Stockholms Entreprenad & Snickeri AB

Folkungagatan 132c, 116 30 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Stockholms Entreprenad & Snickeri AB

• 2020-10-04

Jessica skrev om Stockholms Entreprenad & Snickeri AB
    Väldigt nöjd med mitt nya badrum. Proffesionellt och tryggt under hela processen, från tanke till färdigt badrum. Att arbetet dessutom slutfördes ca en vecka tidigare än beräknat lägger ytterligare poäng på nöjdkontot. Behöver jag renovera något framöver kommer jag anlita Seos AB igen! Läs mer
  • 2020-09-25

Shahbulat M skrev om Stockholms Entreprenad & Snickeri AB
    Jag är mer än nöjd med denna firma. Mycket kunniga och noggranna hantverkare, allt gick enligt plan från början till slut. Rekommenderar varmt Seos AB för dem som vill renovera kök och badrum. Läs mer
  • 2020-09-23

Erik N skrev om Stockholms Entreprenad & Snickeri AB
    Helrenovering av badrum. Välplanerat, väl genomfört och problemfritt. Klart före utsatt tid. Mycket nöjd. Läs mer
  • Antonia M

2020-09-17

Antonia M skrev om Stockholms Entreprenad & Snickeri AB
    Vi anlitade Stockholms Entreprenad & Snickeri AB för en Badrumsrebovering. Företaget är kompetent och utförde arbetet på ett mycket bra sätt.
    De kom igång snabbt och dialogen mellan oss fungerade hela tiden fint. De kom med goda förslag för att få ett ännu bättre resultat. Sammantaget rekommenderar vi firman starkt! :) Läs mer
  • 2019-11-10

Artjoms D skrev om Stockholms Entreprenad & Snickeri AB
    Duktiga hantverkare. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Anders  B

2019-01-22

Anders B skrev om Stockholms Entreprenad & Snickeri AB
    Vi anlitade Stockholms Entreprenad AB för att renovera vår lägenhet. Nytt kök, nytt Badrum, nya golv samt målning av samtliga rum.

Vi är så nöjda med arbetet, kommunikationen med Daniel var tydlig och korrekt genom hela renovering.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Rickard S

2019-01-07

Rickard S skrev om Stockholms Entreprenad & Snickeri AB
    Trevligt och proffsigt bemötande, bra kvalitet på jobbet, bra samarbete med kontrollansvarig och kommun när det har behövts, kan varmt rekommenderas! Läs mer

Folkungagatan 132c, 116 30 Stockholm

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte