Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Nacka Stockholms Bilgrupp
Rekommenderat företag 2016 - Stockholms Bilgrupp
Rekommenderat företag 2015 - Stockholms Bilgrupp

Stockholms Bilgrupp

Hantverkarvägen 40, 136 44 Handen — Visa karta

Funderar du på att sälja eller byta din bil? Kontakta oss med information som registreringsnummer, hur långt bilen gått, vilken utrustning den har, vilket skick den är i och huruvida det finns sommar- och vinterdäck så hör vi av oss så snart vi kan.

Är det snarare köptankar du går i? Se de bilar vi har inne just nu på vår hemsida eller kom förbi och se dem med egna ögon. Vi erbjuder garanti genom AutoConcept och samarbetar med många stora finansbolag, t.ex. DNB, Nordea, Santander och WASA Kredit, för att du ska kunna hitta en så bra finansieringslösning som möjligt.

Vi levererar bilen hem till dörren vid behov. Hör med din säljare om pris och mer information.

Välkommen till Stockholms Bilgrupp - när du vill betala lite mindre!
Lör-Sön: 11:00-15:00

Läs vad 169 kunder tycker om Stockholms Bilgrupp

• Veli-Matti V
    Veli-Matti V skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Fredrik haki minut Tukhoman keskustasta kun ilmoitin milloin olen siellä. Palvelu oli ystävällistä koko ajan ja minut huomioitiin auton ostajana kokonaisvaltaisesti! Valitsemani auto esiteltiin minulle perusteellisesti sikä opastettiin jatkon osalta hyvin. Suosittelen firmaa ja myyjää lämpimästi muillekin! Veli-Matti
    2017-01-23 STHLMS Bilgrupp svarar Veli-Matti V
    Hej Veli-Matti,

Tack för din rekommendation, jag fick be en annan Finländsk kund att översätta =:)

• Lars
    Lars skrev om Stockholms Bilgrupp
    Var och kollade på en bil. De hade ingen koll på vilka garantier som gällde och blev arga när vi påvisade att de hade fel. Känns väldigt oseriöst så jag valde en annan handlare.
  • Frida W
    Frida W skrev om Stockholms Bilgrupp
    Bra service och trevligt benötande!
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    super bra service snabba och trevliga
    2017-01-17 STHLMS Bilgrupp svarar Ulrika L
    Hej Ulrika,

Tack för det... lycka till med din fina bil och tack att du valde att köpa bil utav oss!

• lena a
    lena a skrev om Stockholms Bilgrupp
    Fick provköra en bil som dom inte hunnit lägga ut till försäljning ännu, de ville ha 79.900:-, gick tillslut ner till 70.000:-, men vi backade ändå.
    Ser nu några timmar senare att de lagt ut bilen på blocket för 69.900:-

Tack men nej tack.
    2017-01-11 Stockholms Bilgrupp AB H svarar lena a
    Hej Lena,
    I detta fall är det så att ägaren, dvs. detta är ett försäljningsuppdrag där säljaren i slutändan avgör pris på bilen.
    Våran rekommendation är 79.900 kr för bilen, ägaren i detta fall var utav en annan uppfattning och ville sätta ett lägre pris i efterhand, vilket vi korrigerade direkt då vi inte bestämmer i detta fall.
    Tråkigt om Ni uppfattar det som om vi försökt hålla uppe priset, 69.900 kr är ett otroligt bra pris på denna bil!

Mvh Stockholms Bilgrupp
  • Asad B
    Asad B skrev om Stockholms Bilgrupp
    Inga konstigheter. Välbemötande personal, härlig service. Artur var ärlig och härlig! Han gav det lilla extra så att säga. Rekommenderar mycket!
  • Nina L
    Nina L skrev om Stockholms Bilgrupp
    Fick vänta i 45 minuter på att provköra en bil och då hade vi ringt i förväg och frågat om vi behövde meddela innan vi kom hit för att kunna provköra bilen men det behövde vi inte enligt dem! Riktigt dåligt!
  • Filip S
    Filip S skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Jag blev väl bemött på Sthlms Bilgrupp. Jag hade höga förväntningar på bemötande och service eftersom jag ägnat en del tid åt att sålla bort bilhandlare som verkade oseriösa. Jag blev inte besviken. Jag blev trevlig bemött vid ankomst och lyssnad på när jag beskrev vad jag sökte. Allt var kanon. Det enda negativa jag kan komma på än så länge är att försäljaren svarade någon eller några gånger för mycket i sin telefon efter att vi provat bilen och skulle avsluta affären. Men man ju rätt van vid att folk alltid är anträffbara och ibland svarar i telefon trots att man samtalar, så jag upplevde det inte som allt för störande.
    2017-01-02 STHLMS Bilgrupp svarar Filip S
    Tack Filip,

Vi ska tänka på att inte ta telefon när vi sitter med kund, jag förstår att det kan vara störande.
    Hoppas att Ni är nöjda med nya fia bilen och fortsatt lycka till med dina studier.

• Alastair R
    Alastair R skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Fick mycket bra bemötande av Fredrik och även de andra medarbetare som jag hade kontakt med. Fredrik var mycket tillmötesgående och generös med information på alla nivån i hanteringen av köpet och gav även andra mycket bra, detaljerat råd vad gäller andra frågor jag hade kring en annan bil jag äger.
    2017-01-02 STHLMS Bilgrupp svarar Alastair R
    Tack Alastair,

Tack för det, hoppas allt löser sig med din andra bil och lycka till med den nya fina bilen!

• Sasan A
    Sasan A skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Riktigt trevliga att göra affärer med!
    2016-12-29 STHLMS Bilgrupp svarar Sasan A
    Hej Sasan,
    Tack för det, vi tackar för affären och önskar lycka till med nya bilen!

• Kristoffer E
    Kristoffer E skrev om Andres Lindberg en del av Stockholms Bilgrupp
    Köpte en Volvo xc70 som det uppstod ett fel på. Detta löste grabbarna på Stockholms bilgrupp på bästa sätt efter köpet! Ett mycket seriöst företag som ansvarar för sin försäljning och kunder! Nästa bil beg Volvo V50 blir hos Stockholms bilgrupp! / Kristoffer Emmerfors Kristianstad
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Köpte bilen på distans..funkade kanon..Fick en ordentlig genomgång av säljaren på telefon. Då jag skulle hämta bilen var allt klart bara skriva på och åka hem.. jättenöjd
    2016-12-20 STHLMS Bilgrupp svarar Jesper L
    Tack Jesper,

Hoppas resan hem gick bra och att frugan blir nöjd med bilen!

Fredrik
  • Erkan Y
    Erkan Y skrev om Andres Lindberg en del av Stockholms Bilgrupp
    En bra och reko bilhandlare, som var serviceinriktade, ärliga, och vänliga, har själv köpt bil ifrån dem, det kan rekommenderas om du söker en bra handlare :)
  • Giuseppe I
    Giuseppe I skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    The sales person who did the paperwork for us was very imformative and gave us good advice. We felt comfortable buying our first car in Sweden.
    Good price, good customer service. All in all we are very happy and highly recommend this company.
    2016-12-06 STHLMS Bilgrupp svarar Giuseppe I
    Thank you, good luck with your new car!

Best regards

• Kristina H
    Kristina H skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Bra bemötande och kunnig. Lätt att prata med och man får snabba svar.
    Svaret gäller även Fredrik Svahn.
    2016-12-07 STHLMS Bilgrupp svarar Kristina H
    Tack Kristina,

Fredrikarna tackar ödmjukast för din rekommendation och att du valde att köpa bil hos oss.

Fredrik Åkerblom & Svahn
  • Renee B
    Renee B skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Känner mig nöjd och väl mött, en seriös bilhandlare som uppfyller de önskade kraven, rekommenderas +++++
    2016-11-23 STHLMS Bilgrupp svarar Renee B
    Tack Renee,

Hoppas du blir nöjd med din fina bil och lycka till med studierna!

• Henrik
    Henrik skrev om Stockholms Bilgrupp
    Trevlig, seriös bilhandlare som ger personlig service. Känns tryggt och bra. Bra priser dessutom!
  • Riitta N
    Riitta N skrev om Stockholms Bilgrupp
    Vi känner att vi har blivit lurade av försäljaren Fredrik. Han sålde nämligen sin kompis bil till oss i slutet av september och vi litade på hans försäljarsnacket. Det visade sig efteråt att det saknas reservhjulet!!! och verktygen som vanligtvis följer med var bristande!!
    När vi köpte bilen var vinterdecken i bakluckan så vi kontrollerade inte att alt var på plats för att vi litade på dig!
    Nu har det också blivit något fel på klima anlägget så vi måste gå till en bilverkstad.
    Ärligheten varar längst!!
    2016-11-15 Stockholms Bilgrupp AB H svarar Riitta N
    Hej Riitta.

Vilken bil gäller detta? Reg nr?

Mvh // Fredrik Svahn
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Sammantaget var det en överraskande positiv upplevelse. Inget "bilhandlarsnack", klara besked, trevligt bemötande och en uppenbar problemlösarattityd. Ordning och reda på alla papper inklusive bilhandlingarna. Småfel fixas till och jag rullade därifrån med ny bil på klart gott humör. Fast kaffet smakade parfym.
    2016-11-08 STHLMS Bilgrupp svarar Håkan A
    Hej Håkan,

Vi byter genast kaffebönor, du är välkommen in på en rykande god kopp kaffe! ;-.)
    Hoppas du är nöjd med din nya bil och tack att du valde att köpa bil hos oss!

• Marcus M
    Marcus M skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Mycket nöjd! Trevlig och kunnig säljare
    Seriös firma
    2016-11-08 STHLMS Bilgrupp svarar Marcus M
    Hej Marcus,

Tack för det, vi försöker jobba på ett seriöst och trevligt sätt!

• Jonny P
    Jonny P skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Vänligt och trevligt bemötande. Lyhörd. Serviceinriktad och tillmötesgående. Glad och social.
    2016-10-26 STHLMS Bilgrupp svarar Jonny P
    Hej Jonny,

Tack för dina fina ord och hoppas du blir nöjd med din nya fina bil!

• Hssine K
    Hssine K skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Väldigt tillmötesgående och serviceinriktade.
    Fredrik, som jag hade kontakt med, var väldigt trevlig och noga med att förklara och informera om allt jag behövde veta. Rekommenderar stark.
    2016-10-23 STHLMS Bilgrupp svarar Hssine K
    Hej Hssine,

Tack för din rekommendation och hoppas du blir nöjd med nya fina bilen!

• Ann-charlotte L
    Ann-charlotte L skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Jag tycker att jag har blivit väldigt bra bemött och fått väldigt bra service.
    2016-10-20 STHLMS Bilgrupp svarar Ann-charlotte L
    Hej Ann-Charlotte,

Tack för att du valde att köpa bil hos oss och hoppas du blir nöjd med bilen.

• Umran B
    Umran B skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Enda jag kan sega 1bästa Bill firma i Sverige 2 jag var jätte glad för att jag har träffat FREDRiK han är Sverige bästa Bill säljare jag har köpt bästa Bill jag var jätte nöjd med min Rover V8 tjejer ni som läser min sms om ni vill ha riktig kille /jag kan Pekka på att han är nice för är ni vet vem jag menarr ;)gängligen allar dom som jobbar där och firma jag kan sega och garantera att är bästa i Sverige
    2016-10-10 STHLMS Bilgrupp svarar Umran B
    Hej Umran,

Tack för alla fina ord, du är rolig du!
    Hoppas du är nöjd med din fina Range Rover S/C!

• Marie-louise H
    Marie-louise H skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Under flera besök under kort tid fått ett positivt, vänligt, professionellt bemötande. Då jag haft otur med mitt inledande köp aldrig upplevt att jag betraktats som en besvärlig kund utan mitt problem tagits på fullt allvar och har blivit erbjuden en lösning som jag är mycket nöjd med.
    2016-10-20 STHLMS Bilgrupp svarar Marie-louise H
    Hej Marie-Louise,
    Hoppas vi hittat rätt till slut och att denna bil passar dina behov bättre!
    Det finns inga besvärliga kunder!

• Lyutfi T
    Lyutfi T skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    after 2mil blänker olja lamp och lambda sonda.alle bilen är fin
    2016-09-27 STHLMS Bilgrupp svarar Lyutfi T
    Hej Lyutfi,

Tråkigt att höra, vi har gått igenom bilen och den besiktades samma dag som Ni hämtade den?
    Nu köpte Ni dock en bil utan garantier till ett mkt lågt pris, trots detta är jag lite förvånad då vi gått igenom bilen innan leverans?
    Jag hoppas och tror inte det är någonting allvarligt..

• Lars B
    Lars B skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Upplevde Fredrik Åkerblom som positiv och hjälpsam fick ett gott intryck av honom.
    Hoppas att samma positiva intryck ska finnas kvar om det händelsevis skulle upp- stå eventuella problem med bilen. Förhoppningsvis så blir det inte några problem.
    I övrigt så är jag nöjd med affären
    2016-09-20 STHLMS Bilgrupp svarar Lars B
    Hej Lars, klart att vi hjälper till vid eventuella problem..
    Jag är övertygad om att du kommer att vara jättenöjd och tack för att du valde att köpa din bil hos oss.

• Kristijan P
    Kristijan P skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Köpte en xc60 på Stockholms bilgrupp fick ett bra erbjudande på både bilen och priset, slog till direkt fick bra avtal, grymt nöjd med bilköpet Rekommenderar starkt Stockholms bilgrupp!! Då dom är seriösa och håller vad som är avtalat,

Super nöjd med bilen tack för en grym bil & grymt bemötande

Med vänlig hälsning, kristijan en nöjd bilköpare
    2016-09-13 STHLMS Bilgrupp svarar Kristijan P
    Tack Kristijan,

Roligt att Ni är nöjda och tack för att Ni valde att köpa bilen hos oss!

• Bengt S
    Bengt S skrev om Fredrik Svahn en del av Stockholms Bilgrupp
    Fredrik är en mycket bra säljare, lyhörd, serviceminded och inte så påträngande som vissa kan vara
    2016-09-12 STHLMS Bilgrupp svarar Bengt S
    Tack Bengt. Säger detsamma om dig! Det krävs två för att dansa tango :) Ärliga svar och och utförlig info om din inbytesbil också.
    Hoppas och tror att du kommer trivas med din Subaru i vinter.

//Fredrik Svahn
  • Lasse M
    Lasse M skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Jag är jätte nöjd med mottagandet å servicen enkelt och smidigt 👍
    2016-08-24 STHLMS Bilgrupp svarar Lasse M
    Tack Lasse, kul och hoppas bilen fungerar bra att dra runt husvagnen med!

Mvh Fredrik Å
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Fredrik Åkerblom en del av Stockholms Bilgrupp
    Seriöst, trevligt bemötande och korrekt beskrivning av bilen. Dit åker jag utan tvivel från umeå och handlar bil igen.
    2016-08-23 STHLMS Bilgrupp svarar Magnus R
    Hej Magnus, tack för att du valde oss och lycka till med din fina bil!

Mvh Fredrik Å
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Stockholms Bilgrupp
    Stockholms Bilgrupp Haninge har varit jätte bra att ha att göra med.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Stockholms Bilgrupp
    Kändes som man bedriver en seriös verksamhet, med bra utbud av genuint kontollerade bilar. Villiga att lösa eventuella problem.
  • Agneta A
    Agneta A skrev om Stockholms Bilgrupp
    Mycket bra kundbemötande. Allt klaffa med alla uppgifter och hämta bil samt trevliga och service minded. Fick även hjälp med priser för eventuella framtida service och reperationer och pris bilder. Snabba och säkra så jag ger mitt bästa betyg.
  • Anders N
    Anders N skrev om Fredrik Svahn en del av Stockholms Bilgrupp
    Fredrik är väldigt trevlig och tillmötesgående. Vi köpte 2 bilar och är till stor del nöjda med allt. Tyvärr så saknar vi fortfarande våra vinterhjul till den ena bilen.
  • Felix L
    Felix L skrev om Fredrik Svahn en del av Stockholms Bilgrupp
    Trevlig, rekommenderade en bil som passade våra behov och ungefär i den prisklassen som vi sökte bil inom och löste köpet smidigt. Fredrik kunde gärna ha förklarat lite kring vanliga tips som kan vara nyttigt för en ny bilägare att tänka på under det första året.
    2016-08-15 STHLMS Bilgrupp svarar Felix L
    Hej Felix.
    Va kul att ni är nöjda med bilen. Uppfattade aldrig att ni ville ha lite mer info och tips av er nya bil, kanske va det mycket folk här och väntade vid just er leverans. Men du är mer än välkommen tillbaka ifall du känner att det finns frågetecken som jag mer än gärna hjälper till med. Välkommen!
  • Benny S
    Benny S skrev om Fredrik Svahn en del av Stockholms Bilgrupp
    Tyckte han va en trevlig person, förklarade bra när jag frågade..
    2016-08-15 STHLMS Bilgrupp svarar Benny S
    Tack Benny! Får säga detsamma om dig. Som man behandlar blir man behandlad. Ödmjukhet kommer man långt med :)
  • Kasper H
    Kasper H skrev om Stockholms Bilgrupp
    Vi blev mycket väl bemötta då vi köpte en begagnad bil och det var trevligt att göra affärer med Fredrik.
  • Thomas Å
    Thomas Å skrev om Stockholms Bilgrupp
    Trevligt proffsigt informativt
  • Kosmaz T
    Kosmaz T skrev om Stockholms Bilgrupp
    Jätti trevlig personal tack så mycket till Erik Larsson
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Stockholms Bilgrupp
    Bra service, snabba svar och servicemindad😎
  • Cleas F
    Cleas F skrev om Stockholms Bilgrupp
    Fungerade bra. Nöjd hittils Tog hand om mitt inbyte
  • Martinez E
    Martinez E skrev om Stockholms Bilgrupp
    Trevligt bemötande utan att vara alltför på. Pratade med Fredrik, provkörde en bil och köpte den.
    Litet minus när vi skulle hämta den 2 dar efter, fick vänta ca en halvtimma.
    Annars bra ställe, rekommenderas.
  • Csaba K
    Csaba K skrev om Stockholms Bilgrupp
    Otroligt nöj, tog två timmar och åkte iväg med nya bilen!
    Äntligen nån som förstår vad service inbär!!!!
    Tack Fredrik!!!!
  • Tiina L
    Tiina L skrev om Andres Lindberg en del av Stockholms Bilgrupp
    Supernöjd med min nya bil och med bilaffären! Bästa säljaren hittills, fråga efter Andres, kunnig, rådgivande och såklart otroligt serviceminded. Och viktigast av allt, jag kände att jag gjorde en bra affär! Kan starkt rekommendera dem.
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Stockholms Bilgrupp
    Riktigt bra service, tack Fredrik Åkerblom.
  • Malin C
    Malin C skrev om Stockholms Bilgrupp
    Efter att under en längre tid ha haft koll på bilmodellen jag önskade hittade jag en som kändes helt rätt. Ett bra och en schysst finansieringslösning. Sthlm bilgrupp Haninge har levt upp till alla förväntningar; professionella, ärliga, servisintiktade och mycket hjälpsamma, som ger det där lilla extra. Jag kan bara varmt rekommendera dem! Och bilen, den går bra? Ja, alldeles utmärkt faktiskt.
  • Catja L
    Catja L skrev om Stockholms Bilgrupp
    Tycker dom hade ett otroligt bra bemötande och var tillmötesgående. Trevliga helt enkelt. Bilen är jag nöjd med än så länge, har ej haft den så länge dock hahaha
  • Theodor L
    Theodor L skrev om Stockholms Bilgrupp
    Trevligt bemött av säljaren som hade en avslappnad attityd och var väldigt hjälpsam med alla frågor om köpet.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Stockholms Bilgrupp
    Fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande vid köpet av en bil ifrån 2010. Bilen fungerar mycket bra och är i ett bra skick. Jag kommer helt klart att titta på bilar ifrån den här handlaren även i framtiden.
Andres Lindberg
Fredrik Svahn