Handledarutbildning
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 1112 Läs vad Handledarutbildning

• Sara B skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2019-04-13

Bra utbildning och engagerad kursledare! Läs mer
  • Ekutkhon S
    Ekutkhon S skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2019-04-11

Handledaren var jätte trevligt och gjorde utbildningen intressant och det var oehört motiverande, detta fick mig att vilja ta körlektioner på just den körskolan istället för körskolor i min stad, jag bor ungefär 1 timme bort från Stockholm och har typ 5 minuter till en körskola hemifrån men vill hellre åka dit eftersom handledarutbildningen gick så bra. Läs mer
  • Sandra D skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2019-04-11

Handledarkurs, de tre timmarna bara susade förbi. Riktigt bra och underhållande utbildning! Läs mer
  • Kerstin C skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2019-04-11

Bra handledarkurs med många praktiska tips. Även delade erfarenheter var värdefulla. Trevlig lättsam stämning Läs mer
  • Sophia S skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2019-04-11

Jättebra handladare! konstruktiv, utbildande och hade kul tillsamman. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Helena S skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2019-04-11

1. Privatistkurs på 3 timmar.
    2. Vänligt och trevligt bemötande.
    3. Kursledaren överträffade mina förväntningar. Gillade särskilt de små psykologiska tipsen – hur lära ut. Och den öppna inställningen till privat övningskörning, att vi kunde höra av oss med frågor, eller ta enstaka lektioner.
    4. Det blir lite långt, trots hög kvalitet. Jag förstår att det inte går att göra så mycket åt det. Ett glas juice på fikat kanske kunde hjälpa hålla fokus uppe, eller bättre fikabröd ;) Läs mer
  • Lilly T skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2019-04-07

Lärorikt. Utbildningen var givande. Jag tyckte dock det blev lite för mycket information. 3 timmar i sträck med korta raster. Det kanske e bättre att dela upp utbildningen i två delar. Läs mer
  • Cecilia S skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2019-04-06

Många bra tips för utlärning och upplägg av lektioner. Dessutom till ett bra pris jämfört med många andra. Läs mer
  • Kent V skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2019-04-05

Har gått handledarutbildning två gånger. Första gången kändes som slöseri med min tid och myndighetsförmynderi – men här var det en kväll då jag faktiskt lärde mig saker och fick massa bra tips! Läs mer
  • Klara L skrev om Handledarutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2019-04-05

Väldigt bra och konkret information som jag har med mig som handledare. Hur jag ska tänka när jag lär ut och vad som är viktigt att nöta i början och varför det är viktigt. Så väldigt bra! Läs mer
Handledarutbildning
Riskutbildning