Stiven Bilverkstad - Meca

Stiven Bilverkstad - Meca

Ring 08-777 44 54 www.stivenbilservice.se
4.1

Välkommen till Stiven Bilverkstad i Haninge! Vi på Stiven Bilverkstad är din kompletta bilverkstad! Vad innebär då detta? Det innebär att vi erbjuder en komplett bilvårds- och serviceverkstad. Du får den hjälp din bil behöver med allt inom service, rekond och däck. Vi på Stiven Bilverkstad har bland annat marknadens bredaste...

9 omdömen om Stiven Bilverkstad - Meca

Mustafa T
Skrev om Stiven Bilverkstad - Meca

Lämnade in min bil för en bas service när jag hämtar bilen senare så börjar alla möjliga lampor att lysa, bilen slutar och fungera och får bärgas till vw verkstad. Det visar sig att växellådan har rasat och kommer kosta 150 000. Dessa så kallade mekaniker förstår sig inte på moderna bilar speciellt inte hybrider. Jag vill vara varna alla är ni rädda om era bilar avstå från denna verkstad

Min Bil Sollentuna
4.4/5 i betyg av 1678 omdömen 4.4 av 1678 omdömen
BadgeThreeYears

Reparationen i sig var ok. Men... Att en regskylt försvann - inte deras problem. Att bilen fick 10 st fågelskit på sig - inte deras proble

Sven Thomas K Sven Thomas K
Kjell Kenneth A
Skrev om Stiven Bilverkstad - Meca

Den absolut sämsta service jag varit med om i hela mitt liv. Man får själv ringa och jaga dem för att få uppdatering om bilen. De har inkompetent personal som inte bör vara i närheten av bilar. Jag fick tillbaka min bil med nya fel som de själva påstår "måste ha funnits tidigare" Har fått åka fram och tillbaka med buss 5 gånger då de påstår sig varit klara med bilen men väl på plats så är problemet inte löst. De har fått reklamerat nya bildelar som de handlar av MECA, och det slutade med att jag fick ta bilen därifrån utan att de löst problemet. VARNING FÖR DEN HÄR VERKSTADEN!

Kenneth B
Skrev om Stiven Bilverkstad - Meca

Lämnade in bilen för en liten lackskada på bakluckan. Lämnade på tisdag, klar på fredag! Snabbt och bra jobbat. MEN, när jag kommer hem upptäcker jag att hela bilen är full med fläckar, liknande tejprester. Dock ej kladdiga utan mer som inbrända i lacken!! Tillbaka till verkstaden, vilka dock inte har någon förklaring till hur fläckarna uppstått. Men de tar med detsamma tillbaka bilen. Förvåningen är stor när jag sedan hämtar bilen. Den skiner som om den är sprillans ny! De förklarar att det inte gick att putsa bort fläckarna...

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 2018 omdömen 4.6 av 2018 omdömen

Fick proffsig och snabb hjälp med byte av lampa. och trevligt bemötande 😊 🙏🏼

Ann C
Skrev om Stiven Bilverkstad - Meca

Jag har haft en del problem med bromsarna. Felet har jag haft hos annan verkstad 4 gånger men det blev inte avhjälpt. Jag ringde Meca och pratade med Max. Max förstod direkt mitt dilrmma och vi bokade en tid för felsökning. Jag lämnade in bilen och när jag kom för att kolla vad felet var körde Max in bilen igen och vi kollade av felen. Vi var båda överens om problemet och jag bokade tid för åtgärd. Jag lämnade in bilen och fick den åtgärdad. För första gången på 7 månader skriker inte bilen längre. Max gav mig exakt den...

MUNIF R
Skrev om Stiven Bilverkstad - Meca

3e november 2022 så hamnade jag i en olycka med bilen, bärgaren föreslog om att ta bilen till Stivens bilverkstad, då fick det bli, 40 (arbetsdagar) efter hämtade jag bilen efter det så krånglade bilen lite då och då men grabbarna Naswan & Yousef hade tålamod och tog in bilen varje gång och fixade trots jag kände att det var jobbigt det hela grejen med bilen som aldrig fixade sig. Jag rekommenderar starkt denna bilverkstad. Tveka inte minsta lilla.

KW Bilservice i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 445 omdömen 4.6 av 445 omdömen
BadgeFourYears

Alltid trevligt bemötande och snabb återkoppling. Supernöjd!

Janette J Janette J
Olof E
Skrev om Stiven Bilverkstad - Meca

Behövde gör service och kamremsbyte samt hade en AC som fungerade bristfälligt. Fick direkt bra bemötande av personalen, bra pris och upplevde att de genuint försökte lösa det så bra som möjligt för mig som kund. Rekommenderas till alla!

Stephan E
Skrev om Stiven Bilverkstad - Meca

En verkstad med kunden i centrum, trevlig och kunnig personal. Kan varmt rekommendera dem att ta hand om din bil

Speedy Bilservice Eskilstuna
4.6/5 i betyg av 672 omdömen 4.6 av 672 omdömen

Mycket snabb och proffsig hjälp med akut bromsproblem. Väldigt hög nivå på kundservicen!

AGNETA SOFIA L AGNETA SOFIA L
Joakim E
Skrev om Stiven Bilverkstad - Meca

Lämnade in min Audi a1 för utvändig rekond, mest dels för polering och vaxning av bilen, där jag lämnade in den kl 8 och kl 14 ringde dom och sa att allt va klart. Riktigt skönt att få det klart under en dag och resultatet blev också riktigt bra! Nu vet man vart man ska vända sig om man behöver biltvätt/rekond!

Mikaela Ö
Skrev om Stiven Bilverkstad - Meca

Faktiskt så vet jag inte hur stiven har räddat min helg. Lånade min fars bil och visste inte om att det var diesel och tankade bensin. Bilen blev bogserad till stiven vid kl 12. Efter 3 timmar så ringer de upp och talar om att bilen är färdig och att allting är rengjort och fixat Rekommenderas starkt kommer garanterat att återkomma!

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4104 omdömen 4.8 av 4104 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E