Stina Facility Services AB

Stina Facility Services AB

Ligue 08-502 356 90 www.sfserviceab.com

About company

Vi erbjuder komplett hemvård med bland annat städning, strykning, fönsterputsning, hundpromenader, barnpassning och trädgårdsskötsel. Tjänsterna räknas som hushållsnära och är därför RUT-avdragsberättigande. Med oss på Stina Facility Services slipper du anlita en rad aktörer och ha kontakt med flera företag samtidigt. Vi tar...

82 omdömen om Stina Facility Services AB

Anna R
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Superfin och noggrann städning samt jättetrevlig kontakt. Rekommenderar varmt!

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så jätte mycket Anna! Att ha kunder som dig gör vårt jobb uppfyllande

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Inger A
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Hej jag är så nöjd med det arbete de utfört hos oss. Har redan rekommenderar dem till andra. Tack!!

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket Inger för dina fina ord Vi är väldigt tacksamt att du rekommenderar oss Varma hälsningar från Armando!

Kerstin H
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Företaget Stina reagerade snabbt och positivt på min förfrågan om ev. tjänster. Kom på besök på mycket kort varsel. Mina förväntningar var ganska höga pga positiva rekommendationer. Företaget levde mer än väl upp till dem. Min upplevelse av Stinas anställda, Chakira, var otroligt bra. Har aldrig fått så bra städning någonsin. Vi köpte en månadstädning, 4 timmar, förstärkt med två timmars storstädning

Svar från Stina Facility Services AB

Hej Kerstin, Vi är så tacksamt för dina fina omdömen och det är riktigt ära att ha underbara kunder som dig Varma hälsningar från mig och Shakira!

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Lamis J

Otroligt noggrant jobb med känsla för detalj! 5 av 5👌

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket Lamis, Jitka hälsa!

Roland E
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Serviceinriktat och proffsigt bemötande. Skinande rent hus.

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket Roland Du och din familj har hjälpt detta företag att växa och det är en riktig ära att få en så bra recension från en gammal kund som er. Teamet skickar sina hälsningar och önskar dig och familjen det bästa!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Sara H
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Alltid bra och trevligt bemötande! Rekomenderar varmt.

Svar från Stina Facility Services AB

Hej Sara, Tack så mycket för din fantastiska omdömen, vi är hedrade att ha dig som kund!

Marc Barrue G
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Allt perfekt. Everything was done as agreed and have no complains. It is the second time we hire Stina's services and we will come back to them when necessary.

Svar från Stina Facility Services AB

Thank you so much for such an amazing review! We are really honor to be of service to you and your beautiful family.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Julia E
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Glada, trevliga, flexibla, tillgängliga och noggranna!

Svar från Stina Facility Services AB

Hej Julia, Vi är så tacksamt för dina fina omdömen och det är riktigt ära att ha underbara kunder som dig Varma hälsningar från oss till dig och familjen!

Amber L
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Jättetrevliga och väldigt noggranna. De städade riktigt ordentligt och allt blev superfint! Rekommenderas!

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket Amber för dina fina omdömen!

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Elisabet Å
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Bra bemötande ! Förväntningarna va sådär, men företaget överraskade med ett mycket bra utfört arbete ! Vi köpte Fönsterputsning, grabben som utförde arbetet va fantastiskt duktig och noggrann ! (Det va ett par år sedan vi hade så rena fönster !!)

Svar från Stina Facility Services AB

Hej Elisabeth, Tack för dina förtroende i oss och tack för den har fina omdömen. Armando, våra fönsterputsare hälsa!

Linda B
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Bra och trevligt på alla sätt!

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så himla mycket för ert förtroende i oss och för detta fina omdömen!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Mattias R
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Trevligt bemötande och mycket bra utförd städning och fönsterputs. /M

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket Mattias för omdömen och vi är väldigt tacksamt att du rekommendera oss till dina nära och kära 💑

Robin S
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Har alltid haft en bra upplevelse med Stina Facility Services. De är punktliga och ordentliga, och kontoret blir skinande rent varje gång. Armando är grym!

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket bästa Robin for dina fina ord! Armando hälsa och tackar

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Ulrika M
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Mycket bra bemötande, är jättenöjd

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket Ulrika för dina omdömen!

Lena M
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Trevligt bemött, förväntningar var att få hjälp med städning Köpet var städning av min lägenhet Som jag ör väldigt nöjd med

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket för dina fina omdömen Dina städerska Joyce, hälsa och tackar!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Erland B
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Har städning varannan vecka. Vi är helt nöjda med resultatet. Byten av städtider har fungerat åt båda håll. Snabba vänliga svar. Vår städare är mjuk och vänlig i kontakten- inga anmärkningar. Vi har rekommenderat Stina F till vänner och släktingar. Vi behåller Stina F S Tack

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så himla mycket för ert förtroende i oss, vi är väldigt tacksamt för alla rekommenderingar Joyce hälsa och tackar!

Charlotte M
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Positivt: Håller tiden, kommer varje gång, jobbar hela tiden Kan bli bättre: Gör precis likadant varje gång det betyder att det som inte tex dammas blir aldrig dammat. Vi efterlyser även denna gång att det jobbas mer projekt inriktat ungefär 1/4 del av tiden dvs då tar man och torkar av på ställen som inte brukar ingå kanske 1 gång kvartal. Fortfarande lämnas fläkt och liknande alldeles fettfläckigt.

Svar från Stina Facility Services AB

Tack för er feedback och vi tar till oss detta omgående tillsammans med utförande städerska. Vi är väldigt måna om att våra kunder ska vara nöjda med vårt jobb varje gång. Ser fram emot en fortsatt dialog och en bättre kundupplevelse Hälsningar..

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Lena L
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Bara positivt att säga om Stina facility!

Svar från Stina Facility Services AB

Tack snälla Lena, Fatou tackar och hälsa!

Nina S
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Alltid fint bemötande, extra omsorg, flexibla och utför jobbet på ett väldigt bra sätt!

Svar från Stina Facility Services AB

Tack snälla du Nina för dina fina ord! Armando hälsa och tacka

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Peter B
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Priserna har höjts från att ha varit konkurrenskraftiga till bland de högsta på marknaden. Det gör att jag ser mig om efter alternativ. Städningen är bra, men den är nu dyr.

Svar från Stina Facility Services AB

Hej Peter, Vad synd att du tycker att vår tjänst är dyr. Våra priser baseras på att vi har kollektivavtal vilket innebär att alla våra anställda har tjänstepension, sjukförsäkring och betald semester Vi tackar dig för dina omdömen!

Susanna B
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Blir alltid trevligt bemött och är supernöjd med Hilda som brukar vara hos oss.

Svar från Stina Facility Services AB

Hej Susanna, Tack snälla du för dessa fina omdömen, Hilda tackar och hälsa!

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Annika K
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Enkla att ha och göra med. Alltid snabba svar och flexibla vid ändringar. Dessutom väldigt bra städning

Svar från Stina Facility Services AB

Hej Annika, Vi är så tacksamt för dina fina omdömen och det är riktigt ära att ha underbara kunder som dig Varma hälsningar från oss till dig och hela familjen!

Karolina F
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Vi är väldigt nöjda med Stina Facility service & deras städning.

Svar från Stina Facility Services AB

Bästa Karolina, Du och dina familjen har varit med oss redan från början av våra resa inom denna verksamheten, det finns inte tillräckligt ord för att tackar dig, din man och dina underbara döttrar. Hälsningar från mig och tjejerna!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Wendy B
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Bra bemötande, kund inriktade och snabb respons.

Svar från Stina Facility Services AB

Hej Wendy, Tack så mycket för dina fina ord, det är en ära för oss att ha dig som kund Armando tackar och hälsa!

Milena De Oliviera E
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Har haft regelbunden städning med Stinas sedan flera år och är mer än nöjd! Det är samma kvinna som kommer varje vecka, hon vet vart allt ska stå och städar superfint. Alla kontakter med kontoret ( för uppehåll osv) har varit smidiga. Är sammanfattningsvis mycket nöjd!

Svar från Stina Facility Services AB

Milena, tack för det fina omdömet och vänliga orden .. vår ledstjärna kommer alltid vara Nöjda kunder och vi är så tacksamma varje gång vi får positiv feedback från våra underbara kunder! Fatou hälsa och tackar mycket

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Siv S

Mycket gott bemötande. Fönsterputsning Väntar nu bara på fakturan

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket för dina fina omdömen, Armando tacka och hälsa!

Bianca T
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

städtjänster, de är fantastiska och superprofessionella!

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket Bianca för dina fina ord, vi är mycket glada att har dig som kund Tjejerna är så tacksamt för dina fina omdömen!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Göran K
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Mycket bra och professionellt. Jag anlitade bolaget för en storstädning och det fick jag.

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket Göran, det är en ära att du vald oss!

Sandra B
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Perfekt storstädning! Kunde inte varit mer nöjd

Svar från Stina Facility Services AB

Vi tackar dig så mycket för dina fina ord!

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Cynthia U
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Bra personal och service Bra företag

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så himla mycket kära Cynthia för dina omdömen

Verner H
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Bra bemötande! En duktig och trevlig fönsterputsare!

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket för dina omdömen, Armando tackar och hälsa!

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Maria Elena P
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

bra bemötande bra medarbetare tillgängliga lösinriktade

Svar från Stina Facility Services AB

Vi tacka dig så mycket för dina fina omdömen Maria Elena!

Mikael  Nils G
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Vi har återkommande städning från Stina Facility Service och är nöjda varje gång när vi kommer hem efter det vart städdag och vårt doft så gott ... köket skiner verkligen och toalett & badrum är fräscha. Personalen flexibel och hjälpsam så kan verkligen rekomendera Stina Facility Service ...

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket Mikael, vi är ärad för at har dig och din familj som kund.

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Kicki A
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Perfekt tvättade fönster av en mycket trevlig kille.

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket Kicki för dina fina omdömen, Armando tacka och hälsa!

Agneta E
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Jag fick ett rent kök igen! Nöjd med bemötande och utförande!

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket Agneta för dina fina ord, vi är väldigt tacksamt att har trevlig kunder som dig!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2169 omdömen 4.7 av 2169 omdömen

Stefania T
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Bra kommunikation, ordentlig städning, kommer i tid och håller tiderna!

Svar från Stina Facility Services AB

Tack snälla Stefania för dina fina omdömen! Tjejerna tackar och hälsa. Mvh T Njemanze.

Erland B
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Bra bemötande. Det fungerar väl! Fint resultat! Vänlig kontakt. Hälsningar Erland Borggren Tina Borggren Falck

Svar från Stina Facility Services AB

Oj snälla ni två, världens finaste par! Tack så mycket för så fina omdömen, Joyce tackar! Bästa hälsningar från mig, Tina Njemanze

Maria Elena P

mycket bra bemötande/ företaget levde upp till vára förväntningar effektiva/lyhörda/flexibla städning

Svar från Företag

Tack så mycket Maria, ers städare säger samma sak om er, hon tackar så mycket för att ni alla är så snäll med henne! Bästa hälsningar, Tina Njemanze

Anna W
Escreveu sobre

Anlitade dem för flyttstädning. Det var lite rörigt kring själva bokningen men de var väldigt tillmötesgående och allt löste sig till sist. Städningen gjorde de jättebra.

Svar från Flyttstäd

Tack för er feedback och vi ska se över våra interna rutiner så det blir bättre för våra kunder m.. Önskar en fortsatt Trevlig dag ! Mvh T.Njemanze

VIKTORIA H
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Flyttstädning gjord om två gånger och resultat blev så att vi fick städa om själva. Fönsterputsning väntade vi två månader efter gjord flyttstäd. Och allt blev gjord ( bilder finns). Vilket resulterar att vi anlitar proffsig företag. Otrevlig bemötande av arbetsledare och ägare vilken varit förvånad.

Nina S
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Superbra bemötande och rent och fint efter städning! Våra varmaste rekommendationer.

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket Nina för så fina ord, vi är ärade för att har er som kund! Hälsningar, Tina Njemanze

Lena L
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Positivt bemötande. Uppfyller det som vi förväntat oss dvs en bra städupplevelse.

Tack så mycket Lena för dina fina omdömen! Hälsningar, Tina N

Christine T
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Trevlig, punktlig, noggrant arbete.

Tack så mycket Christine för så fina ord! Hälsningar, Tina N

Charlotte M
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Helt ok städning men inget extra. Skulle vilja ha mer dynamiskt upplägg inte att det alltid görs likadant. Mer typ att taklampor eller fläktgaller rengörs vid ett tillfälle o något annat görs lite snabbare än vanligt. Vill också ha input, köksfläkten ser förfärlig ut sedan länge - om det inte är görbart föreslå hellre extratimmar än att bara lämna det. Efterlyser ett helhetstänk inte slentrianmässigt ” göra likadant” vid varje städtillfälle.

Svar från Stina Facility Services AB

Tack för er feedback och vi tar till oss detta omgående tillsammans med utförande städerska. Vi är väldigt måna om att våra kunder ska vara nöjda med vårt jobb varje gång. Ser fram emot en fortsatt dialog och en bättre kundupplevelse .. Hälsningar Tina N

Karolina F
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Alltid fint städat med det lilla extra som att sängar är fint bäddade och kläder vikta.

Tack så mycket Karolina för så fina omdömen! Hälsningar, Tina N

Ewa-lena R
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Fantastisk städhjälp som ger hemmet lyster och fräschhet! Vilken glädje att slippa städa och istället bara kunna njuta och fokusera på familjen!

Svar från Stina Facility Services AB

Tack snälla du Ewa-Lena, vi är så tacksamt att vi har trevliga kund som dig! Hälsningar, Tina N

Annika K
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Enkla och pålitliga att ha och göra med. Information i tid vid ändringar och vi som kund får alltid föreslå lösningar vid tex schemaändtingar. Vi har dessutom en riktigt bra person här som hjälpt oss i 12 år!!

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket Annika för dina fina ord och vi är väldigt tacksam att har kund som dig Hälsningar från oss på Stina Facility Services!

Mikael S

Med mycket kort varsel hanterade de en flyttstädning föredömligt!

Svar från Flyttstäd

Tack så mycket för dina fina omdömen! Hälsningar Tina N.

Inga D
Escreveu sobre Stina Facility Services AB

Bara bra upplevelser Stina Facility!

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket Inga för dina fina omdömen! Hälsningar från oss på Stina Facility!

Malin F

Trevliga och lösningsorienterade

Svar från Stina Facility Services AB

Tack så mycket Malin! Halsningar Tina N.