Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sthlm Fast

Sthlm Fast

Tomtebogatan 28, 113 38 Stockholm — Visa karta

SthlmFast förmedlar bostadsrätter, villor och lantställen i hela Stockholm.

Vi på SthlmFast kan garantera dig ett engagemang utöver det vanliga och en modern mäklartjänst av hög kvalitet.

Efter en sammanslagning av ett flertal mäklarkontor och värvning av några av branschens absoluta toppmäklare har vi på SthlmFast vad du som kund behöver för att få en trygg och lyckad försäljning.
Sveavägen 52, 11134, Stockholm

Mäklare nära Sthlm Fast:

Karlbergsvägen 41, Stockholm
Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vasastan! Vi har god lokalkännedom ... Läs mer ›
Malin S:
Jag kan verkligen varmt rekommendera Nicola. Vi valde med omsorg efter tidigare dålig erfarenhet av mäklare. Vi valde Nicola pga hans engage...

Karlbergsvägen 40, Stockholm
Varmt välkommen till Fastighetsbyrån och Vasastan! Här får du en komplett och sk... Läs mer ›
Oskar M:
Emmie gjorde ett bra intryck från dag ett. Hon har visat stort engagemang och har funnits tillgänglig så fort vi har haft frågor eller känt ...

Igeldammsgatan 14, Stockholm
Vi lägger stort fokus på den personliga kontakten och att skapa mervärde i din b... Läs mer ›
Josefine E:
Otroligt proffsig och duktig! Såg dessutom till så att vi fick försäljningsrekord i föreningen på vår lägenhet. Kommer definitivt anlita ige...

Karlbergsvägen 36A, STOCKHOLM
Med ett genuint engagemang och en passion för yrket vinner våra fastighetsmäklar... Läs mer ›
Caroline Ö:
Vi fick ett bra intryck av Tina. Proffsig, ordningsam och driven. Hon är säljare i fingerspetsarna. Våra förväntningar gällande priset levd...

Läs vad 37 kunder tycker om Sthlm Fast

• Johan L
    Johan L skrev om Sthlm Fast
    Bra att ha kontakt med. Seriösa och tar sin uppgift på allvar. Läs mer
  • Emilia L
    Emilia L skrev om Sthlm Fast
    Vi använde Sthlmfast som mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet. Det gör vi gärna igen! Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Sthlm Fast
    Jag är otroligt nöjd med Jespers insats vid försäljning av min lägenhet, med ett slutpris som låg högt över min förväntan. Ser han som förtroendeingivande och en bra känsla för marknaden som lyckas ge det lilla extra! Jag kan starkt rekommendera honom! /Patrik Läs mer
  • Jonathan D
    Jonathan D skrev om Sthlm Fast
    Bemötandet var väldigt bra. Bolaget var seriöst och bra engagemang, lyssnade mycket på oss som kunder. Vi var väldigt nöjda med helheten. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Sthlm Fast
    Jag har bara positiva saker att säga om Anders och företaget. De levde helt och hållet upp till mina förväntningar och bemötandet var strålande. Jag kan absolut rekommendera Anders till alla mina vänner! Läs mer
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Sthlm Fast
    Jesper var mycket trevlig och professionell i sitt bemötande, både mot oss som säljare samt mot spekulanter/köpare. Jesper gjorde ett gediget jobb under hela försäljningsprocessen och lyckades på ett mycket bra sätt lyfta fram de starka sidorna hos vår lägenhet. Vi kommer definitivt att anlita Jesper igen, när det blir dags att byta boende. Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Sthlm Fast
    Ett förtroendeingivande och trevligt bemötande som ledde till en affär som överträffade förväntan. Jag är mycket nöjd och kan bara rekommendera! Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Sthlm Fast
    Fick ett riktigt bra helhetsintryck av Anders och Sthlm Fast. Trevlig, driven och det kändes verkligen som han jobbade för att du som säljare skulle göra en bra affär. Kan verkligen rekommendera att använda denna mäklarbyrå när du ska sälja din bostad. Det kommer jag definitivt göra igen! Läs mer
  • Johanna V
    Johanna V skrev om Sthlm Fast
    Anders skötte sitt jobb bra! Vi är jättenöjda med förmedlingen av våran nya bostad.
    Med vänlig hälsning,
    Johanna och Victor Läs mer
  • Victor M
    Victor M skrev om Sthlm Fast
    Mycket bra service från början till slut. Jag är jättenöjd med Anders prestation. Läs mer
  • Robin L
    Robin L skrev om Sthlm Fast
    Än så länge mycket nöjd med Anders på Sthlmfast som mäklare. Han styrde upp en snabb och bra affär och tog hand om det som behövde fixas när jag inte hade tid. Lätt att nå via mail/telefon/sms!

Jag rekommenderar varmt Sthlmfast till andra säljare/köpare. Läs mer
  • Erik  A
    Erik A skrev om Sthlm Fast
    Jag har använt mig av Jesper på Sthlm Fast vid 2 stycken lägenhetsförsäljningar och är jättenöjd.

Proffsigt och trevlig bemötande utan att vara överdriven som många andra mäklare lätt kan vara.

Han gav verkligen det där lilla extra för med bra tips på vad jag skulle tänka innan visning och sen genom hela säljprocessen.

Kanonbra, kan stark rekommendera. Läs mer
  • Katrin C
    Katrin C skrev om Sthlm Fast
    Mycket bra och professionellt utförande av försäljningen av min lägenhet.
    Jag kan verkligen rekommendera andra att använda sig av Stockholms Fast. (mäklare Dennis) Läs mer
  • Erling L
    Erling L skrev om Sthlm Fast
    Låg servicenivå!
    Ingen information om byggnationen, Glashuset, som startade precis då vi flyttat in.
    Totalt sett ingen positiv kontakt! Läs mer
    2014-01-08 Marcus B svarar Erling L
    Hej Erling!
    Alla spekulanter blev informerade om i att det pågick en 10-årig tvist om Glashusbyggnationens vara eller inte vara på grannfastigheten. Detta i enlighet med god mäklarsed. Jag beklagar att tvisten utföll i en för dig negativ riktning. Hoppas att bygget kan slutföras så smärtfritt som möjligt och att ni får ut max av er lägenhet.
  • Conny J
    Conny J skrev om Sthlm Fast
    Allt fungerade helt okej, inget utöver det vanliga dock.
    Så jag är nöjd. Läs mer
    2014-01-08 Marcus B svarar Conny J
    Tack Conny! Jag är också nöjd, särskilt med föreningsrekordet. Hoppas du trivs bra med ditt nya boende och har du några frågor eller funderingar i framtiden är du varmt välkommen!
  • Pierre J
    Pierre J skrev om Sthlm Fast
    Marcus fick verkligen ut Max utav min bostad. Väldigt proffsig och bra bemötande. Jag kan starkt rekommendera Marcus Bodin och sth fast. Läs mer
  • Gustaf Z
    Gustaf Z skrev om Sthlm Fast
    Marcus arbetade proffsigt och levererade min lägenhetsförsäljning till ett bra pris trots en lite kämpig start. Läs mer
  • Jaana  F
    Jaana F skrev om Sthlm Fast
    Marcus var lite för "inställsam" eller för mycket säljare för min smak. Efter att vi tillträtt vår lägenhet och då vi fick bekymmer så har han inte svarat på mitt mail. (Oengagemang?) Jämför med vår egna mäklare som vi anlitade vid försäljning av villan. Kanske är det så enkelt som att det är skillnad på mäklarnas attityd i Stockholms innerstad kontra något utanför? Läs mer
  • Gerlich Maja B
    Gerlich Maja B skrev om Sthlm Fast
    De svarar inte alltid på sms, även när man ber dem bekräfta saker. Jag gör mitt livs hitintills största affär men får en känsla av oseriösitet av mäklaren. Svårt för mig som första gångsköpare förstå vad jag behöver göra och hur processen fungerar. Läs mer
  • Pia D

Helt okey.

Med beröm godkänt Läs mer
  • Malin I
    Malin I skrev om Sthlm Fast
    Första träffen mycket bra, sen ganska oengagerat. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Sthlm Fast
    Företaget är mycket professionellt och behjälpliga på alla sätt vid försäljning och köp av lägenhet.
    Jag rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Robin
    Robin skrev om Sthlm Fast
    Bra service och kommer till avslut snabbt. Läs mer
  • Alsaid H
    Alsaid H skrev om Sthlm Fast
    mycket bra bemötande,över förväntan bra,härligt service grad.verkligen värdt pengarna.vet vat dem gör Läs mer
  • Daniel  P
    Daniel P skrev om Sthlm Fast
    Bra bemötande
    God service och återkoppling under hela affären. Läs mer
  • Carina B
    Carina B skrev om Sthlm Fast
    Min mäklare var trevlig precis som de andra mäklarna. Men han hade de bästa tjänsterna att erbjuda enligt min mening. Han försökte inte få uppdraget genom att erbjuda tilläggstjänster allt eftersom jag eventuellt tvekade, utan allt ingick redan från början, så som extravisning, flyttstädning och styling. Det gjorde att jag som kund inte behövde fundera på vad mer jag kunde ha "förhandlat till mig".
    Det har varit övervägande lätt, snabbt och trevligt att kommunicera via både telefon, sms och mail. Dessutom är jag över förväntan nöjd med utdelningen på försäljningen.
    Uppföljningen kunde ha varit något bättre. Mäklaren kunde inte delta vid överlåtelsen och jag fick själv skriva och påminna om kvitton.
    Sammanfattningsvis tycker jag dock att det har varit en positiv upplevelse och jag skulle kunna tänka mig att återkomma. Läs mer
  • Anders B
    4. Kande att det var bra varde utifran service och resultat
    5. Smidig hantering av forsaljningen och allting runtomkring Läs mer
  • Marlene  S
    Marlene S skrev om Sthlm Fast
    Det var smidigt, lättsamt och professionell! Kan varmt rekommendera SthlmFast! Mvh Marlen Söderberg Läs mer
  • Jimmy  H
    Jimmy H skrev om Sthlm Fast
    Sålde min 3e lägenhet med Sthlm Fast. Tagit föreningsrekord varje gång. Gillar hur de jobbar. Snabba ryck och sena timmar. Läs mer
  • Patric  L
    Patric L skrev om Sthlm Fast
    Mycket gott mottagande och proffesionellt arbete! Kan varmt rekommenderas ! Läs mer
  • Sofia  W
    Sofia W skrev om Sthlm Fast
    Trevliga, affärsmässiga, konkreta, flexibla, hjälpsamma, effektiva, duktiga, professionella. Alla dessa ord summerar mina möten med Marcus och hans kollegor på SthlmFast. Läs mer
  • Anna  H
    Anna H skrev om Sthlm Fast
    Snabba på återkoppling, gav mervärdes tjänster, Proffsiga, personliga Läs mer
  • Mario  H
    Mario H skrev om Sthlm Fast
    Overall, our experience with Sthlm Fast was very positive in every respect. The persons we were in contact with, have been friendly, very service minded and professional. The atmosphere was professional and pleasant at the same time. Even after the deal was completed, Sthlm Fast provided excellent service and was ready to help us with any kind of question we had. We were absolutely satisfied with the service we paid for and would not hesitate to recommend Sthlm Fast. Läs mer
  • Johan  L
    Johan L skrev om Sthlm Fast
    1. Vädigt professionelt bemötande av Jesper Halvarsson.

2. Jag är nöjd med helheten och försäljningen. Allt gick smidigt!

3. Professionell, tydlig och hjälpsam.

4. Jag sålde min lägenhet och är väldigt nöjd med slutresultatet.

5. Exemplariskt skött. Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Sthlm Fast
    Bra bemötande. Uppfyllde förväntan. Bra service och stämning.

Har ej betalat nåt.

Totalt sett bra/helt ok. Läs mer
  • Martin  P
    Martin P skrev om Sthlm Fast
    Proffessionellt uppträdande och företaget levde mycket väl upp till min förväntan avseende slutpris och enligt uttalad tidplan. Läs mer
  • Nils  T
    Nils T skrev om Sthlm Fast
    Bra bemötande. Levde upp till förväntan. Bra stämning och hög service nivå.Hög output på betalad premie. Mycket bra upplevelse. Läs mer

Tomtebogatan 28, 113 38 Stockholm