Aktiv på Reco.se sedan 2018

en del av STHLM Rent AB

Läs vad 11 Läs vad Privatperson

• Narin F skrev om Privatperson en del av STHLM Rent AB

2019-05-20

Ett mycket proffsigt städbolag som uppfyller alla dina förväntningar. Jag anlitade bolaget inför min flytt, de städade lägenheten och såg till att den blev jätte fräsch och som ny. Detta bolag är att lita på, de var super trevliga och mycket lyhörda. Läs mer
  • Robin L skrev om Privatperson en del av STHLM Rent AB

2019-05-07

Systerbolag till Sthlm
    Riv och bemanning. Dom fixade städningen sen åt mig i min nya lägenhet i Sundbyberg. Ska beställa månads abonnemang från dom Läs mer
  • Johannes R skrev om Privatperson en del av STHLM Rent AB

Proffsigt
    Bra pris Läs mer
  • Jonas N skrev om Privatperson en del av STHLM Rent AB

2019-04-11

Anlitade för flyttstädning och sköttes helt problemfritt med utmärkt resultat, samt med ett mycket trevligt och service inriktat bemötande. Läs mer
  • Aina V
    Aina V skrev om Privatperson en del av STHLM Rent AB

2019-03-26

Jag kontaktade STHLM Rent för att jag behövde en "omstädning" av en dålig flyttstädning som köparna inte godkänt.
    Jag har aldrig stött på en så bra städfirma förut. Otroligt trevliga och engagerade, flexibla och tillmötesgående. Dom hjälpte verkligen mig lösa en jobbig situation.
    Resultatet blev också över min förväntan, vilket jag inte trodde var möjligt. Men det bästa var ändå det trevliga bemötandet.
    Jag kommer med all sannolikhet anlita detta företag igen om jag behöver flyttstädning i framtiden och med stor sannolikhet anlita dem för hemstädning framöver. Läs mer
    2019-03-28 Georges C svarar Aina V
    Oj tack det värmde verkligen! :)
  • Therese A skrev om Privatperson en del av STHLM Rent AB

2019-03-19

Mycket trevliga, svarade fort och var flexibla med nyckelöverlämning. Prisvärd flyttstädning. Läs mer
  • Amelie H skrev om Privatperson en del av STHLM Rent AB

2019-02-21

Väldigt nöjd. Fick snabb återkoppling och bokade in flyttstädning bara några dagar senare. Väldigt nöjd med resultatet och bra pris. Bara ett ställe de missat att torka av, i övrigt supernöjd! Läs mer
  • Rose-Marie B skrev om Privatperson en del av STHLM Rent AB

2018-12-09

Snabb hjälp med storstädning och fönsterputs, Utmärkt utfört. Bra bemötande. Läs mer
  • Rose-Marie B skrev om Privatperson en del av STHLM Rent AB

2018-12-07

Beställde storstädning. Bra bemötande, snabb hjälp och mycket bra utfört arbete. Jag blev mycket nöjd med städningen. Läs mer
5.0 / 5 — 1 reco