en del av Stockholms Bilgrupp

4.0 / 5 i betyg — 4 rekommendationer

Läs vad 4 användare tycker om Fredrik Svahn

• Bengt S
    Bengt S skrev om Fredrik Svahn en del av Stockholms Bilgrupp
    Fredrik är en mycket bra säljare, lyhörd, serviceminded och inte så påträngande som vissa kan vara
    2016-09-12 STHLMS Bilgrupp svarar Bengt S
    Tack Bengt. Säger detsamma om dig! Det krävs två för att dansa tango :) Ärliga svar och och utförlig info om din inbytesbil också.
    Hoppas och tror att du kommer trivas med din Subaru i vinter.

//Fredrik Svahn
  • Anders N
    Anders N skrev om Fredrik Svahn en del av Stockholms Bilgrupp
    Fredrik är väldigt trevlig och tillmötesgående. Vi köpte 2 bilar och är till stor del nöjda med allt. Tyvärr så saknar vi fortfarande våra vinterhjul till den ena bilen.
  • Felix L
    Felix L skrev om Fredrik Svahn en del av Stockholms Bilgrupp
    Trevlig, rekommenderade en bil som passade våra behov och ungefär i den prisklassen som vi sökte bil inom och löste köpet smidigt. Fredrik kunde gärna ha förklarat lite kring vanliga tips som kan vara nyttigt för en ny bilägare att tänka på under det första året.
    2016-08-15 STHLMS Bilgrupp svarar Felix L
    Hej Felix.
    Va kul att ni är nöjda med bilen. Uppfattade aldrig att ni ville ha lite mer info och tips av er nya bil, kanske va det mycket folk här och väntade vid just er leverans. Men du är mer än välkommen tillbaka ifall du känner att det finns frågetecken som jag mer än gärna hjälper till med. Välkommen!
  • Benny S
    Benny S skrev om Fredrik Svahn en del av Stockholms Bilgrupp
    Tyckte han va en trevlig person, förklarade bra när jag frågade..
    2016-08-15 STHLMS Bilgrupp svarar Benny S
    Tack Benny! Får säga detsamma om dig. Som man behandlar blir man behandlad. Ödmjukhet kommer man långt med :)
Fredrik Åkerblom
Andres Lindberg