Alla kategorier Övrigt Stockholms län Värmdö Stockholm Nacka Hundservice

Ormbunksvägen 51, 139 56 Värmdö — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Mälarvikens Tak & Bygg
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Läs vad 4 kunder tycker om Stockholm Nacka Hundservice

• Charlotte W
    Charlotte W skrev om Stockholm Nacka Hundservice
    Vi har lämnat Milton, mellanschnauzer, på inackordering och ibland över dagen i snart tre år. Vi är jättenöjda. Christina "ser" Milton och hon upptäckte t.ex. en gång när han fick ett "hundpojkproblem" som inte vi sett. Hon är noga med att hundarna passar bra tillsammans och det tror jag är en grundläggande förutsättning.
    Innan vi hittade Christina provade vi flera andra som också var bra, men det var bara till Christina (och Uffe) som Milton hela tiden ville tillbaka till! Han börjar gråta av glädje i bilen när vi närmar oss :)
  • sofie  s
    sofie s skrev om Stockholm Nacka Hundservice
    Vår Jack Russell tjej Tuvha har aldrig haft det bättre! Vi har använt oss av Stockholm Nacka Hundservice i över 2 år, både i veckorna som dogwalk men vi använder även dom när vi åker bort och Tuvha är på deras hundpensionat. Tuvha ligger varje dag vid lunch och väntar på att hennes kompis ska komma och hämta henna och hon blir alltid jätte glad när dom kommer! Tuvha och vi rekommenderar verkligen detta företag!
  • fredrik
    fredrik skrev om Stockholm Nacka Hundservice
    Har varit kund i över 2 år och är mycket nöjd. Ägaren är flexibel och tillmötesgående och vår hund blir alltid väldigt glad när han får umgås med ägaren och hennes hund och de andra hundarna. Vi får rapport varje dag skriftligen i dagboken vid dörren så vi vet 100% att hunden alltid blivit rastad. Vi har dessutom mycket telefonkontakt och sms kontakt. Det är också både kul och gulligt att följa vår hund och de andra hundarna via företagets facebooksida där de lägger upp bilder och filmer från rastning och inackordering.
  • Eva H
    Eva H skrev om Stockholm Nacka Hundservice
    Passade vår hund och vi hade aldrig några problem. Hela poängen med serviceföretag. Trevlig personal.

Ormbunksvägen 51, 139 56 Värmdö