Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Haninge Stiven Bilverkstad AB

Hantverkarvägen 24, 136 44 Handen — Visa karta

Stationsvägen 30, 18450, ÅKERSBERGA
Promotor Åkersberga
Adem E:
Hej! Jag heter Måns och inte Adam. För övrigt är jag mycket nöjd meder. Mvh Måns

Bilverkstäder nära Stiven Bilverkstad AB:

Anläggarvägen 13C, Haninge
Välkommen till Speedy Bilservice i Haninge. Låt oss ta hand om dina bilreparatio... Läs mer ›
Hans V:
Som vanligt den bästa verkstaden. Mitt tredje besök och servicen är suverän. Alltid seriösa svar, snabb service och proffsigt bemötande.

Hantverkarvägen 39, HANDEN
RK Bilservice är en Mekonomenansluten bilverkstad som servar och reparerar alla ... Läs mer ›
Monica M:
Jag får alltid bra servis på min bil och blir bra bemött varje gång. Den här gången var mitt batteri slut som blev bytt.

Markörgatan 8, HANDEN
Bengt A:
Upplever att det var ett bra bemötande.Jag fick en bra service, til ett bra pris. Jag kan rekomendera företaget till andra kunder.

Nynäsvägen 23, HANINGE
Trevliga och professionella mekaniker hjälper dig med allt som rör din bil. Välk... Läs mer ›
DEAN M:
Haninges bästa o trevligaste bilverkstad.

Läs vad 3 kunder tycker om Stiven Bilverkstad AB

• Stephan E
    Stephan E skrev om Stiven Bilverkstad AB
    En verkstad med kunden i centrum, trevlig och kunnig personal. Kan varmt rekommendera dem att ta hand om din bil
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Stiven Bilverkstad AB
    Lämnade in min Audi a1 för utvändig rekond, mest dels för polering och vaxning av bilen, där jag lämnade in den kl 8 och kl 14 ringde dom och sa att allt va klart. Riktigt skönt att få det klart under en dag och resultatet blev också riktigt bra! Nu vet man vart man ska vända sig om man behöver biltvätt/rekond!
  • Mikaela Ö
    Mikaela Ö skrev om Stiven Bilverkstad AB
    Faktiskt så vet jag inte hur stiven har räddat min helg. Lånade min fars bil och visste inte om att det var diesel och tankade bensin. Bilen blev bogserad till stiven vid kl 12. Efter 3 timmar så ringer de upp och talar om att bilen är färdig och att allting är rengjort och fixat
    Rekommenderas starkt kommer garanterat att återkomma!

Hantverkarvägen 24, 136 44 Handen