Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Sundbyberg Stockholm Städgruppen AB

Stallgatan 23, 174 66 Sundbyberg — Visa karta

Bergkällavägen 34, 19279, SOLLENTUNA
Starcycle
Bo J:
Mycket bra och trevligt bemötande, och utförande av beställning. Tydlig offert.

Lokalvårdare nära Stockholm Städgruppen AB:

Friluftsvägen 22, SUNDBYBERG
Vretens Städ har funnits i 30 år och erbjuder städtjänster till företag och priv... Läs mer ›
Bernt A:
Jag tycker dom är bra. Ser alltid till att hålla deadlines och bli färdiga i tid till inflyttningar och besiktningar, med bra kvalitet.

Storgatan 104 A, SOLNA
En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med h... Läs mer ›
Robin M:
Bara bra! Hjälpsamma, snabba och mötte våra önskemål och förväntningar. Rekommenderas!

Sorterargatan 12, Vällingby
Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen! Läs mer ›
Adam L:
Fantastiskt bra! Flexibla med enormt bra service och jättebra leverans

Krossgatan 30, Vällingby
Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en he... Läs mer ›
Malin C:
Extremt nöjd med CaMa då jag fick hjälp med flytt till Göteborg från Stockholm. Inklusive flyttstädning. De var supertrevliga, proffsiga...

Läs vad 48 kunder tycker om Stockholm Städgruppen AB

• Eric J
    Eric J skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Vi bokade både städ och flytt via detta företag.

Städerska 1 timmes sen ankomst på lördag morgon. Städerskan lägger efter avklarad städning nyckeln i fel brevlåda trots att vi visat denne exakt brevlåda genom att peka och ange namn (vilket är samma som på dörren). Då vi hade överlämning av lägenhet i samband med detta så ledde det till stora bekymmer.

Vi fick betala för 3,5 timmars restid (a 960 kr) avseende "utkörningsavgift" dvs företagets transport fram och tillbaka från sin adress till vår. Vi bor på Södermalm...

Fakturan landade på 9.938 kr för en flyttstäd av en lägenhet på 58kvm och 2,5 timmars tidsåtgång för själva flytten
  • Idun H
    Idun H skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Tack det blev jätte fint! Bra service, trevligt bemötande.
  • Linn Å
    Linn Å skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Mycket nöjda med flyttstädningen. Hade inga anmärkningar.Företaget får högsta betyg av oss!
  • Nicklas W
    Nicklas W skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Fick ett oerhört bra intryck av företaget. Punktuella, god service, lätta att nå och väldigt snabba i respons. Jag är glatt överraskad. ( Anlitade för flytt och flyttstäd)
  • Klara F
    Klara F skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Har inget att klaga på, bra städat!
  • Charlotte  T
    Charlotte T skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Anlitade för flytt och flyttstäd. Mycket bra utfört arbete!
    Först flytten, grabbarna jobbade väldigt effektivt men försiktigt, så inga möbler eller kartonger gick sönder eller skadades. Flyttstädningen gick också utmärkt. Hade inga anmärkningar på det.
    Vi kände att företaget är väldigt pålitligt, dem jobbar verkligen med omsorg.
  • Johannes  B
    Johannes B skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Hemstäd.
    Grymt bra städat, vi är nöjda :)
  • Fanny L
    Fanny L skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Bra utförd städning! Bra pris och allt gjordes enligt det som har utlovats.
  • Lovisa N
    Lovisa N skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Stockholm Städgruppen är bästa vi har haft hittills. Jag och min sambo har anlitat många olika städföretag och hittade aldrig någon som städade perfekt eller iallafall så att vi blev nöjda. Städgruppen lyckades utmärkt! Vi hade inget att säga till om.

Nu har dem städat hos oss i några veckors tid (städning på helgen varannan vecka) och allt funkar som det ska. Vi kan själva bestämma tiden städerskan ska komma till oss vilket är väldigt bekvämt tycker jag. Kvinnan som kommer är väldigt duktig! Mycket ordentlig!
  • Matias S
    Matias S skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Anlitade för flyttstäd. Både jag och de nya ägarna godkände städningen. Jag personligen fick ett mycket proffesionellt intryck av företaget. Hade inga problem med tider eller något annat. Därav högsta betyget!
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Vi har använt oss av Städgruppen i ett par år nu. Dem har fått städa vårat hus. Jag har hittills alltid varit jätte nöjd med resultatet.Städerskorna (det brukar komma två stycken) är väldigt noggranna och tar sin tid för att för att göra det rent och fint i huset.

Företaget är väldigt bra på att ta till sig våra önskemål om sådana finns ibland. Om man t ex vill lägga extra tid på något speciellt ifall det ser riktigt skitigt ut. I överlag tycker jag att vi har fått bra kontakt med företaget, väldigt lätta att prata och komma överens med.
  • Martin L
    Martin L skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Stockholm Städgruppen fick städa i vår lilla tvåa och det har gått kanon! Hade inga som helst anmärkningar.
    Vi la till avfrostning och inglasad balkong som kostade lite extra.
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Hejsan!

Jag tycker "Städgruppen" har bra kvalité på sitt arbete. Jag bokade hemstäd några gånger och har aldrig blivit missnöjd. Dem lyssnar väldigt noga och tar till sig alla önskningar man har.
  • Lars D
    Lars D skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Vi bokade flyttstäd och fick bra bemötande och jätte god service. Företaget jobbar extremt noggrant och effektivt.
  • Sussanna U
    Sussanna U skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Vi har använt oss av Stockholm Städgruppen i ca 4 och har alltid varit nöjda med städningen sen hela första början. Det är alltid trevligt att komma hem efter att dem varit hos oss då det är mycket rent och fint.

Stort tack från trogna kunder!
  • Linnea B
    Linnea B skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Hemstäd.

De är väldigt flexibla och trevliga att ha o göra med. Jätte noggrant utfört arbete. Bra jobbat!
  • Erik N
    Erik N skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Fick hjälp med flytten och flyttstäd. Allt gick utmärkt!
  • Peter M
    Peter M skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Proffsiga, kommer i tid, grymt bra jobbat!
  • Beatrice T
    Beatrice T skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Tackar för ett mycket proffesionellt bemötande! Städningen utfördes enligt det som hade utlovats och till ett mycket bra pris.

Har rekommenderat er till några av mina vänner och ett par är intresserade av att anlita er för flyttstädning.
  • Maria E
    Maria E skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Vi har anlitat Stockholms Städgruppen tidigare och för inte så länge sedan fick vi kontakt med dem igen.
    Både då och nu vart vi väldigt nöjda med resultatet.

Vi bokade städning båda gångerna. Städtjejen gjorde ett jätte fint jobb. Kan verkligen tänka oss att anlita Städgruppen fler gånger.
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Hej!

Stockholm Städgruppen är väldigt pålitliga. Vi har anlitat dem flera gånger för att städning. Vår villa är relativt stor därför skickar företaget flera tjejer. Det tycker vi var bra genomtänkt! Det är lätt att komma överens med företaget angående tider eller vissa specifika önskemål angående städningen. T ex önskade vi frys avfrostning och en annan gång extra uppmärksamhet på fönstren (dem blir väldigt skitiga under våren). Allt utförs som ska ingå.

Tjejerna i sin tur städar väldigt fint och noggrant. Vi har hittills alltid varit nöjda. Dem lägger extra tid på vissa grejer om det så behövs och är väldigt alerta.

Måste tillägga att personalen i överlag är väldigt trevlig och engagerad!

Tack så jätte mycket för ert jobb!
  • Victoria F
    Victoria F skrev om Stockholm Städgruppen AB
    De gjorde ett jätte bra jobb, kom i dit och var supertrevliga.
  • Filip B
    Filip B skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Bokade flyttstädning, packning och flytthjälp.
    Flytten och packningen gick smidigt.Vi fick hjälp av två flyttkillar som var väldigt seriösa och tog bra ansvar.

Flyttstädningen var både vi och dem nyinflyttade nöjda med.
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Perfekt städning och trevlig personal , vad mer önskas? Kan utan tvekan säga att hittills är Städgruppen bästa vi har haft.
  • Therese U
    Therese U skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Hej,
    vi bokade Städgruppen för flyttstäd och både vi och dem nyinflyttade godkände städningen. Jätte trevliga tjejer kom och städade helt fläckfritt, det fanns inget att påpeka om. Vi funderar på att anlita dem för regelbunden städning i vårat nya hus.

Stort tack!
  • Dennis S
    Dennis S skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Grymt bra jobbat! Jag och min sambo är jätte nöjda. Det var några vänner som tipsade om er till oss och vi bokade en städning direkt. Kommer lätt anlita er fler gånger!
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Städgruppen får utan tvekan högsta betyg! Mycket väl utförd städning, noggrant och snabbt.
  • Karin S
    Karin S skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Har bara positiva erfarenheter av Städgruppen. Kan varmt rekomendera!
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Supernöjd med städningen. Väl utfört in till minsta detalj!
  • Paula  B
    Paula B skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Rekomenderas! Helt utmärkt städat, jag kunde inte varit nöjdare. Kommer definitivt anlita städgruppen igen.
  • Jonathan L
    Jonathan L skrev om Stockholm Städgruppen AB
    blev jätte nöjd med städningen, trevlig personal och till bra pris!
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Anlitade Städgruppen för flytt och flyttstäd och både gick alldeles utmärkt! Flyttmännen arbetade flitigt, hade inga problem med att lite våra möbler till dem. Städerskorna var också väldigt duktiga, arbetade väldigt noggrant. vi är jätte nöjda!
  • Albert B
    Albert B skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Väldigt bra kvalité på städning till ett mycket rimligt pris!
    Karin S, Jonathan L gillar detta
  • Ella  S
    Ella S skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Tack för ett bra jobb, det blev snyggt och fräscht hemma. Har redan rekomenderat er till mina vänner!
    Karin S, Jonathan L gillar detta
  • Erika T
    Erika T skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Vi är jätte nöjda med deras service! Anlitade för städning och fick ett väldigt fint bemötande. Kommer definitivt använda oss av era tjänster igen!
    Karin S, Jonathan L, Ella S gillar detta
  • Annika  S
    Annika S skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Bra priser, trevligt bemötande och väldigt ordentliga i sitt arbete. Rekomenderar!
    Ella S, Erika T gillar detta
  • Lars W
    Lars W skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Använder regelbundet för städning och har hittills alltid varit väldigt nöjd!
    Jonathan L, Ella S, Erika T gillar detta
  • Josefin L
    Josefin L skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Bra jobbat! Det va jätte fint städat när jag kom hem. Lätta att jobba med också.
    Jonathan L, Ella S, Erika T gillar detta
  • Sophia R
    Sophia R skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Jag och min man anlitade Städgruppen för flyttning och slutstäd. Jätte nöjda med resultatet! Flytten gick alldeles utmärkt och smidigt, man såg att dem kunde sin grej. Sen slutstädningen hade vi inte heller nått att säga till om, allt blev jätte rent. Vi funderar på att anlita dem för städning varannan vecka i vår nya lägenhet.
  • Joakim M
    Joakim M skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Bra pris, enkelt och smidigt. Allt utfördes enligt offert!
  • Ingrid D
    Ingrid D skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Hej!
    Anlitade Städgruppen för en flyttstädning. Mycket bra utfört arbete.Trevlig och professionell personal också. Rekomenderar!
  • Nicole K
    Nicole K skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Jag bokade en städning och vart jätte nöjd med resultatet! Jätte trevliga tjejer som kom och städade väldigt noggrant. Jag skulle gärna använda mig av företaget igen.
    Ella S, Erika T gillar detta
  • Anna  J
    Anna J skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Varning! Oseriöst företag! Anlita ej!
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Stockholm Städgruppen AB
    VARNING! Snälla välj INTE detta företaget! Önskar jag tittat på tidigare recensioner innan jag valde att anlita dessa. Jag bokade flyttstädning på morgonen då de nya hyresgästerna skulle flytta in efter lunch. Städningen skulle påbörjas kl 9 men 15 min innan så får jag ett samtal att dom inte har någon som kan komma och städa. Några timmar senare återkommer dom och säger att dom fått in en städerska som kan börja kl 14. Kl 14 står jag utanför och väntar men ingen dyker upp så jag ringer upp dem. Får höra att dom är på väg och är därinom en halvtimme. En halvtimme senare kommer en man som inte var personen som skulle städa utan endast hämta nyckel och kolla vad som skulle göras. Jag visar lägenheten och förklarar vad som behöver göras och att dom får städa runt de grejer som de nya hyresgästerna varit tvungna att flytta in. Jag lämnar lägenheten men kl 16.30 får jag ett samtal där personen i telefonen säger att städerskan nu är på plats (KLOCKAN 16.30 ISTÄLLET FÖR KL 9!!!) och säger att dom inte riktigt vet hur hon ska städa då det är massa grejer i lägenheten. Jobbet blev tillslut gjort, men det är ett riktigt oseriöst företag!!!!
    Daniel M gillar detta
  • Simon  R
    Simon R skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Det verkar tyvärr inte gå att ge mindre än 1/5. Katastrofföretag! Betalade in pengar enligt angivna uppgifter. Dessa pengar försvann tydligen spårlöst hos Nox Finans (som går deras ärenden) varpå jag får kravbrev från Visma Collectors OCH Kronofogden. Trots att jag gjort precis som jag blivit tillsagd och betalat i tid. Har bara fått otrevligt bemötande tillbaka från Stockholm Städgruppen som inte verkade intresserade av att lösa detta på ett tillmötesgående och professionellt sätt.
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Vi beställde flyttstädning från det här företaget. Resultatet var alltigenom helt uselt. Smutsiga trasor hade använts, vilket gjorde att badrummet var smutsigare efter städningen än innan. Ugnen var inte rengjord, inte heller kylen. Vi hade betalat extra för rengöring av balkonginglasning, vilket inte genomfördes. Vid klagomål kom städerskan åter, men hade då med sig lite spray, en hushållsrulle och en hink med skitigt vatten. Omstädningen var förstås helt värdelös den med, städerskan förstod inte svenska och inte heller varför vi hade klagat. Chefen erbjöd en kompensation på 25% av det fakturerade beloppet, han hade heller ingen förståelse för varför vi klagade, trots att vi mejlat bilder på den dåliga städningen. Arbetsledaren beklagade att han skulle behöva dra vår kompensation från städerskans lön, vilket förstås är helt regelvidrigt. Anlita inte detta företag! Städa själva, eller välj ett seriöst företag!
    Simon R gillar detta
  • Eva P
    Eva P skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Det värsta jag har vart med om! Anlita inte de, eller städa själv! Vi avtalade att de skulle komma kl 09, men de var försenade, städningen på 30kvm som på deras hemsida uppskattas ska ta 3-5 timmar tog 7 timmar om inte mer(helt rent blev det heller inte, städdamen rensade inte avloppet utan att vi sa till och inte gasspisen heller etc). Träbänkskivan förstördes av städdamen pga ett rengöringsmedel( alla kan väl göra fel), men det var väldigt svårt att få något skriftligt av städfirman på att de skulle fixa de. När de skulle fixa det vilket visade sig vara chefen så var de återigen försenade, ringde aldrig upp när de skulle vara klara. All in all otroligt omständliga och la på i örat på mig så snälla välj någon annan om ni inte vill ha massa strul, eller städa själv hade vi vetat om detta så hade vi städat själva efter allt trassel!
    Daniel M, Simon R gillar detta
  • Olof
    Olof skrev om Stockholm Städgruppen AB
    Mycket omständigt och oklart, håller inte tider och är svåra att få tag på. Dålig kundservice. Välj ett rekommenderat städföretag istället.
    Simon R gillar detta

Stallgatan 23, 174 66 Sundbyberg