Stockholm Group , sid 2

Huvudskärsvägen 20, 121 54 Johanneshov — Visa karta

Välkommen till oss på Stockholm Group!

Behöver du hjälp med målning, golvslipning, städning eller kanske en hel badrumsrenovering? Då är det oss du ska ta kontakt med. Med trygghet, harmoni och kvalitet strävar vi alltid efter att ge dig den bästa tjänsten.

Vi arbetar både med privatpersoner och företag och du får alltid besök av samma personal vid återkommande tjänster. Besök vår hemsida för att läsa mer eller kontakta oss så hjälper vi dig boka det du behöver. Din upplevelse är vår stora inspiration när vi jobbar!

Läs vad 54 kunder tycker om Stockholm Group

• Birgitta M

2018-03-11

Birgitta M skrev om Stockholm Group
    Jag har anlitat städhjälp vid några tillfällen. Ett vänligt och professionellt bemötande av Jesus med kolleger. Städinsatsserna har utförts till största belåtenhet av rara och duktiga medarbetare. Kommer att anlita detta företag igen och kan varmt rekommendera dem inför andra. Läs mer
  • 2018-03-11

Soner Ö skrev om Stockholm Group
    Jättte bra service , effektiv jobbat, Läs mer
  • 2018-03-10

Björn T skrev om Stockholm Group
    Mycket väl utfört arbete. Bra kommunikation. Läs mer
  • 2018-03-09

Mats E skrev om Stockholm Group
    Vi ville slipa ett mycket slitet och fläckigt golv i vårt vardagsrum och kontaktade Stockholm Group för en offert. Samma dag som vi ringde kom de förbi och tittade noggrant på golvet och gav oss en offert några dagar senare. Vi bokade in en tid för slipning bara en kort tid efter besöket, och resultatet blev enastående! Hela vardagsrummet fick ett lyft i och med det nya golvet. Proffesionellt, noggrant och mycket välgjort. Mycket trevlig och kompetent personal som strävar efter ett perfekt resultat. Vi är otroligt nöjda och kommer utan tvekan att kontakta Stockholm Group när det gäller framtida renoveringar. Läs mer

Huvudskärsvägen 20, 121 54 Johanneshov