Alla kategorier Guldsmed Halland Kungsbacka Stjärnurmakarna

Kungsmässan 109, 434 38 Kungsbacka — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Stjärnurmakarna

• Tobias F
    Tobias F skrev om Stjärnurmakarna
    Nonchalant personal. Prisfelmärkta klockor, det riktiga piset får du reda på i kassan när du väl ska betala.
    Lämnade in min 3 veckor(!) gamla klocka, som jag köpt där, för garantireklamation av armbandet. Mannen bakom kassa vänder och vrider på armbandet och kan inte se att det faktiskt saknas delar av armbandet och frågar va problemet är. Iaf fick visat honom vad som va fel och fick som svar att det kunde ta upp till 2 veckor att få tillbaka klockan, 2 veckor för att byta ett armband??!!! Ja tydligen, för de måste skicka iväg den till Gant och kan absolut inte ta ett armband ifrån en annan likadan klocka i butiken, eller kanske tom bara gett mig en ny klocka och tagit reklamationen mot Gant utan att jag hade behövt vänta, goodwill?? En vecka senare ringer de och säger att klockan är klar och kan hämtas. Åker dit dagen efter och får då se att de inte gjort ett skit med klockan, de hade inte ens skickat iväg den. Får då som svar att "Oj de har vi missat". Väntar ytterligare en 10 dagar innan jag tillslut åker dit och frågar om klockan är klar och då var den det, märkligt tyckte jag då de skulle ringa när den va klar. Finns en urmakare vägg i vägg med Stjärnurmakarna, där kommer jag handla nästa gång!

Kungsmässan 109, 434 38 Kungsbacka