en del av Stockholms Bilgrupp

4.8 / 5 i betyg — 6 rekommendationer

Läs vad 6 användare tycker om Andres Lindberg

• Erkan Y
    Erkan Y skrev om Andres Lindberg en del av Stockholms Bilgrupp
    En bra och reko bilhandlare, som var serviceinriktade, ärliga, och vänliga, har själv köpt bil ifrån dem, det kan rekommenderas om du söker en bra handlare :)
  • Tiina L
    Tiina L skrev om Andres Lindberg en del av Stockholms Bilgrupp
    Supernöjd med min nya bil och med bilaffären! Bästa säljaren hittills, fråga efter Andres, kunnig, rådgivande och såklart otroligt serviceminded. Och viktigast av allt, jag kände att jag gjorde en bra affär! Kan starkt rekommendera dem.
  • Per R
    Per R skrev om Andres Lindberg en del av Stockholms Bilgrupp
    Bra intryck,Anledning till dom fick sälja bil var att dom tog sig tid att svara på första mailförfrågan,och även redan där erbjuda ett finasieringsförslag.
    Alla som typ jag vill inte varken åka till eller ta tiden att ringa vid första fundering.

Så slutsumering att dom tog den tid i sin säljprocess gjorde att jag åkte dit och köpte en bil.

Bonus var också bra bemötande och snyggt städade bilar med ordning på dok.
    Rekomenderas so far.
    Mvh AR
  • Lars B
    Lars B skrev om Andres Lindberg en del av Stockholms Bilgrupp
    Ett mycket positivt intryck av en yrkesman som är mycket serviceinriktad, men även tydlig och klar i sitt agerande.
    Vidare är jag mycket nöjd med Andres sätt att återkoppla på de frågor som dök upp.
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Andres Lindberg en del av Stockholms Bilgrupp
    Jag skriver detta med stor glädje! Jag har sällan blivit så trevligt bemött som av Andres Lindberg! En mycket behaglig och professionell person.
    Andres förtjänar en stor blomma för sitt bemötande!
    Skulle utan att tveka handla av honom igen!
    Är glad att jag får möjlighet att rekommendera honom!
  • Tommy G
    Tommy G skrev om Andres Lindberg en del av Stockholms Bilgrupp
    Köpte mig en begagnad Saab 9-3 Vector -08 av Andres och Stockholms Bilgrupp.
    Väldigt trevligt bemötande från början till slut, under provkörningen hittades lite småfel som ordnades till innan leverans.
    Helt klart en handlare jag kan tänka mig att vända mig till igen i framtiden och även rekommendera till vänner och bekanta!
Fredrik Åkerblom
Fredrik Svahn