Wahlbergsgatan 15, 121 38 Johanneshov — Visa karta

Välkommen till oss!

Vi startades 2008 och tack vare vår goda kvalitet och kundservice har vi vuxit ordentligt. Vi finns från och med 2017 även i Uppsala under namnet Uppsala ROT.

Vi arbetar med våtrum, villa och lägenhetsrenoveringar, källarprojekt och tillbyggnader och strävar alltid efter att leverera ett riktigt gott resultat.

Vår arbetsprocess präglas av ett nära samarbete med dig som kund och vi har alla behörigheter och certifikat i bolaget.

Vi ser fram emot att få hjälpa dig med ditt projekt!

– Johannes Wallin

Läs vad 13 kunder tycker om Stockholm ROT

• Filip R
    Filip R skrev om Stockholm ROT
    Projektet löpte över tre månader.
    Resultatet blev bra. Även om vi fick påtala ett par missar som sedan åtgärdades.

Det som stack ut som negativit var att två skadefall som skedde under renoveringen. Vi fick plåstra om den första. Förmannen sa att de skulle ställa fram en första förbandslåda vilket inte skedde. Några veckor senare var det en snickare som körde fingret i cirkelsågen och han behövde akut sjukvård. Då fanns det ingen på plats som kunde ta hand om honom. Vi fick plåstra om honom och själva köra honom till sjukhus.

Ibland var kommunikation oklar, ingen dök upp på nån dag och arbetet låg nere och vi fick ingen info om varför. Läs mer
    2018-05-19 Johannes W svarar Filip R
    Tack för din rekommendation Filip.

Vill bara förklara skadetillfällena.
    Vid tillfälle nr 1 så skar sig en kille på en skåpsstomme. Plåstren och bandagen i bilen var slut tyvärr eftersom vi får småskador i vårt jobb mest hela tiden.
    Tack för att vi fick lite plåster och bandage.
    Tillfälle nr 2 så var en mer omfattad olycka framme tyvärr.
    Vi är hemskt tacksamma för att ni hjälpte killen ifråga till sjukhus. Tyvärr så var han själv på arbetsplatsen denna dag då hans kollega blivit sjuk. Normalt så jobbar vi inte ensamma såklart.

Så stort tack till dig Filip för att ni hjälpte oss vid denna olycka.
    Hoppas allt går bra och att ni får en bra sommar.

Med vänlig hälsning, Johannes Wallin
    VD Stockholm ROT AB
  • KV Vintergatan A
    KV Vintergatan A skrev om Stockholm ROT
    Hej,

Vi använde oss av Stockholm Rot för att ställa om en källarlokal till två nya lägenheter. Stockholm Rot utförde allt arbete från utrivning fram till färdigt ytskikt.
    Under hela projektet hade arbetsledaren avstämningar med oss som beställare.
    Tillsammans med Stockholm Rot kunniga hantverkare blev allt väldigt bra utfört. Hantverkarna frågade alltid när dom stötte på funderingar. Detta ledde till att inget behövdes byggas om/ändras på.
    Stockholm Rot behärskar verkligen alla moment i dessa typer av projekt. Dom lämnade efter sig två riktigt fina lägenheter.
    Vi kommer använda oss av Stockholm Rot igen.
    Så värderar ni kvalité, professionalism och att du som kund blir väl omhändertagen använd då Stockholm Rot! Läs mer
    2018-01-25 Stockholm ROT svarar KV Vintergatan A
    Hej,

Vad roligt att ni är nöjda med vårt samarbete kring detta projekt. Lägenheterna blev verkligen fina och man kan knappt tro att det varit en gammal källarlokal.

Vi hjälper er gärna i framtiden om det blir fler byggprojekt!

• Per W
    Per W skrev om Stockholm ROT
    Renovering av 3 kvm badrum. Bra och proffsigt utfört jobb. Vi är nöjda med Stockholm ROT. Per Willen, Vasastan Läs mer
    2018-01-09 Stockholm ROT svarar Per W
    Hej Per,

Tack så mycket för din rekommendation och omdöme!

• Claudia S
    Claudia S skrev om Stockholm ROT
    Alla medverkande i vår badrumsrenovering visade en mycket hög grad av yrkeskunnighet och stolthet. Bra jobbad grabbar! Extra-önskningar uppfylldes till punkt och pricka, oförutsedda problem löstes kreativt, professionellt och smidig. Vi kan utan minsta tvekan rekommendera Stockholm Rot AB. Läs mer
    2018-01-08 Stockholm ROT svarar Claudia S
    Hej Claudia,

Tack så mycket för ditt omdöme, vad kul att ni är nöjda med arbetet!

• Ann-catrin B
    Ann-catrin B skrev om Stockholm ROT
    S ROT renoverade mitt badrum. Proffsiga, trevliga och "all in time". Gjorde det där lilla extra. Var hänsynsfulla. Fixade också problem jag hade med vissa leveranser av inredningen på ett förtjänstfullt sätt. Mina varma rekommendationer. Läs mer
    2018-01-08 Stockholm ROT svarar Ann-catrin B
    Hej Ann-Catrin, tack så mycket för ditt omdöme!

Kul att höra att du är nöjd med både badrummet och vårt arbete.

• Laszlo E
    Laszlo E skrev om Stockholm ROT
    Toppen fint jobb som Stockholm ROT har ut fört! Tack för det! Läs mer
    2017-06-07 Stockholm ROT svarar Laszlo E
    Hej Laszlo, tack så mycket för din rekommendation!

• Ewa B
    Ewa B skrev om Stockholm ROT
    sth rot byggde komplett nytt badrum till mina föräldrar. Det blev speciellt eftersom far bröt lårbenet samma dag som de började & jag fick ta över. De var otroligt hjälpsamma med rådgivning vad gällde val av produkter & arbete. Ytterst noggranna med att välja produkter som var säkerhetsklassade & höll mig informerad hela tiden. Arbetet utfördes till perfektion & i tid. Vidare var se respektfulla & gjorde gärna det där lite extra. Läs mer
    2017-05-31 Stockholm ROT svarar Ewa B
    Hej Ewa,

Tack så mycket för din rekommendation! Vad kul att du uppskattat vårt arbete och tur att det gick bra mitt i allt kaos.

På återseende,

• Roland N
    Roland N skrev om Stockholm ROT
    Reparation av vattenskadad huspanel som angripit såväl reglar som underliggande gipspanel. Allt revs bort och ersattes med fräscht material. Arbetet gjordes med yttersta noggrannhet till full tillfredsställelse för oss. Vi kan absolut rekommendera
    andra att använda Stockholm/Uppsala Rot.
    Enda lilla plumpen i uppdraget är att fortfarande efter c:a 6 veckor står två säckar med byggskrot kvar på tomten trots flertal påminnelser. Läs mer
    2017-05-29 Stockholm ROT svarar Roland N
    Hej Roland,

Tack så mycket för din rekommendation.

• Jan P
    Jan P skrev om Stockholm ROT
    Mkt bra service! Vi har haft många olika projekt dom hjälpt oss med, dom har gjort arbetet med hög kvalitet. Läs mer
    2017-05-31 Stockholm ROT svarar Jan P
    Hej Jan,

Tack så mycket för rekommendationen och vad kul att ni gillar vårt jobb samt vår servicenivå, betyder mycket för oss!

• Roland B
    Roland B skrev om Stockholm ROT
    Trevligt bemötande, seriösa hantverkare vars chef alltid går att resonera med. Kund sedan ett tiotal är. Prisar ut sig när de har för mycket att göra, istället för att säga nej. Läs mer
    2017-05-31 Stockholm ROT svarar Roland B
    Hej ROland,

Tack så mycket för din rekommendation. Som du nämner så är dialog väldigt viktigt för oss under ett projekt och vi har inställningen att "allt går att lösa". Att vi prisar ut oss när vi har mycket att göra, kanske inte är en helt korrekt formulering, men självklart så agerar vi som andra branscher när vi har mycket att göra och svårt att ta på oss nya projekt så stiger priserna en aning :)

Tack igen för rekommendationen!

• Helene K
    Helene K skrev om Stockholm ROT
    Kan varmt rekommendera dessa killar! Håller vad de lovar vilket tyvärr är sällsynt när det gäller hantverkare! Läs mer
  • jan P
    jan P skrev om Stockholm ROT
    Mkt bra utfört arbete, dom tar ansvar för arbetet fullt ut med kvalitet. Läs mer
  • Martin P
    Martin P skrev om Stockholm ROT
    Har fått vårat badrum renoverat av Stockholm ROT.
    Mycket nöjd med arbetet.
    Snabbt och smidigt och resultatet perfekt.
    Rekommenderas starkt! Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm: