Riskutbildning

Läs vad 554 Läs vad Riskutbildning

• Philip L skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2020-08-08

Riskutbildning.
    Gammalt material och snackade massa skit av egna erfarenheter.
    Slentrian.
    Tog noll hänsyn till pågående epedemi Läs mer
  • Sachin S
    Sachin S skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2020-08-01

I have booked Risk 1 and 2 both, got access to online questions and answers for theory test. Everyone was nice from the school. Overall my experience was quite good. Läs mer
  • Rotinda B
    Rotinda B skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2020-07-28

Jag köpte många körlektioner och fick även rabatt vilket var jätte snällt. Jag hade inga specifika förväntningar helt ärligt, ville bara att allt skulle gå snabbt och smidigt. Läs mer
  • Sandra W skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2020-07-25

Jag och min kompis gick risk 1an på Stockholm City Trafikskola. Vi båda var väldigt nöjda då ledaren gjorde utbildningen rolig genom att använda humor tillsammans med de mer seriösa ämnena som diskuterades. Han berättade även om egna historier och händelse vilket gjorde att man fick ett perspektiv på det hela.
    Jag köpte även alla teoriböcker då de hade väldigt bra pris.
    Lokalen var dessvärre inte jätte mysig samt att vi även satt under en iskall ventilationstrumma vilket gjorde att man nästan tappade koncentrationen lite. Läs mer
  • Annelie L skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2020-07-24

Jag har använt mig av Sthlm city trafikskola för riskutbildning 1 och handledarkurs. Nu har jag körlektioner med YDA som de samarbetar med. Super bra lärare och jag känner mig trygg. Läs mer
  • Jean M skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

Allt fungerade bra! Lektion och körning. Läs mer
  • Scott S skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

Bra och tydligt. Kompetent lärare och trevlig lärare! Läs mer
  • Nan D skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2020-07-23

I bought Risk I&II here, and satisfied with the service. the lecture of Risk I was professional and interesting, but Risk II location is too far away from the city. hope you can find an easier solution Läs mer
  • Louise F skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2020-07-22

De gjorde risk ettan roligare än vad jag hade trott och hört Läs mer
  • Ahmed S skrev om Riskutbildning en del av Stockholm City Trafikskola

2020-07-18

Hejsan !

Jag fick delta i riksutställningarna del 1 och 2. Jag fick uppleva ett varmt och trevligt bemötande. Jag förväntade mig att det skulle vara massor med saker att komma ihåg efter utbildningarna, men det var inte det. Kort sagt, det var enklare och roligare än mina förväntningar. I del 1 fick vi samarbeta med andra som var olika åldern, och det var utvecklande att få höra hur dem tänker. Man fick också en påminnelse av det man hade läst i teori boken. I del 2 fick vi veta hur farlig och dödlig det kunde vara i trafiken. Vi fick veta vikten av lösa föremål i bilen vid en krock, vi fick en inblick i hur mycket vi kan väga när vi krockar, vi fick känna på bilens beteende vid halt väglag i olika hastigheter. Och sist men inte minst fick vi veta vikten av bilbältet under körningen, både genom att känna på det och genom att lära sig om den. Jag hoppas att jag har svarat på era frågor och att det gör nytta.

Med vänlig hälsning,

Ahmed Läs mer