Wahlbergsgatan 15, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Stockholm ROT grundades 2008 av Johannes Persson och Tony Ohlsson.

Vi är idag ett väletablerat byggföretag och har tack vare vår goda kvalitet och kommunikationsförmåga vuxit till 16 medarbetare.

Vi arbetar främst med om-, ut- och tillbyggnationer samt större renoveringar och strävar alltid efter att bygga med högsta kvalitet och fullfölja våra åtaganden.

Vårt arbetssätt präglas av ett nära samarbete med dig som kund under hela arbetsprocessen för att säkerhetsställa högsta möjliga kundnöjdhet.

Vi ser fram emot ett lyckat projekt!

- Johannes Wallin (VD)

Läs vad 8 kunder tycker om Stockholm ROT

• Laszlo E
    Laszlo E skrev om Stockholm ROT
    Toppen fint jobb som Stockholm ROT har ut fört! Tack för det!
    2017-06-07 Stockholm ROT svarar Laszlo E
    Hej Laszlo, tack så mycket för din rekommendation!

• Ewa B
    Ewa B skrev om Stockholm ROT
    sth rot byggde komplett nytt badrum till mina föräldrar. Det blev speciellt eftersom far bröt lårbenet samma dag som de började & jag fick ta över. De var otroligt hjälpsamma med rådgivning vad gällde val av produkter & arbete. Ytterst noggranna med att välja produkter som var säkerhetsklassade & höll mig informerad hela tiden. Arbetet utfördes till perfektion & i tid. Vidare var se respektfulla & gjorde gärna det där lite extra.
    2017-05-31 Stockholm ROT svarar Ewa B
    Hej Ewa,

Tack så mycket för din rekommendation! Vad kul att du uppskattat vårt arbete och tur att det gick bra mitt i allt kaos.

På återseende,

• Roland N
    Roland N skrev om Stockholm ROT
    Reparation av vattenskadad huspanel som angripit såväl reglar som underliggande gipspanel. Allt revs bort och ersattes med fräscht material. Arbetet gjordes med yttersta noggrannhet till full tillfredsställelse för oss. Vi kan absolut rekommendera
    andra att använda Stockholm/Uppsala Rot.
    Enda lilla plumpen i uppdraget är att fortfarande efter c:a 6 veckor står två säckar med byggskrot kvar på tomten trots flertal påminnelser.
    2017-05-29 Stockholm ROT svarar Roland N
    Hej Roland,

Tack så mycket för din rekommendation.

• Jan P
    Jan P skrev om Stockholm ROT
    Mkt bra service! Vi har haft många olika projekt dom hjälpt oss med, dom har gjort arbetet med hög kvalitet.
    2017-05-31 Stockholm ROT svarar Jan P
    Hej Jan,

Tack så mycket för rekommendationen och vad kul att ni gillar vårt jobb samt vår servicenivå, betyder mycket för oss!

• Roland B
    Roland B skrev om Stockholm ROT
    Trevligt bemötande, seriösa hantverkare vars chef alltid går att resonera med. Kund sedan ett tiotal är. Prisar ut sig när de har för mycket att göra, istället för att säga nej.
    2017-05-31 Stockholm ROT svarar Roland B
    Hej ROland,

Tack så mycket för din rekommendation. Som du nämner så är dialog väldigt viktigt för oss under ett projekt och vi har inställningen att "allt går att lösa". Att vi prisar ut oss när vi har mycket att göra, kanske inte är en helt korrekt formulering, men självklart så agerar vi som andra branscher när vi har mycket att göra och svårt att ta på oss nya projekt så stiger priserna en aning :)

Tack igen för rekommendationen!

• Helene K
    Helene K skrev om Stockholm ROT
    Kan varmt rekommendera dessa killar! Håller vad de lovar vilket tyvärr är sällsynt när det gäller hantverkare!
  • jan P
    jan P skrev om Stockholm ROT
    Mkt bra utfört arbete, dom tar ansvar för arbetet fullt ut med kvalitet.
  • Martin P
    Martin P skrev om Stockholm ROT
    Har fått vårat badrum renoverat av Stockholm ROT.
    Mycket nöjd med arbetet.
    Snabbt och smidigt och resultatet perfekt.
    Rekommenderas starkt!

Wahlbergsgatan 15, 121 38 Johanneshov