Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Stockholm Zumba Center

Stockholm Zumba Center

Sveavägen 128, 113 50 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Stockholm Zumba Center

• Lisa S
    Lisa S skrev om Stockholm Zumba Center
    Jag hade bokat in mig på en drop-in klass i magdans och fick 45 minuter pilates! De sista 10 minuterna fick vi göra några "magdansliknande" steg runt i en ring. Jag fick inte ha på mig min egen höftsjal för läraren då hon sa att det störde hennes öron att det klirrade och tvingades ta av mig sjalen i danssalen och byta till en av hennes sjalar trots att jag sa till henne att jag kände mig obekväm med detta då jag inte hade några byxor under utan endast tights och trosor. Jag kände mig otroligt kränkt av hennes agerande och upplevde att hon hade en högfärdig och oprofessionell attityd mot mig som nybörjare. Kommer aldrig mer tillbaka hit och rekommenderar ingen annan att göra det heller.

Sveavägen 128, 113 50 Stockholm