Företag

4 omdömen om Företag

Sedan starten hos Reco 2017
Maria Elena P

mycket bra bemötande/ företaget levde upp till vára förväntningar effektiva/lyhörda/flexibla städning

Svar från Företag

Tack så mycket Maria, ers städare säger samma sak om er, hon tackar så mycket för att ni alla är så snäll med henne! Bästa hälsningar, Tina Njemanze

Atci I

Har anlitat Stina facility services både för hemstäd och städning av mitt företag. Alltid varit nöjd. Det brukar vara tvärtom att städfirmor är mycket bättre i början och med tiden avtar kvaliteten om ni förstår vad jag menar. Skulle säga tvärtom för Stina blir bara bättre och bättre. De tar till sig hur du vill ha det och försöker alltid göra dig nöjd;). Tack och lov att de finns!

Svar från Företag

Tack och lov det finns kund som dig Iclal, som hjälp oss att blir bättre och bättre Tack snälla för så fina ord! / Tina

Meff Von Wachenfeldt B

Tar sig tid, noggranna och tar arbetet på allvar. Trevliga och duktiga.

Svar från Företag

Tack så mycket, det är ett stort nöje att ta hand om eras trapphus!

Bo Bra L

Stina Facility Services tog över städningen av alla våra trapphus och tvättstugor den 1 juli 2017. En storstädning utfördes först och nu sker städning varje vecka vinterhalvåret och varannan under sommarhalvåret. SFS gör ett fantastiskt jobb i våra fastigheter. Det är rent och snyggt och personalen är väldigt kunnig och mycket trevliga. Jag har fått ett flertal samtal från nöjda hyresgäster som nu upplever att de kommer hem till en ren och fin bomiljö. Vi rekommenderar varmt Stina Facility Services.

Svar från Företag

Vi är så tacksamma att ha kunder som er. Tack för att ni gav oss möjlighet att visa vårt värde!