Tomas
skrev om
Stockholm Medical & Skincare Center
Hej,
Nu efter att jag har försökt boka in mig på en konsultation hos Er i en månad måste konstatera att ni har det sämsta sättet att hantera nya kunder på. Eller kanske inget sätt alls – får man säga.
Väldigt trist och tråkigt kan jag tycka, eftersom har läst så mycket positivt om Er. Men kanske mycket av det är faktiskt falskt marknadsföring som någon påpekade i ett tidigare inlägg.
I början på augusti fyllde jag i ”Boka konsultation online” formulär. Efter att jag har väntat i två dagar utan att ha fått något svar - ringde istället. Fick prata med en tjej som inte kunde boka in mig eftersom det var "någon från kirurgi" som skulle ta över detta. Hon lovade att "någon" skulle ringa upp mig samma dag eller senast dagen efter.
Efter att jag har väntat i en vecka utan att någon ha ringt mig - skrev jag ett inlägg på Ert Facebooksida och beskrev problemet där. Fick nästan omgående ett svar - att ” Stora delar av styrkan har fortfarande semester, ingen ursäkt men kanske en förklaring. Vi bjuder dig på ett gratis solskydd som tack för din återkoppling.”
Det var bra men det var inte det jag ville ha. ”Ett gratis solskydd” löser inte mina problem eller? Jag har förväntat mig att den här gången skulle jag få min tid för en konsultation när jag ändå upplyste Er om problemet. Men tyvärr …
Nu i början på veckan tänkte ge Er en ny chans – med ett nytt försök att boka tid via ”Boka konsultation online” formulär. Idag är det torsdag och fortfarande inget svar …
Kontentan av hela historien är att ni tjänar så mycket på era kunder att ni struntar att en kund vill ge er 26 000 för en behandling eller att Era anställda inte gör sitt jobb. Välj själva.
Hur som helst - det är så himla trist när ni säger att ni återkommer så fort som möjligt utan att ni verkligen menar det. Dessutom inte bara en gång men tre …
Med vänlig hälsning
Tomas
Läs mer
anita
gillar detta