Alla kategorier Kontorsstädning Stockholms län Stockholm Östermalm Stockholm Service Management

Stockholm Service Management

Narvavägen 32, 115 22 Stockholm — Visa karta

Välkommen till ett serviceföretag där allt finns under samma tak!

Vi finns till för att underlätta i din vardag, framförallt med olika typer av städning, men också andra hushållsnära tjänster som tvätt, barnpassning, trädgårdsskötsel med mera.

Du får alltid en kontaktperson hos oss och vet vem som är ansvarig, det gör att du kan känna dig trygg och vi har ett sätt att kvalitetssäkra vårt arbete. Du bestämmer själv, efter ett besök av en av våra driftchefer, hur många timmar du behöver och vad de ska användas till.

Hör av dig till oss för att få en kostnadsfri offert på det just du behöver hjälp med i vardagen!

Läs vad 12 kunder tycker om Stockholm Service Management

• Harry N
    Harry N skrev om Stockholm Service Management
    Bra service och positiv personal Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Stockholm Service Management
    Grymt bra service! Alltid korrekt utfört jobb Läs mer
  • Hale L
    Hale L skrev om Stockholm Service Management
    Beställde flyttstädning i lägenhet och fullständig städning samt fönsterputs i nybyggt hus i samband med flytt. Snabb återkoppling, transparent priskommunikation och ypperlig service. Läs mer
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Stockholm Service Management
    Vill varmt rekommendera S.S.M pga deras professionella sätt att agera både i deras profession men även gentemot oss som kund.
    Vi får alltid snabba svar, de är tydliga och väldigt flexibla! Vi blir alltid informerade om det blir ändringar, uppskattas stort!
    Hemstädning, flyttstädning, storstädning och föntersputs är tjänster vi köpt in och det har alltid fungerat utmärkt!
    Tummen upp från en mycket nöjd kund! Läs mer
  • Victor S
    Victor S skrev om Stockholm Service Management
    Jag har anlitat Stockholm Service Management privat och till en hotellverksamhet i Stockholm. Från första möte till genomförande är de professionella och framförallt trovärdiga.

Deras VD satte sig ned med oss för att tillsammans etablera metoder och inköpsscheman för att få ett konkurrenskraftigt pris. Personalen är även dem initiativtagande och lojala.

Privat är de enormt behagliga och flexibla att jobba med.

Har inget annat än lovord för denna verksamhet! Läs mer
  • Theres L
    Theres L skrev om Stockholm Service Management
    Mycket trevliga och serviceinriktade! Läs mer
  • Axel M
    Axel M skrev om Stockholm Service Management
    Otroligt bra service och alltid bra städning! Läs mer
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Stockholm Service Management
    Det är väldigt bra städat. Vi har kunnat boka av samma dag då vi fått maginfluensa på natten och inte behövt betala.
    Tyvärr är de som arbetar extremt dåliga på larma huset när de går. Och vid flera ggr har det inte kommit någon då de varit sjuka och vi har inte fått något meddelande om att städning ej blivit av. Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Stockholm Service Management
    Bra bemötande, bra utfört arbete och klart inom utsatt tid.
    //Anders Läs mer
  • Emö M
    Emö M skrev om Stockholm Service Management
    Professionellt och vänligt bemötande, både vad gäller beställning och utförande. Flexibla, erbjuder hjälp med allt möjligt i hemmet: städning, fönsterputs, trädgård, bortforsling av sopor/trädgårdsavfall, bärhjälp etc. Stort och smått. Pålitliga och prisvärda. Läs mer
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Stockholm Service Management
    Bästa städföretaget vi någonsin anlitat, både för företaget och privat. Läs mer
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Stockholm Service Management
    Mycket bra. Väldigt nöjda med städningen och trevlig personal Läs mer

Bästa kontorsstädarna i Stockholm:

Birgitta P Birgitta P tycker:
“Det blev otroligt rent och fin...” Läs mer

Frihetsvägen 74, 17733, Järfälla