Alla kategorier Läkarvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Stockholm Medical & Skincare Center

Stockholm Medical & Skincare Center

Birger Jarlsgatan 6D, 114 34 Stockholm — Visa karta

Hammarby Allé 32, 12061, STOCKHOLM
Christina W:
Är mycket nöjd med mina nya glasögon, som jag provade ut efter grå starroperation, då även mycket av min närsynthet togs bort. Första gången...

Läkarmottagningar nära Stockholm Medical & Skincare Center:

Hammarby Allé 32, STOCKHOLM
Wedin & Söderberg är en optikbutik där synundersökningen och det personliga bemö... Läs mer ›
Christina W:

Läs vad 33 kunder tycker om Stockholm Medical & Skincare Center

• anita
    anita skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Genomfört pannlyft /ögonlockslyft där påSSCC. Nonchalant personal som inte återkopplar efter skriftligt önskemål 2ggr. De bokade inte in återbesök, felaktiga läkarintyg, fick bandage som tryckte ner pannan istället för lyfte upp... och dålig kontroll med utdelning av smärtstillande.m.m Vart opererad igen på ögonen då den första operationen inte vart tillfredställande. Tyvärr vart det väldigt marginell skillnad efter operation två också!
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Inte nöjd, resultatet av min hudoperation vart inte alls som läkaren sa. Det förväntade ärret efter operationen vart mycket större än vad läkaren hade sagt innan.
  • milan H
    milan H skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Nu har jag mailatoch ringt men har inte fått gensvar, verkar som ett stort ointresse för nya/återkommande kunder. Har gjort ett ingrepp på kliniken och är förvånad att de inte har följt upp resultatet efter ett stort ingrepp som många andra kliniker gör. Man är tvungen att ringa eller maila själv och har man tur så får man svar.
    Ska nu göra en korrigering men går till en välrekomenderad klinik denna gång.//Milan
  • Maria H
    Maria H skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Liten mottagning på Östermalm med nonchalant kirurg och dåligt bemötande.
    Kundens önskemål är inte i fokus . Vid återbesök till kirurgen var han besvärad när jag inte var nöjd med min ögonplastik trots dyrt investerade pengar.
  • Tomas
    Tomas skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Hej,
    Nu efter att jag har försökt boka in mig på en konsultation hos Er i en månad måste konstatera att ni har det sämsta sättet att hantera nya kunder på. Eller kanske inget sätt alls – får man säga.
    Väldigt trist och tråkigt kan jag tycka, eftersom har läst så mycket positivt om Er. Men kanske mycket av det är faktiskt falskt marknadsföring som någon påpekade i ett tidigare inlägg.

I början på augusti fyllde jag i ”Boka konsultation online” formulär. Efter att jag har väntat i två dagar utan att ha fått något svar - ringde istället. Fick prata med en tjej som inte kunde boka in mig eftersom det var "någon från kirurgi" som skulle ta över detta. Hon lovade att "någon" skulle ringa upp mig samma dag eller senast dagen efter.
    Efter att jag har väntat i en vecka utan att någon ha ringt mig - skrev jag ett inlägg på Ert Facebooksida och beskrev problemet där. Fick nästan omgående ett svar - att ” Stora delar av styrkan har fortfarande semester, ingen ursäkt men kanske en förklaring. Vi bjuder dig på ett gratis solskydd som tack för din återkoppling.”
    Det var bra men det var inte det jag ville ha. ”Ett gratis solskydd” löser inte mina problem eller? Jag har förväntat mig att den här gången skulle jag få min tid för en konsultation när jag ändå upplyste Er om problemet. Men tyvärr …
    Nu i början på veckan tänkte ge Er en ny chans – med ett nytt försök att boka tid via ”Boka konsultation online” formulär. Idag är det torsdag och fortfarande inget svar …
    Kontentan av hela historien är att ni tjänar så mycket på era kunder att ni struntar att en kund vill ge er 26 000 för en behandling eller att Era anställda inte gör sitt jobb. Välj själva.
    Hur som helst - det är så himla trist när ni säger att ni återkommer så fort som möjligt utan att ni verkligen menar det. Dessutom inte bara en gång men tre …
    Med vänlig hälsning
    Tomas
  • Ulrika
    Ulrika skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Min erfarenhet har varit mycket god! För mig är det viktigt med ett naturligt resultat och att absolut inte se "gjord" ut. Jag har varit på flera andra kliniker i stan men Stockholm Medical Skincare Center är stället jag har störst förtroende för. Här har jag fått ett mycket mer personligt bemötande av personal som är väldigt trevliga, lyhörda och kunniga. Rekommenderas!
  • Eleonore S
    Eleonore S skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Jag har varit kund hos Stockholm Medical Skincare Center i flera år och alltid varit mycket nöjd med det bemötande jag fått och de bahandlingar jag gjort. Jag har gjort behandlingar med fillers och botox samt även laserbehandlingar som Thermage. Vid samtliga tillfällen har det alltid gjorts en noggrann analys av vilken behandling som passat mig bäst och vilket resultat jag kunnat förvänta mig. Alla behandlingar har utförts av mycket kunniga medarbetare och jag har alltid varit nöjd med resultatet. Jag kan varmt rekommendera SSCC som en mycket proffsig klinik med lång erfarenhet och mycket trevliga medarbetare.
  • Eva N
    Eva N skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    besviken. tycker inte de lyssnade särskilt bra. De verkar så bra osv så det måste vara just Mig de inte lyssnade på. måste tillägga att jag har hållit på med fillers många år nu och aldrig haft några svårigheter med att göra mig förstådd med mina önskemål. resultatet blev alltså inte det önskvärda. På återbesöket ( fick ringa själv om tid ) fick jag veta att det kunde göras en korrigering -Om jag betalade för en hel spruta till, för ' kliniken kan inte öppna en spruta och använda lite och sedan slänga resten då går ju kliniken back. de höll med om att mitt ena kindben var högre än det andra ( ett resultat av första behandlingen) men som sagt för en korrigering får jag betala för en hel spruta. En tråkig upplevelse allt som allt. Tråkigt med kliniker som inte lyssnar på kunden och inte har en tillmötesgående attityd.
  • Lucy L
    Lucy L skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Tack så mycket för behandlingen med Thermage! Mycket trevlig bemötande och hjälpsamma terapeuter! rekommenderas varmt!
    2014-06-12 Representant för Stockholm Medic svarar Lucy L
    Tack L för det fina omdöme du ger oss! Glad att du känner dig nöjd!
    Trevlig sommar!
    Hälsningar
    SSCC
  • Lisa I
    Lisa I skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Jag har varit kund på medical Skincare i 5 år nu. Jag kom dit för att få behandling för min rosacea och det har varit toppen. Jag kommer tillbaka ungefär en gång per år för att behålla resultatet och blir faktiskt alltid lika nöjd. Det är en jättetrevlig, kunnig och duktig personal och min hy har är mycket mycket bättre. Keep up the good work

Lisa
    2014-05-12 Representant för Stockholm Medic svarar Lisa I
    Tack så mycket för fint beröm! Alltid roligt och glädjande! Vi är verkligen glada varje gång vi får
    träffa dig.
  • Ann W
    Ann W skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Kan tyvärr inte ta bort flera år gammal rekommendation som gjordes när företaget drevs i annan regi. Vet ej hur företaget fungerar idag.
  • Eva R
    Eva R skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Åker ända från Värmland för jag vet att jag kommer till de bästa. För mig finns inget alternativ. Alltid lika trevligt att komma! Tack för senast, jättenöjd! En stor kram till Carina från mig!
    2014-03-04 Representant för Stockholm Medic svarar Eva R
    Tack bästa Eva!
    Väldigt glädjande med så fina ord och omdömen - det stärker oss och ger oss ännu mer vilja att öka vår servicegrad.
    Bästa hälsningar
    SSCC
  • Fredrica
    Fredrica skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Fantastiskt trevlig och kunnig personal. Man känner sig som hemma varje gång man kommer dit. Jag sökte mig till SSCC för att behandla bristningar och ärr som jag haft sedan tonåren. Har nu varit på min 7:e behandling med Carboxy och det är verkligen helt underbart att jag äntligen hittat något som fungerar! Kan verkligen varmt rekommendera denna behandling.
  • Maria K
    Maria K skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Oerhört nöjd med de behandlingar jag har gjort där. Proffsigt bemötande där de ärligt berättat om vad jag kan förvänta mig för resultat utifrån mina förutsättningar och de problem jag har haft. Jag kan verkligen rekommendera dem.
  • BS
    BS skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Jag bara älskar att gå dit, mkt trevlig personal. Alla på kliniken är väldigt måna om ens bästa. Dom rekommenderar endast det som dom verkligen tycker funkar och inte är såna som gör reklam för deras vinst, tvärtom, dom e väldigt måna om att deras kunder blir nöjda. Mkt proffsig personal som är mkt välutbildade i de dom håller på med. Så det känns jätte skönt o veta att dom kan sitt. Har gjort många olika behandlingar hos dom och kan varmt rekommendera att deras hårbehandlings maskin är en av dom bästa i särklass, hade väldigt mkt hår över hela kroppen, var att jämföra med en mkt kraftig mansskägg men den helt fantastiska IPL maskinen Palomar har minskat min behåring till nästan inget kvar redan efter bara 4 behandling och har även gjort olika fillers hos dom och är otroligt nöjd med resultatet. Är en stamkund hos dom och kliniken rekommenderas STARKT !
  • Anette S
    Anette S skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Trevligt bemötande med hög servicenivå och stor förståelse för att man kan vara lite nervös inför vissa ingrepp.
  • Elin B
    Elin B skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Att beskriva mottagningen, som ja, liknar de franska lyxklinikerna gällande inredning, gör besöken mindre dramatiska. Underbar service. Extremt kunniga behandlare, som verkligen kan sina kunskapsområde. Vilket speglar resultaten av de behandlingar jag genomfört. Tror det snart blir ett nytt besök :-). Så råder någon tvekan om expertis, kan den lämnas i en mangel. Stora rekommendationer ges, ja risken finns att du blir stamkund, men den smällen, får helt enkelt accepteras!
  • Felicia L
    Felicia L skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Jag kan varmt rekommendera SSCC som klinik, jag blev själv rekommenderad företaget innan jag gick dit! Personalen är proffsig, välutbildad och tillmötesgående. Jag har fått hjälp med lite olika behandlingar b la för min hud. När jag sen skulle göra en bröstförstoring var jag på olika ställen för konsultation men bestämde mig för SSCC där jag blev omhändertagen från första steg till färdigt resultat. Jag är mycket nöjd och kommer fortsättningsvis vända mig till kliniken!
  • Charlotte M
    Charlotte M skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Jag kan mycket varmt rek denna klinik! Jag fick ett varmt bemötande och personen som konsulterade mig tog sig verkligen tid och svarade på alla mina frågor. Kändes inte som att de försökte pracka på mig något!
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Bra konsultation och toppen att de avböjer om de inte tror att ingreppet hjälper. Känns genuina i sitt bemötande och lite som deras vardagsrum.

Kan varmt rekomendera Stockholm Medical Skincare Center.
  • Robin P
    Robin P skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Kan hålla med Anna B, gick dit för ett par månader sen och fick ett nonchalant och ointresserat bemötande (h*n jag hade konsultation med knaprade dessutom på sin lunch vid tillfället). Jag fick svaret att just mig kunde de inte hjälpa, fick heller inget tips om behandlingar mot mitt besvär fastän hemsidan berättar att kliniken brukar behandla sådana åkommor som mina (ärr). Finns bättre ställen!
  • Emma A
    Emma A skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    kan varmt rekommendera stm. med. skin care. Har varit kund hos dom i öv. 2års tid och gjort mina botox behandlingar där, alltid med mycket fint resultat och trevlig och god service!

Emma
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Rekommenderar denna klinik varmt! Har gjort en bröstförstoring med mycket bra resultat, samt mindre behandlingar såsom kemisk peeling. Personalen är kompetent, trevlig och lyhörd för dina önskemål - du känner dig alltid trygg och väl omhändertagen. Jag är mer än nöjd. Självfallet är det hit jag går om det är mer jag vill få fixat.
  • Maria J
    Maria J skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    När jag bestämde mig för att göra en konsultation för bröstförstoring var jag nervös... Valet av klinik kändes oerhört viktigt och framför allt personkontakten mellan kirurg och mig som klient. Och redan när jag klev in genom dörren på sscc så kändes allt så klockrent! Personalen är enormt professionell och kan verkligen sina saker... Och när operationsdagen äntligen var här så stöttade dom mig och hjälpte mig genom nervositeten. Nu har det gått nästan en månad och resultatet är helt klart över förväntan!

Jag rekomenderar sscc därför att dom är så extremt kunniga på sitt område och verkligen tar hand om sina klienter. Dom fick mig att känna mig så trygg och bekväm, precis som det ska vara.
  • Lisa
    Lisa skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Jag gjode en bröstopertion för snart 3 veckor sedan med ett resultat som är helt fantastiskt! Från och med mitt första besök kände jag mig trygg och väl omhändertagen. Peronalen är otroligt kunnig och det är hit jag kommer att vända mig när/om jag ska göra fler förbättringar av kroppen.
    Jag kan verkligen rekommendera Stockholm medical skincare center.
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    I fräscha lokaler alldeles intill Stureplan ligger Stockholm Medical Skincare Center. Personalen är mycket kompetent, trevlig och tillmötesgående. Att boka tid för konsultation/behandling rekommenderas varmt då önskemål skräddarsys för att uppnå bästa möjliga resultat. Jag har tagit fillers o botox flertalet gånger o har alltid varit nöjd med mina behandlingar. /Daniel Frank
  • Mia
    Mia skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Stockholm Medical Skincare Center har alltid bemött mig professionellt och med omtanke. Jag har alltid fått bra råd vare sig det har gällt krämer, fillers, peeling, botox eller Therma Cool för bättre elasticitet i huden. Jag har gått hos Stockholm Medical Skincare Center i snart 4 år och är mycket nöjd med mitt resultat. Ett fräscht naturligt ansikte där många gissar att jag är betydligt yngre än vad passet visar :-).
  • Sophia C
    Sophia C skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Genom kunskap och erfarenhet känner du dig trygg när du ska få din behandling på Medical Skincare. Du blir proffessionellt bemött och det gör att du glatt går tillbaka igen. Jag har gått dit sedan mitten av 2009, då hade jag problem med ytliga blodkärl så jag genomgick ett antal behandlingar med IPL. Sedan ett år tillbaka fick jag diagnosen Rosacea, då vände jag mig självklart dit och gjorde en kemisk peeling. Nu har jag ännu ett projekt på gång, permanent hårborttagning. Det är inget tvivel om att det var hit jag vände mig igen, då det är en kompent personal. Rekommenderas varmt!
  • Linda A
    Linda A skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Jag genomgick en bröstoperation i somras med ett fantastiskt resultat. Jag är mycket nöjd med kompetensen hos personalen, såväl som information och omhändertagande.

Jag rekommenderar verkligen Stockholm Medical Skincare Center.
    Sara S gillar detta
  • Ann W
    Ann W skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Efter att jag nu gått igenom ett flertal behandlingar hos SSCC kan jag bara säga att jag är så himla imponerad av deras kunskap, proffsighet, helhetstänk och vänlighet! Tack för all hjälp, vi ses snart igen!
  • Anna S
    Anna S skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Professionella och snabba!
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Mycket bra klinik för hudvård! Jag har i många försökt få bra behandlingar för min Rosacea men inte hittat jag tycker fungerar till nu. Nu är jag mycket nöjd med både behandling och det trevliga bemötandet på SSCC.
    Sara S gillar detta
  • Sara S
    Sara S skrev om Stockholm Medical & Skincare Center
    Föertaget har funnits under många år och har en gedigen kunskap. Mysiga lokaler centralt på östermalm. Fantastisk och professionel personal. De hjälper dig med alla möjliga bra saker, allt från laserbehandlingar, botox, hudbesvär och massa annat.

Jag e super nöjd!

Birger Jarlsgatan 6D, 114 34 Stockholm