Hemstäd

8 omdömen om Hemstäd

Sedan starten hos Reco 2017
Inga D

De städar en gång i månaden hos mig. Det fungerar utmärkt! Jag har blivit jättebra bemött! Är helt nöjd!

Tack så mycket Inga! Hälsningar från Tina & team

Henrik B

Fint bemötande, väl utförd städning och väldigt tillmötesgående. Proffsiga!

Tack snälla Henrik! Hälsningar från Tina & Ivy

Ann-sofie E

Gott bemötande. Köper städtjänst. Vi är mycket nöjda!

Svar från Hemstäd

Tack så mycket Ann-Sofie, glad sommar till dig och familjen!

Björn W

Jag har alltid fått ett bra bemötande från dom som jag haft kontakt med på "Stinas". Jag har fått hjälp med bl.a. städning (vid ett flertal tillfällen) och fönstertvätt. Jag har alltid blivit jättenöjd med resultatet. Jag kan verkligen rekommendera företaget.

Svar från Hemstäd

Tack så mycket Björn och vi alla hälsa på dig!

Ellinor G

Stina Facility Services är ett fantastiskt företag som har kundservice I fokus och alltid staller upp, är flexibla om så behövs och alltid med ett leende på läpparna. Resultaten som blir av deras tjänster är I toppklass.

Svar från Hemstäd

Tack bästa Ellinor! Det kunder som dig som ger oss motivering för jobba som vi gör. Tack!

Sara K

Stinas Facility Services är ett fantastiskt företag med underbart kundbemötande och sericetänk, och hög nivå på den städning de utför hos oss. Vi är rekommenderar mer än gärna Stina och hennes kollegor!!

Svar från Hemstäd

Tack så mycket Sara! Det är stort nöje för oss att tar hand av ditt hem.

Carl P

Flexibilitet, service känsla och kvalitet i varje interaktion. Snabba svar på mail utan undantag.

Svar från Hemstäd

Ett stort tack Carl, vi uppskattar verkligen att du tar tid från ditt upptagna schema för att ge oss ditt betyg. Tack!

Karolin T

Bytte från en annan städfirma till Stina på rekommendation av en bekant. Har hemstäd var 14e dag och är supernöjd varje gång jag kommer hem! Gör individuell bedömning från början hur lång tid som behövs för just vårat hem vilket känns seriöst. Lätta att få tag på och att ha att göra med. Tryggt med samma personer som kommer varje gång. Bara +.

Svar från Hemstäd

Tack snälla Karolina för dina fina ordet! Bästa av våra arbetar är att har underbar kunder som dig!