Fast
    Min mäklare var trevlig precis som de andra mäklarna. Men han hade de bästa tjänsterna att erbjuda enligt min mening. Han försökte inte få uppdraget genom att erbjuda tilläggstjänster allt eftersom jag eventuellt tvekade, utan allt ingick redan från början, så som extravisning, flyttstädning och styling. Det gjorde att jag som kund inte behövde fundera på vad mer jag kunde ha "förhandlat till mig".
    Det har varit övervägande lätt, snabbt och trevligt att kommunicera via både telefon, sms och mail. Dessutom är jag över förväntan nöjd med utdelningen på försäljningen.
    Uppföljningen kunde ha varit något bättre. Mäklaren kunde inte delta vid överlåtelsen och jag fick själv skriva och påminna om kvitton.
    Sammanfattningsvis tycker jag dock att det har varit en positiv upplevelse och jag skulle kunna tänka mig att återkomma.
  • Marlene  S
    Marlene S skrev om Sthlm Fast
    Det var smidigt, lättsamt och professionell! Kan varmt rekommendera SthlmFast! Mvh Marlen Söderberg
  • Jimmy  H
    Jimmy H skrev om Sthlm Fast
    Sålde min 3e lägenhet med Sthlm Fast. Tagit föreningsrekord varje gång. Gillar hur de jobbar. Snabba ryck och sena timmar.
  • Patric  L
    Patric L skrev om Sthlm Fast
    Mycket gott mottagande och proffesionellt arbete! Kan varmt rekommenderas !
  • Sofia  W
    Sofia W skrev om Sthlm Fast
    Trevliga, affärsmässiga, konkreta, flexibla, hjälpsamma, effektiva, duktiga, professionella. Alla dessa ord summerar mina möten med Marcus och hans kollegor på SthlmFast.
  • Anna  H
    Anna H skrev om Sthlm Fast
    Snabba på återkoppling, gav mervärdes tjänster, Proffsiga, personliga

Tomtebogatan 28, 113 38 Stockholm