Stockholm Group

Stockholm Group

Ring 076-404 21 99 stockholm-group.se
4.2

Välkommen till oss på Stockholm Group! Behöver du hjälp med målning, golvslipning, städning eller kanske en hel badrumsrenovering? Då är det oss du ska ta kontakt med. Med trygghet, harmoni och kvalitet strävar vi alltid efter att ge dig den bästa tjänsten. Vi arbetar både med privatpersoner och företag och du får alltid besök...

56 omdömen om Stockholm Group

Marie V
Skrev om Stockholm Group

Jag beställde slipning och vitlackning av ett sovrumsgolv. Det var andra gången och jag är supernöjd. Företaget är snabba på att ge prisförslag, de kom på avtalad tid och gjorde jobbet proffsigt. De är också väldigt trevliga och och serviceminded. Kan bara rekommendera dem. /Marie

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Marie P
Skrev om Stockholm Group

Golvslipning och lack/olja. Snabbt jobb med mycket gott resultat

Susanne L
Skrev om Stockholm Group

Slipning av 30 kvm ekparkett. Mycket nöjd med resultatet och företaget från början till slut, Rekommenderas varmt!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Susanna S
Skrev om Stockholm Group

Mina gamla fiskbensparkettgolv blev jättefina. Jag är mkt nöjd.

Kent G
Skrev om Stockholm Group

Riktning av halvt vardagsrumsgolvet, ny riktig parkett och sedan slipning och olja hela vardagsrummet. Gick väldigt snabbt, blev väldigt snyggt!!!

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Lisa Ö
Skrev om Stockholm Group

Inget företag jag skulle rekommendera. Budgetera för x antal 1000 kr för att ta in kompetenta hantverkare efter att de varit hos Er och förstört.

Torsten T
Skrev om Stockholm Group

Mycket duktigt. Bra jobb. Kan rekommenderas. Jag är helnöjd!.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Jelena V
Skrev om Stockholm Group

Vi är supernöjda, bra jobb, snabbt utfört och snabb kommunikation

Faedeh N
Skrev om Stockholm Group

Väldigt bra jobb , väldigt fint golv har blivit efter slipningen . Väldigt fint och snällt personal , vi väldigt nöjda

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Bertil F
Skrev om Stockholm Group

Golvslip. Mycket bra jobb. Över förväntan.

Peter A
Skrev om Stockholm Group

Målning av hela lägenheten och slipning av parkettgolv i vardagsrum. Bemötandet och utförandet var helt perfekt. Vänliga och kompetenta. De levde mer än väl upp till mina förväntningar. De sätter kunden i centrum. Jag blev verkligen supernöjd med tjänsten.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Gamze S
Skrev om Stockholm Group

Jag har anlitat detta företag två gånger för golvslipning. De är mycket trevliga och har ett proffsigt bemötande. De arbetar under utlovad tid och levererar det jag önskat mig. Prisvärd och mycket hög kvalitet på både service och arbete. Rekommenderas starkt!

Ingemar L
Skrev om Stockholm Group

Pålitliga, proffsiga, trevliga, de gör ALLTID ett bra jobb, prisvärda! Företaget målade om hela huset interiört och vi blev MYCKET nöjda Vi ger dem ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️!!!! Mvh Ingemar Lahti och Yvonne Littbrand, Tyresö.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Stefan A
Skrev om Stockholm Group

Beställde golvslipning och resultatet blev kanon! Extra eloge till golvsliparen Alex. Enda nackdelen är att han inte pratar svenska eller engelska. Rekommenderar dock företaget i övrigt.

Carl S
Skrev om Stockholm Group

Slipning av golv samt klinkers i kök. Blev bemött mycket trevligt och de fick snabbt fram en offert, vilken jag godtog. Kom på utsatt tid, gjorde ett bra jobb, dock en dag längre än beräknat.Ger 4 i betyg. Vad som jag tycker drar ner betyget något är att jag bara fick fem dagar på mig att betala fakturan. Men bortsett från det, ett mycket bra utfört arbete.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 433 omdömen 4.8 av 433 omdömen

Valeria P
Skrev om Stockholm Group

Helt ok men ska inte rekommenderar.

Svar från Stockholm Group

Hej Valeria, Tack för din kommentar. Vi skulle uppskatta ifall ni kunde dela med er av era erfarenheter som ni tyckte mindre om, då vi värderar din feedback så att vi kan förbättra oss inför nästa gång. Vi uppfatta då från vår sida att ni var nöjda med allt, felfritt och utan några konstigheter under hela projektet. Så vi finner det tråkigt att höra att så var tydligen inte fallet. Mvh Filip

Anni L
Skrev om Stockholm Group

Bokade hemmastädning med ordentliga Irina, supersöt och duktig, skulle varmt rekommendera henne=)

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Jenny S
Skrev om Stockholm Group

Vi köpte golvslipning av vardagsrum. Jag fick bra kontakt med företaget och de gjorde ett bra och ordentligt jobb. Dock hade vi lite kommunikationsproblem pga språket och hade kanske önskat mer diskussion kring val av vaxolja-nyans. Men golvet är fint och allt övrigt funkade bra!

Paulo A
Skrev om Stockholm Group

Bra och prisvärd hantverkare.

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 251 omdömen 4.9 av 251 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Minna P
Skrev om Stockholm Group

Vi fick ett bra bemötande och ett otroligt fint slipat parketgolv. Vi rekommenderar verkligen dem till andra.

Ida L
Skrev om Stockholm Group

Trevligt bemötande. Snabb och bra service. Jätte bra utfört jobb och resultatet blev precis som jag hade hoppats 👍🏻👍🏻

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Pedro M
Skrev om Stockholm Group

Bra resultat. Flexibla. Prisvärda.

Patricia S
Skrev om Stockholm Group

Resultatet av städning var väldigt beroende på vem som städade.

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 225 omdömen 4.9 av 225 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Christer N
Skrev om Stockholm Group

Har köpt städning .och fick denna efter par veckor då man hade mycket att göra .städningen var ok där man har städat det vi önskade.

Annelie H
Skrev om Stockholm Group

Lovar stort och håller tunnt! KÖpte deals från lets deal och ringde för att kontrollera att vi låg inom 3 mils radie och det gjorde vi. När vi skulle boka så ville de ha ut en extra avgift för att vi låg utanför 3 mils radien. De stod inte för det de sagt i telefonen och var svåra att nå och att kommunicera med. Välj annat bolag!

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Hans E
Skrev om Stockholm Group

Allt fungerar smidigt och de håller vad de lovar. Lite dåligt med svenska språket bara.

Mikael Å
Skrev om Stockholm Group

Var ju skitlänge sedan, men tror dom inte var speciellt snabba.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Michel S
Skrev om Stockholm Group

Hon som städade tyckte jag om, hon var duktig.

Denise F
Skrev om Stockholm Group

Seriöst företag som är mån om sina kunder. Extra plus för Jesus sin alltid återkopplar väldigt snabbt om man snabbt vill boka tid. Tjejerna som städar är väldigt trevliga och arbetsamma också. Jag har redan rekommenderat de till mina vänner och familj.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 179 omdömen 4.8 av 179 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
karin a
Skrev om Stockholm Group

Fantastiskt bra bemötande och duktiga städerskor! Kommer att återkomma!

Tommas L
Skrev om Stockholm Group

hej Vet inte varför jag ingår i er undersäkning. Jag vet inte vilka ni är, jag vet inte vad ni gör. Ni stavar dessutom mitt namn fel. Riktigt dålig kundundersökning. Det ska bli intressant att se om ni även i fortsättningen beter er lika klantigt eller om ni nu kommer att återkomma till mig med en vettig förklaring, erbjudande, meddelande. Om det är Reco som gör er kundundersökning så bör ni byta leverantör. Det krävs mycket mer än vad ni visar för att upprätthålla en digital kontakt, skapa kundlojalitet osv. Vad ni nu är för några .......

Eva S
Skrev om Stockholm Group

Jätte bra och engagerad, fick bra städ, kan rekommendera denna firma. Tack för ett bra jobb.

Natalie C
Skrev om Stockholm Group

Noggrann och duktiga!! Så härligt att komma hem när Stockholm Group har städat!

Kjell F
Skrev om Stockholm Group

Överhuvudtaget bra uppfattning om företaget: - utförande kvalitet - kontakter o tidsbokning - prisnivå

Leonora O
Skrev om Stockholm Group

Jag började med att köpa en deal på letsdeal och tänkte prova mig fram. Stockholm group service har levt upp till mina förväntningar sedan start. Alltid varit lyhörda, samarbetsvilliga och fått mig som kund att känna mig ytterst viktig i mina behov av städning i mitt hem. Alltid säkerställt att jag varit glad med utförandet av städningen. Rekommenderar deras tjänster starkt!

Elisabeth L
Skrev om Stockholm Group

Kommer inte ihåg vad det var. Om det var städning så var jag nöjd. Fick den tid jag ville ha, och det var rent och fint.

Inger B
Skrev om Stockholm Group

Vet inte när och hur jag använt Reco

Linus J
Skrev om Stockholm Group

Slipade golvet, fogen emellan försvann och golvet såg därmed nästintill trasigt ut när de var klara. Var tvungen att ringa och argumentera med personalen. Tillslut kom de tillbaka och fyllde i det med ny fog, till en kostnad av ca. 1000kr. Golvet blev annars bra men dålig serviceanda.

Tommy S
Skrev om Stockholm Group

Bra, goda medarbetare ett proffsigt mottagande

Susanne R

Mest bara använt städning! Mycket nöjd med det och priserna Susanne Reuterby

Carin W
Skrev om Stockholm Group

Har använt Sthlm Group för hemstädning vid två tillfällen och varit mycket nöjd. Det enda negativa är deras bokningssytem som förutsätter mötesbekräftelse via Windows mail. Alla använder inte det systemet. Vissa språksvårigheter har också förekommit, men det har vi löst med översättningsprogram i mobilen. Kommer troligen att använda dem igen.

Kim N
Skrev om Stockholm Group

Jag köpte 4 timmars städning för hemmet och blev väldigt nöjd med städningen. Tyckte dock att det var svårt att se någon annan städa I mitt hem vilket gör att jag fortsättningsvis kommer att städa själv.

Rodrigo L
Skrev om Stockholm Group

Bra och effektiva. Lyhörda för kritik och önskemål.

Eva E
Skrev om Stockholm Group

Jag har bara köpt städtjänster och varit mycket nöjd i stort sett varje gång. Administrationen är trevlig och lätt att ha att göra med och det finns alltid flexibla möjligheter till tidsbokning. Jag har rekommenderat tjänster till flera vänner.

Magnus S
Skrev om Stockholm Group

Inte bra städat, städerskan nyttjade även mikron för sin middag utan lov. Middagen var tydligen inräknad i den betalda städtiden vilket inte framgick vid bokning. Jag har anlitat olika städföretag, denna tillhör en utav de sämre. Kan dock vara så att jag oturligt fick en icke motiverad städerska.

Gunnel S
Skrev om Stockholm Group

Jag har anlitat företaget 1 gång för ca 2 år sedan. Städningen var bra men städerskan råkade riva ner en gammal fotogenlampa så skärm och lampglas gick sönder. Hon meddelade själv sin arbetsgivare. Kundtjänstens Jesus ringde upp mig. Han sade att dom hade försäkring men att chefen var på resa och skulle återkomma när han kom hem efter några dagar. Det gjorde han inte och de telefonsamtal jag ringde och de sms eller mail jag skickade besvarades inte. Att ersätta den sönderslagna kupan och lampglaset skulle kosta runt 1000kr....

Jacqueline W
Skrev om Stockholm Group

Vet inte ens vad det är för jäkla företag. Sluta skicka mail till mig.

Magdalena E
Skrev om Stockholm Group

Jag har fått ett väldigt bra bemötande från start och de har gett mig perfekt städning och är även flexibla om ändringar behöver göras. Rekommenderas starkt!

Madeleine G
Skrev om Stockholm Group

Fock hjälp med städning av min lägenhet. Jag blev trevligt bemött och killen som städade var både duktig och trevlig- Jag var absolut nöjd!

Gunnel B
Skrev om Stockholm Group

Jättebra och prisvärt arbete på min bil. Den skiner och jag med!