Riskutbildning

Riskutbildning

Läs vad 602 Läs vad Riskutbildning

• 2020-11-11
    Trevlig personal som lyckades göra riskutbildningen rolig och underhållande. Bra lokaler!
  • 2020-11-05
    Riskutbildningen var jättebra och jag blev fint bemött och fick svar på frågor jag hade. Det blir bästa betyg från mig.
  • 2020-11-05
    Bra pris, bra information inför utbildningen gällande mötesplats och tider. Hade dock gärna fått något att äta eller blivit ombedd att ta med något då vi var borta hela dagen i samband med halkan.
  • 2020-11-05
    I am really happy with skills and presentation and way of teaching strategy.
  • 2020-11-04
    Jag var på riskutbildningen. Det var väldigt lärorikt och ledaren var väldigt bra på att lära ut, han gjorde att man hängde med ordentligt.
  • 2020-11-03
    Jag tycker utbildningen var givande och innehållsrik. Dock var den lite långtråkig ur vissa aspekter. Men i helhet var den bra och jag skulle rekommendera den till andra
  • 2020-11-03
    Jag tog riskettan och risktvåan på STHLM city. Under riskettan inleder mannen som håller utbildningen att kursen är "coronasäkrad" då de har "spritat överallt" bara för att kort därefter tillägga att han egentligen tycker att "corona är världens största bluff". Även om han påstod att de hade hälften av deltagare än vanligt så var det väldigt trångt, dåligt ventilerat och svårt att hålla avstånd då det insisterades på att gruppdiskussioner skulle hållas... Trots avsaknad av coronaförnekelse på risktvåan, var den mycket grövre från ett smittspridningsperspektiv. På bussen till halkbanan klämde dem in så många passagerare de kunde i deras minibussar och då halkbanan låg i Gnesta (lite långt från City om ens Sthlm?) fick man alltså sitta trångt ihop med åtta främlingar i närmare 60 min på väg till och 60 min tillbaka från halkbanan. Väl på halkbanan var det återigen trånga utrymmen och under halkkörningen fick man sitta bredvid en främling. Det skulle nog inte kräva ett snille för att åtgärda dessa problem, t.ex. med en tom plats mellan passagerarna i minibussen, genomgång utomhus (det var trots allt en solig dag) etc., men till skillnad från vad de skriver på deras hemsida tas helt enkelt noll hänsyn. Sammanfattningsvis, om ni tillhör en riskgrupp, känner någon därav eller bara bryr er om att minska smittspridningen skulle jag aldrig boka en kurs på denna skola. Även under normala tider skulle jag inte rekommendera dem, då den 2 timmar rundresan till Gnesta är ett slöseri av tid då det finns ett flertal andra halkbanor betydligt närmare Stockholm.
  • 2020-11-02
    The lecture was helpful, thank you!
  • 2020-11-02
    It was nice and smooth, the only issue I had was a Risk 2 location, it was really far away from the city.
  • 2020-11-02
    Alla kurser var bra! Men när vi åkte tillbaka från Gnesta till Liljeholmen, förare somnade nästan på grund av sömnigheten. Han kollade sin telefon med hand och skickade text också. Det var dålig att se det även på väg från risk tvåan.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte