STHLM Ladies & Gent's Hammarby Sjöstad

Ring 08-506 655 95 sthlmladiesandgents.se

40 omdömen om STHLM Ladies & Gent's Hammarby Sjöstad

Viveka C
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Mycket bra och trevligt bemötande

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Sandra E
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Både jag och mina tre söner har klippt oss många gånger här och alltid supernöjda! :)

Isabelle F
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Så nöjd! Johanna var proffsig och supertrevlig.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 489 omdömen 4.8 av 489 omdömen
BadgeTwoYears

Bemötandet var mycket bra och trevligt. Min åttaårige son skulle klippa sig. Vi behövde hjälp med att komma fram till vilken typ av frisyr s

Erika R
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

En väldigt bra upplevelse, direkt när jag kom in så hälsade närmaste stylist på mig och hälsade mig välkommen. När min stylist var redo så gick vi igenom det jag ville göra med mitt hår och fick bra tips/råd utifrån hennes erfarenhet. Jag blev väldigt nöjd med resultatet och kommer att gå tillbaka!

Julia S
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Positivt bemötande, som alltid. Skulle denna gång bara klippa topparna, brukar i vanliga fall gå till er och slinga håret och klippa kort men denna gången blev det enkelt. Går alltid till Elina och blir väl omhändertagen.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 470 omdömen 4.9 av 470 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Anna M
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Väldigt varmt och trevligt bemötande.

Peter W
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Jag är nöjd kund ända från företaget startades av Sara. Under åren har jag gått hos fyra olika personer och alla har varit trevliga och kompetenta.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Josephine G
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Blir alltid så himla nöjd efter ha varit hos Johanna, är därav en återkommande kund!

Fredrik A
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

fantastiskt bemötande av Patrik som klippte oss. Motsvarade alla förväntningar. klippning och färgning.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 299 omdömen 4.7 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Bra klippning, professionell, vänligt och varmhjärtat bemötande.

Amandha L
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Toppenbra service och jag fick precis vad jag önskade!

Kristina S
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Proffsigt och trevligt, riktigt duktiga frisörer.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 590 omdömen 4.6 av 590 omdömen

Natalie W Natalie W
Vanessa L
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Har gått till Patrik vid ett flertal tillfällen och har alltid varit lika nöjd! Han är otroligt trevlig och grym på det han gör. Rekommenderar starkt!

Tyra E
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Toppen! Jag blev supernöjd och rekommenderar verkligen!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

Niklas B
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Jag fick en fin frisyr klippt av en trevlig frisör.

Vida A
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

En fin upplevelse att vara där! Jag känner mig alltid mycket fint bemött och mina behov står i fokus! De erbjuder det lilla extra! Min frisör Elina är toppen!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Emily B
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Trevlig personal och lokal! Färgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men ändå okej! 👍

Emma S
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Trevligt som vanligt. Lokalen är fräsh och jag blir alttid bemött av personalen när jag kommer. Jag är nöjd med min frisör som alltid får mig att känna mig omhändertagen. Jag klippte mig och slingade håret. Jag hade en bokad tid sedan förra behandlingen och gjorde så igen.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Andreas J
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Alltid lika trevligt och alltid nöjd med resultatet

Lotta M
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Alltid trevligt och glatt bemötande - och fint resultat 🙏Ser redan fram emot nästa besök!

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2021 omdömen 4.9 av 2021 omdömen

Annette W Annette W
Helena N
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Mycket bra och Johanna var super trevlig och jätteduktig, gjorde jättefina slingor och fin klippning. vart jättenöjd

Ann L
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Jag blev bemött som jag förväntat mig, uppmärksamt, vänligt och glatt.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Kajsa G
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Trevligt,snabbt och otroligt prisvärt!

Linda L
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Toppen personal, har gått på salongen i mer än 3 år och är alltid nöjd!

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1045 omdömen 4.8 av 1045 omdömen

Lars L
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Kunnig och mycket trevlig personal!

Lena H
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Så nöjd med klippning och tips på produkter! Det är så härlig atmosfär och man blir så väl omhändertagen 😊

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 125 omdömen 4.6 av 125 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Astrid F
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Jag har gått till Ladies and Gent‘s flera gånger och till flera olika personer och har fått ett lika fantastiskt bemötande varje gång. De är professionella och erbjuder grymma klippningar/hårbehandlingar till bra priser. Senaste gången jag besökte salongen i Hammarby sjöstad blev jag ompysslad av Elina som klippte och slingade mitt hår. Jag har ALDRIG varit så nöjd och känt mig så lyssnad på av en frisör.

Ann W
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Hade en bokad tid på Ladies&Gents Rosenlundsgatan men frisören blev sen hemma på vabb.Frisören erbjöd istället tid samma dag på deras salong i Hammarby sjöstad Frisören där var trevlig fast klippet kanske inte blev världsbäst fest helt ok.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Helene R
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Jättebra, kunniga frisörer.! Fin lokal och gott kaffe.

Marita L
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Jag blev mycket nöjd. Johanna lyssnade på mina önskemål.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 313 omdömen 4.7 av 313 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Jakob F
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Mycket positiv och trevlig personal. Bra klippning och fin lokal

Per W
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Patrik! Vilken stjärna, lyhörd och proffsig. Goda skratt ingår i priset också!

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Viivi S
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Trevligt bemötande, fick rekommendationer av min frisör och en härlig upplevelse

Desiree I
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Denna genommysiga salong erbjuder dej full makeover till din önskade look-Ifall du vill ändra stil eller få råd om hur just ditt hår skulle passa bäst i! Frisörerna är otroligt kunniga och välmedvetna i hårtrender,färger hårvård osv! Jag skulle aldrig byta salong-sdessurom går hela min familj dit-Vardagslyx♥️

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Pär L
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Alltid trevliga och gör ett bra jobb!

Jenny L
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Har gått hos denna salong sedan den startade och har alltid blvit superbra bemött. Bytt frisör några gånger genom åren, det har alltid fungerat bra och jag känner mig så trygg med att alla är kunniga. Väldigt duktiga på färg (det recept Sara arbetade fram ändrar vi inte på) och jag får komplimanger varje gång jag frächar upp färgen. Elina klipper hela familjen och vi är supernöjda med henne för att hon är lyhörd och verkligen lyssnar in så att det blir bra för oss alla!

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Anna N
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Alltid trevligt bemötande och fantastiskt resultat! Oavsett vem jag går till är jag alltid lika nöjd!

Jenny L
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Otroligt trevlig personal ( Patrik ) Byte av Hairtalks som går snabbt och smidigt!

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 271 omdömen 4.8 av 271 omdömen

Amanda W
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Supernöjd med Patrik som frisör! Blir alltid precis som jag önskat! All personal är supertrevlig & bemöter en alltid med vänlighet.

Kicki K
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Jag har köpt tjänst här sedan starten. Har ingen tanke på att byta. Men

KRISTINA E
Skrev om Sthlm Ladies & Gent's AB

Håret blev förstört när Julia gjorde slingor. Resultatet var dessutom fläckigt, ojämnt och håret skadat.