Stockholm S-Service AB

Stockholm S-Service AB

Ring 070-024 24 27 www.stockholm-service.se

Stockholm S-Service AB är ett företag med kvalitet. Vi utför regelmässig städning, flytt, målning samt tapetsering med kvalité, service och miljö som fokus. Vi gör rent och fräscht och får våra tjänster att fungera utan krångel och bekymmer. HUR LYCKAS VI MED DET? Vi jobbar 7 dagar i veckan, vardagar som helg. Varför betala...

422 omdömen om Stockholm S-Service AB

Alejandra L
Skrev om Stockholm S-Service AB

Bokade de långt i förväg för en flytt och städ i augusti. Hörde av mig några veckor innan för att stämma av att allt var på banan. Gick inte att få tag på. Call-centret svarade att de skulle höra av sig, men trots måååånga samtal och mejl, så hörde de aldrig av sig. Fick i panik fem dagar innan flyttdatum ringa en annan flyttfirma, som kunde hjälpa mig på så kort varsel. VARNING från mig med. Anlita inte dessa!!!

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 152 omdömen 4.9 av 152 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Marco V
Skrev om Stockholm S-Service AB

Företaget gick under jord i Juni 2023 och försvann med min lägenhetsnyckel. De har inte gått att få tag på på något sätt och jag har fått byta lås till slut vilket har kostat 5.000kr. Polisanmälan är gjord. VARNING!

Evelina B
Skrev om Stockholm S-Service AB

Väldigt snabba, hjälpsamma och effektiva till ett billigt pris! De var även anpassningsbara till några ändringar som jag gjorde sista minuten utan problem. Inför bokningen var de snabba med att svara på frågor och tydliga med vad olika bokningsmöjligheter innebar.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Annika Ö
Skrev om Stockholm S-Service AB

Mycket nöjd med flyttstäd. Kontaktade företaget söndag och behövde snabb hjälp med flyttstäd redan på tisdagen. De återkom inom några timmar med en offert. Hämtade nycklarna hos oss på måndagen, städade tisdagen. Väl utförd städning, skulle gärna anlita företaget igen.

Josefin L
Skrev om Stockholm S-Service AB

Om jag fick så skulle jag sätta 6 stjärnor. Otroligt bra. Proffsigt och trevligt bemötande. Snabbt och effektivt.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Niklas S
Skrev om Stockholm S-Service AB

Smidig service, bra bemötande och ett mycket effektivt genomförande av flytten!

Sven Erik Mikael K
Skrev om Stockholm S-Service AB

Superservice till ett bra pris

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 115 omdömen 4.5 av 115 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Elizabeth H
Skrev om Stockholm S-Service AB

Bokade nedpackning, flytning och flytstädning på en 75kvm lägenhet i Märsta och blev supernöjd med de! Trevliga hjälpsama och jätteproffsiga killar :)

Billy E
Skrev om Stockholm S-Service AB

Flytt + städ. Snabba, proffsiga och prisvärda. Skulle anlita igen.

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3295 omdömen 4.7 av 3295 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

KIM M
Skrev om Stockholm S-Service AB

Förstklassig service! Ett bolag att lita på-så trevlig personal. Anlitat dem till två flyttar nu och rekommenderar dem verkligen. Min mamma som anlitat dem är så nöjd och glad att ha hittat detta företag.

Lydia Nekludova S
Skrev om Stockholm S-Service AB

Använde S-service vid flytt och blev väldigt nöjd med nedpackning (de hade egna kartonger), flytt och flyttstäd. Mycket välpackat och bra hantering av möbler som plastades in. Smidigt, proffsigt och bra flyttstäd också.

Niklas S
Skrev om Stockholm S-Service AB

Så nöjd med flytthjälpen! Tre killar från Ukraina hjälpte oss och de var punktliga, proffsiga, serviceinriktade och försiktiga om våra grejer och vårt boende. Inga konstiga avgifter i efterhand, enkel kommunikation med företaget och allt igenom en smidig process. Kommer rekommendera företaget till släkt och vänner som ska flytta!

Gustav B

Snabba trevliga grabbar. Bra städat

Dmytro K
Skrev om Stockholm S-Service AB

Jag är väldigt nöjd. Kommunikationen var tydlig och snabb. Priset var rimligt. Bilen kom i tid. De laddade allt försiktigt och snabbt. De slog in känsliga möbler i plast. Leverans skedde också i tid. Lossningen skedde också snabbt och noggrant. Inga repor eller andra skador. Alla var artiga och trevliga. Jag skulle starkt rekommendera.

Kerstin L
Skrev om Stockholm S-Service AB

Mycket bra. Dom är proffsiga och snabba. Dom killarna som bar in och ut å in igen på plats, Var vådligt effektiva.

Veronica G
Skrev om Stockholm S-Service AB

Skev upprepade gånger att tillgång till hiss inte fanns. Trots detta blir vi uppringda mitt under flytten och tvingades swisha dubbel belopp för att flyttgubbarna skulle packa ur våra saker. Skrämmande upplevelse.

Svar från Stockholm S-Service AB

Hej Veronica. Vi beklagar att du blev onöjd men när flytt bilen har kommit fram då det var katastrof dvs vi var mycket överaskad, det var ca 5-6 olika flyttfirmor med lastbillar det var omöjligt att använda varken hiss eller trappa, du har inte heller bokat hiss och har inte sagt om att avståndet till porten är över 100 meter och 4 våningen med modern väldigt smal trappa, vi fick vänta ganska lång tid pga var ingen möjlighet att lasta av ovh bära in varken via hissen eller via trappa. Vi var tvungen att debitera extra...

Charlotta W
Skrev om Stockholm S-Service AB

Flyttkillarna var superbra. Snabba, skickliga och trevliga. Lite slarv med emballeringen av tavlor dock. Det blev dyrt med varje extra sak som skulle göras.

Pamela P
Skrev om Stockholm S-Service AB

Väldigt snabba och trevliga grabbar som hjälpte mig att flytta.

Peter T
Skrev om Stockholm S-Service AB

Trevliga, effektiva och gör ett väldigt bra jobb. Både flytten och städningen gjordes på ett mycket bra sätt.

Albion V
Skrev om Stockholm S-Service AB

Proffsiga och rekorderliga! Utförde både flytt och städ snabbt, effektivt och prisvärt.

Sofia H
Skrev om Stockholm S-Service AB

Flytt- och städhjälp, allt var exemplariskt utfört, så trevliga!

Tobias W
Skrev om Stockholm S-Service AB

Snabbt svar på offertförfrågan och bra och snabb flytt och där de plastade in möblerna bland annat. Mycket bra genomförande från offertförförfrågan, genomförande till slutförande. Bra att de tog betalt genom faktura istället för swish som är vanligt.

Bianca C
Skrev om Stockholm S-Service AB

Köpte en transporttjänst som skulle leverera till 2 olika adresser. Kontakten var smidig och trygg med både bekräftelsen per mail och sms- kontakt. Inga problem att hitta trots att det var lite svår adress. Sen gick det snabbt, smidigt och utan problem. Killarna som jobbade var inlyssnande och effektiva och vi fick de antika möblerna på plats. Bättre än förväntat. Kan starkt rekommendera detta företag.

Eva L
Skrev om Stockholm S-Service AB

Varit helt suveräna.Kom i tid o var snabba o trevliga.Andra gången jag anlitar dem o varit lika nöjd bägge gångerna.

Ulrika H
Skrev om Stockholm S-Service AB

Trevlig och proffesionellt bemötande.

Stefan S
Skrev om Stockholm S-Service AB

Personalen var super trevliga, noggranna och snabba. Kommer absolut använda mig av dom igen om jag behöver flytta.

Kerttu H
Skrev om Stockholm S-Service AB

Toppenjobb och toppen personal.

PER ANDERS ERIK L
Skrev om Stockholm S-Service AB

Undermålig flyttstädning. Torkade inte ens av ytor, torkade inte golven. Lådorna i badrummet och köket var inte urtorkade. Deras "städgaranti" innebär att det dyker upp en arg person som är otrevlig. När man framför vad som hänt till företaget S-Service blir man i frågasatt och får påståenden som "kunderna ställer så höga krav", "kunderna tror att städarna är slavar" osv. Köparen av lägenheten fick ta in en egen städfirma för att få det rent. När man kräver rabatt på priset för att tjänsten inte levererades hotar de med...

Svar från Stockholm S-Service AB

Hej Per Anders Erik. Vi beklagar för din upplevelse och skulle vilja säga att du hade städgaranti och nya ägare var inte nöjd 100% med städningen och vi har skickat städpersonal som har åtgärdat brister men nya ägaren krävdes att överallt bli som nytt, det är omöjligt dvs vi städfirma, vi bygger inte om vi städar, samt var de oträvliga med städare som är ovanlig, du som kund har hotat på telefonen om att du kommer inte betala fakturan och ville bara ersättning. Du hade städgaranti och vi har kommit och åtgärdat brister men...

Mikaela S
Skrev om Stockholm S-Service AB

Har använt deras tjänster två gånger både för flytt och städ och dom har varje gång gjort ett superbra jobb! Kan verkligen rekommendera dom!

Sophie B
Skrev om Stockholm S-Service AB

Snabbt svar vid frågor, bra bemötande. Allt gick smidigt och bra!

Annsofi Och Nikola G
Skrev om Stockholm S-Service AB

Snabbt, smidigt och trevliga flyttkillar med positiv approach. Vi återkommer. /A&N

Patrick William W
Skrev om Stockholm S-Service AB

Great service! Excellent movers.

Maria V
Skrev om Stockholm S-Service AB

Very quick, careful and professional! Will use the service again in the future!

Jean Pierre T
Skrev om Stockholm S-Service AB

Andra gången som jag anlitar dem! Väl utfört arbete! Snabbt bemötande Jag och de nya ägarna stämde av städningen ihop och vi var alla nöjda.

Victor A
Skrev om Stockholm S-Service AB

Vi fick hjälp med nedpackning, flyttning och flyttstäd. Stockholm S-Service var snabba, smidiga och skickliga och dessutom billigare än alternativen. Supernöjda!

Annelie H
Skrev om Stockholm S-Service AB

Anlitade för flytt + flyttstäd. De var grymma!! Trevliga, proffesionella och effektiva. Det blev verkligen en otroligt smidig flytt tack vare dem! Dessutom till ett bra fast pris för allt

Susanne L
Skrev om Stockholm S-Service AB

Anlitade s-service både för flytt och flyttstädning och blev supernöjd. Båda uppdraget var verkligen proffsigt utfört. Kan varmt rekommendera!

Josefin A
Skrev om Stockholm S-Service AB

Hjälpsamma och otroligt snabba och varsamma!

Lotta K
Skrev om Stockholm S-Service AB

Mycket professionell, effektiv och prisvärd flyttfirma! Rekommenderar dem varmt och kommer att anlita dem nästa gång.

Sörlie E
Skrev om Stockholm S-Service AB

Jag blev mycket bra bemött och arbetet utfördes mycket bra och punktligt. Jag har rekommenderat dem vidare ocj fått bara bra vitsord.

Angelica F
Skrev om Stockholm S-Service AB

Punktliga, trevliga och effektiva!

Michel B
Skrev om Stockholm S-Service AB

Trevliga, noggranna och snabba. Jag rekommenderar.

Ewa N
Skrev om Stockholm S-Service AB

Beställde flytthjälp och allt fungerade perfekt! Meddelade i god tid att de blev lite försenade men med bara en halvtimme. Varsam hantering och paketering av allt. Effektivt jobbat och trevlig personal. Har flyttat åt oss tidigare och högsta betyg båda gångerna!

Shirin S
Skrev om Stockholm S-Service AB

Otroligt hjälpsamma, noggranna, snabba och smidiga. Andra gången vi använt oss av S-Service för en flytt och lika nöjda varje gång.

Yuanyuan L
Skrev om Stockholm S-Service AB

Great cleaning service. They did very professional cleaning job when I sold my apartment, I am happy with their service.

Siv M
Skrev om Stockholm S-Service AB

andra gången jag anlitar Stocklm S-Service AB; mejl kontakt fungerar smidigt och flytten gick extremt bra, snabbt och tryggt utan en enda skada, trevliga unga män som utförde flytten

Emilie J
Skrev om Stockholm S-Service AB

Effektiva och trevliga. En del lådor hamnade fel trots tydlig uppmärkning men åtgärdades efter att jag påtalat det.

Ghassan K
Skrev om Stockholm S-Service AB

Riktig bra vall, vi rekomederar de.

Martin F
Skrev om Stockholm S-Service AB

Jätte trevliga och hjälpsamma killar och trodde aldrig att dom skulle vara så professionella, beställde både flytt och flyttstädning och kan varmt rekommendera S-service AB.

Ibrahim S
Skrev om Stockholm S-Service AB

Mycket professionella arbetare och mycket snabbt men kan inte säga detsamma för ledningen men övergripande rekommenderar jag