Sthlms Hud & Spasalong

Sthlms Hud & Spasalong

Ring 076-109 46 77 stockholmshud.se

Unna dig en stunds avkoppling från den stressiga vardagen hos oss på Sthlm Hud & Spa Salong. Min lugna och harmoniska salong ligger centralt på Kungsholmen och jag erbjuder behandlingar utifrån ett holistiskt synsätt. Med hjälp av behandlingar, produkter och information handleder jag dig till bättre balans och harmoni. Vi lägger...

60 omdömen om Sthlms Hud & Spasalong

Nina A
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Var hos Jennifer för en ansiktsbehandling, blev väldigt nöjd med resultatet och det trevliga bemötandet. Fick tips på ansiktsprodukter från pHFormula som verkligen har hjälpt min hy! :) Rekommenderas!

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Anna-lena S
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Åkte från Linköping till Stockholm för att testa Alkaline wash hos Jennifer, och det var absolut värt den resan! Är supernöjd både med behandlingen och resultatet av denna samt det mycket trevliga bemötandet jag fick! Kommer göra om denna behandling igen och jag rekommenderar varmt Sthlms Hud & Spasalong :) Anna-Lena

Marielle J
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Bra behandling och kunskapen verkar bra! Dock så pratade Jennifer lite för mycket hela tiden så avkopplingen man är ute efter vid behandling försvann.

Svar från Sthlms Hud & Spasalong

Tack för återkopplingen. Ska ha i åtanke att inte vara så informativ/"pratig" ?

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Martina W
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Väldigt gullig och bra service

Catrin S
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

mycket trevligt bemötande vid ankomst till salongen. Proffsig behandling och lugn miljö

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 616 omdömen 4.9 av 616 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Ingrid B
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Hög kvalitet och omsorg om mig som kund. Bra inkännande och det blir alltid utmärkta resultat. Tack

Riikka R
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Mycket bra bemötande och utmärkt ansiktsbehandling med bra produkter. Rekommenderar varmt!

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Ian C
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Trevligt bemötande. Lättsam och kunnig företrädare. Rogivande. Ansiktsbehandling. Återvänder gärna.

Christine H
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Bra behandlingar med bra produkter, trevlig personal!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

William E
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Ansiktsbeh för Acne Trevligt o bra Jennifer så positiv o glad . Har köpt Dermalogica Har varit där flera gånger o kommer att fortsätta att gå dit.

Kristina G
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Mycket väl bemött och omhändertagen. Tyvärr har de två Alkalinebehandlingar jag genomgått ännu inte givit önskat resultat.

Svar från Sthlms Hud & Spasalong

Hej Kristina! Tack för feedbacken. Angående alkaline så krävs det tålamod precis det jag informerade om vid ditt första besök hos mig. Som sagt efter första besöket kommer stråna växa tillbaka normalt men efterhand som behandlingen fortskrider kommer återväxten att gå allt långsammre. Vid vissa fall har resultatet visat sig bli permanenta. Man kan inte lova och säga definitivt hur många behandlingar som krävs eller om håret försvinner permanent, vilket jag informerade om. Det är flera faktorer som påverkar hårtillväxten...

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Eva M
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Trevligt o omsorgsfullt bemötande Bra produkttips

Jeanette H

Duktig och trevlig hudterapeut

Anna O
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Bra och grundlig fotvård, dock får man avsätta gott om tid för detta för man tar god tid på sig vid utförandet och kommer gärna ett par minuter för sent.

Svar från Sthlms Hud & Spasalong

Hej Anna! Tack för feedbacken. Ja jag har yrkesstolthet och vill göra ett bra jobb där både jag och kunden är nöjd. Du var min första kund på fm vid ditt första besök hos mig och jag befann mig i tid precis enligt bokningen.

Anette L
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Veronica är väldigt trevlig och behandlingen yumi-lashes ger jättefina resultat!

Thomas D
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Lätt att boka och ett mycket trevligt bemötande när jag kom till Pipersg.

Tilda W
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Jag har varit varit på Sthlm hud o Spasalong för ansiktsbehandling och håltagning i öronen. Mina upplevelser där har varit väldigt bra o jag känner att jag kommer säkert komma tillbaka. Men produkterna jag använt som jag köpt där har väl inte hjälp så jätte mycket, fast det kan bero på mitt ansikte som behöver just speciella produkter

Svar från Sthlms Hud & Spasalong

Hej Tilda! ? Tack för rekommendationerna och feedback angående Nimues ungdomserie Yskin. Det verkar som vi behöver byta ut dina produkter till mer aktivare för att få bukt på din akne och därutöver gå igen igenom om all fakta om ungdomshud, rutiner kring rengöring, kosthållning mm. Vi ses snart! Mvh Jennifer @Sthlms Hud & Spasalong

Jaana H
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Väldigt nöjd med behandling och bemötande! Gjorde en Dermapen behandling, som gjorde märkbar skillnad på fina linjer. Nöjd!

Annicka S
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Grymt bra behandlingar och bästa tjejerna som jobbar,kan varmt rekommendera då jag går regelbundet!

Johanna C
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Jag har besökt Jennifer på Sthlm Hud & Spasalong vid ett flertal tillfällen nu. Jennifer är en fantastisk hudterapeut som är noggrann och ger råd och tips. Jag har tidigare tyckt det varit jobbigt att gå på behandlingar pga problemhud men Jennifers varma mottagande och mysiga salong gör att jag numera ser framemot att göra behandlingar. Ett extra plus att man inte känner att man måste köpa produkter som används eller testas utan det gör man isåfall på eget initiativ. Jag kan varmt rekommendera Sthlms Hud & Spasalong.

Sara P
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Välkomnande och professionellt bemötande. Bra produkter.

Karin E
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Personligt och trevligt bemötande. Dessutom helt smärtfritt att färga fransarna. Kommer absolut att använda mig av till Sthlms Hud & Spasalong i framtiden. /Nöjd kundKarin Eriksdotter

Carina Y
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Otroligt trevlig person som hjälper mig med mina fötter! Mycket nöjd med denna salong. Ska även prova annan tjänst.

Tina K
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Väldigt trevligt bemötande från början till slut. Lyssnar på problemen och kommer med lösningar, båda via behandling och produkter. Överträffar förväntningarna. Känns profitionell. Rekommenderar starkt salongen och Jennifer!

Peter D
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Ett bra vänligt och korrekt bemötande. Efter en höftoperation behövde jag hjälp med fotvård, som man kändes det konstigt till en början men med Jennifers proffsighet kändes det naturligt och framför allt blev fötterna bra.

Eila K
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Fick bra info om behandlingen och produkten, som jag inte har använt tidigare. Kan varmt rekommendera salongen till mina vänner.

Alena A
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Varm välkomen hos Jennifer en riktigt proffs som jag kan bara rekomendera. Hon en trevlig, hjälpsam, med stor hjärta och proffs.

Eva B
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Jag var där och gjorde en Alkaline wash och fick ett väldigt bra bemötande. Har tidigare gjort detta på annan salong och fick problem efter den behandlingen och förklarade det här så Jennifer var väldigt noga och kändes väldigt tryggt och bra. Jag fick inte heller några som helst problem efter behandlingen på Sthlms Hud och Spasalong så jag rekomenderar varmt att få behandling av Jennifer där.

Lovisa L
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Underbart ställe! Trevlig och varmt bemötande från personalen. Jag kommer rekommendera detta ställe till alla mina vänner! :-)

Dimitra L

Bra bemötande och service . Tack

Klara A
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Fick ett otroligt gott bemötande och kände mig verkligen omhändertagen av duktiga Jennifer.

Monica G
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Bemötande: Mycket bra Tjänster: Alcaline wash och diatermi Förväntansuppfyllnad: Över förväntan

Nele V
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Min upplevelse av Sthlms Hud & Spasalong har varit positiv! Hudterapeuten är mycket trevlig och kan berätta så mycket om hur huden fungerar och vad kroppen kan göra för påverkan. Hon vet också väldigt mycket om alla produkter som jag köpt och berättar hur processen går till. De varor jag köpt är produkter från PH formula och jag har precis påbörjat en ansiktskur som redan efter första gången har visat positiv resultat. Det är en mysig lokal och det känns lugnt och avlsppnat att vistas i lokalen.

Anna L
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Rekommenderas. Mycket nöjd med ansiktsbehandling och bemötande. Väldigt smidigt kunna boka på nätet utan inloggning. Gillar att jag uppmanades att inte köpa alla föreslagna produkter på en gång. Kommer definitivt tillbaka.

Carina E
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Jag beställde en helkroppsmassage och fick det. Det var en behaglig upplevelse och motsvarade de förväntningar jag hade till fullo.

Linn E
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Jag har vaxat mig hos Jennifer och är super nöjd! Hon är extremt noggrann. Bästa jag någonsin gått till. Totally perfect!!!

Anette P
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Bra kompetens och trevlig personlig service på en mysig skönhetssalong med bra läge.!

Anna J
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Topp!, mycket snabb service när jag behövde tid väldigt snabbt.

Susanne O
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Alltid trevligt och kunnigt bemötande i mysiga lokaler. Kan varmt rekommenderas!

Maria R
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Mycket, mycket bra. Trevligt bemötande. Mycket kunnig. Bra tips och rekommendationer utan känsla av att man bara försöker att sälja. Jättenöjd!

Ian C
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Positiv anda, glatt bemötande, trevlig framtoning och yrkeskunnig m.m. Ganska regelbunden ansiktsbehandling (& viss ansiktsmassage). Användning av ffa Nimue- & Ph Formula-produkter. Beredvillig att informera och svara på ev frågor.

Sanna E
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Jennifer är verkligen riktig duktig samt så trevlig. Älskar att gå till henne.

Ingegärd H
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Underbart ställe och kompetent personal

Maria A
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Superbra och trevligt bemötande. Har alltid varit nöjd med resultatet

Anne-marie H
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Har bara besökt salongen en gång o för ganska längesedan mitt intryck var mkt positivt men valde en annan salong som låg närmare

Thomas R
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Bra behandling och trevligt bemötande 😃

Ingrid B
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Kan varmt rekommendera en avkopplande upplevelse på Hud&Spa. Har blivit stamkund.

Karin W
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Alltid mycket proffsigt men samtidigt personligt bemötande. Man känner sig välkommen o väl omhändertagen!

Salla M
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Jennifer är mycket trevlig och professionellt. Ren, lugn och avkopplande miljö. Bara de bästa produkterna som används här. Kan verkligen rekommendera!

Åsa H
Skrev om Sthlms Hud & Spasalong

Bra utfört arbete och trevlig service.