Rivning Stockholms län Stockholm Skärholmen Sätra Sthlm Riv & Bemanning AB Betong/Håltagning
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Betong/Håltagning
en del av Sthlm Riv & Bemanning AB

Läs vad 5 kunder tycker om Betong/Håltagning

• Jenny J
    Jenny J skrev om Betong/Håltagning en del av Sthlm Riv & Bemanning AB
    Är nöjd med företaget och bemött på bra sett härlig och trevlig. Mina förväntningar var att få bort väggen. Som sagt är jätte nöjd.! Ha en bra dag Läs mer
  • Eriana S
    Eriana S skrev om Betong/Håltagning en del av Sthlm Riv & Bemanning AB
    Jag anlitade Sthlm Riv & bemanning för att göra en håltagning. De gjorde ett toppenjobb och var genomgående mycket trevliga, snabba med återkoppling och tillmötesgående genom hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Per Å skrev om Betong/Håltagning en del av Sthlm Riv & Bemanning AB
    Jag har anlitat Sthlm riv och bemanning för att borra hål i tjocka tegelväggar upp till 80 cm.

Dom har på ett väldigt proffsig och trevligt sätt tittat på, utfört och inte minst avslutat jobbet så att jag och de boende inte har behövt bli störda mer än nödvändigt.

Jag kommer fortsättningsvis att använda mej av Sthlm Riv & Bemanning.

Per Ågren Läs mer
  • Fredrik L skrev om Betong/Håltagning en del av Sthlm Riv & Bemanning AB
    Håltagning för friskluftsventil genom innervägg och betong. Bra proffessionellt bemötande från offert till arbetsslut. Rimligt pris. Ordentlig utrustning för att göra hålet, inte så mycket nedsmutsning. Tog lite längre tid än kommunicerats och hålet var inte helt rakt då det borrats från båda hållen. I mitt fall gick det bra ändå, men om vi haft mindre marginal till röret så hade det varit ett problem. Läs mer
    Georges C, Georges C gillar detta
  • Carl S skrev om Betong/Håltagning en del av Sthlm Riv & Bemanning AB
    Snabbt genomfört, minimalt behov av städning efter håltagningen Läs mer
    Georges C, Georges C gillar detta