Stockholms Entreprenad & Snickeri AB

Stockholms Entreprenad & Snickeri AB

Läs vad 13 kunder tycker om Stockholms Entreprenad & Snickeri AB 2

2021-04-07
    Hade velat välja 0 betyg men det går inte att göra här. Fick samtal förra vecka från en person som jobbar där. Bokade in en annan person för att komma idag och kollar på mitt badrum. Personen är sen, ingen hade hört av sig till mig. Jag ringde dem flera gånger utan svar. Sen ringde personen som skulle komma o kollar på mitt badrum och säger att hen inte hade några bokningar idag. Inte ens engagerad sig för att boka en annan tid?!? Andra personen som bokade tiden från början hade inte heller hört av sig!!?! Alltså jätte skumt! Vad är det för typ av företag?!
    2021-01-19
    Dom kom i tid, leverade på budget, slutförde i tid och höll snyggt omkring sig.
    Vad mer kan man begära
  • Eva P
    2020-12-03
    Jag beställde en renovering av mitt badrum.
    Jag blev mycket bra bemött av företaget.
    Jag hade förväntningar på ett nytt och fräscht badrum och hade planerat noga. Företaget levde upp till mina förväntningar utom när det gällde snickerierna. Finishen på dörrkarmen blev inte så snygg. Det var lite tokigt att jag hade svårt att kommunicera med några av hantverkarna eftersom de inte talade svenska (eller engelska). Ett par av hantverkarna pratade dock bra svenska.
    För att sammanfatta: mycket bra och snabbt arbete och mycket bra bemötande.
    2020-11-20
    Oerhört duktig hantverkare, noggrann och respektfull - städade fint och gjorde det lilla extra hela tiden.
    Vi har fått en tvättstuga som gör det till en fröjd att sköta tvätten!
    2020-11-18
    Snabbt och noggrant utfört jobb! Jag kan verkligen rekommendera dem!
    2020-10-27
    Vi är mycket nöjda med totalrenoveringen av vårt badrum. Från första kontakten med säljare & projektledare till ett slutfärdigt badrum. Mycket trevliga och pålitliga hantverkare som kom i tid, noggrana med städning och arbete. Har bara positivt att säga om Stockholms Entreprenad & Snickeri. Rekommenderar starkt!
    2020-10-04
    Väldigt nöjd med mitt nya badrum. Proffesionellt och tryggt under hela processen, från tanke till färdigt badrum. Att arbetet dessutom slutfördes ca en vecka tidigare än beräknat lägger ytterligare poäng på nöjdkontot. Behöver jag renovera något framöver kommer jag anlita Seos AB igen!
    2020-09-25
    Jag är mer än nöjd med denna firma. Mycket kunniga och noggranna hantverkare, allt gick enligt plan från början till slut. Rekommenderar varmt Seos AB för dem som vill renovera kök och badrum.
    2020-09-23
    Helrenovering av badrum. Välplanerat, väl genomfört och problemfritt. Klart före utsatt tid. Mycket nöjd.
  • Antonia M
    2020-09-17
    Vi anlitade Stockholms Entreprenad & Snickeri AB för en Badrumsrebovering. Företaget är kompetent och utförde arbetet på ett mycket bra sätt.
    De kom igång snabbt och dialogen mellan oss fungerade hela tiden fint. De kom med goda förslag för att få ett ännu bättre resultat. Sammantaget rekommenderar vi firman starkt! :)
    2019-11-10
    Duktiga hantverkare. Rekommenderar starkt!
  • Anders  B
    2019-01-22
    Vi anlitade Stockholms Entreprenad AB för att renovera vår lägenhet. Nytt kök, nytt Badrum, nya golv samt målning av samtliga rum.

Vi är så nöjda med arbetet, kommunikationen med Daniel var tydlig och korrekt genom hela renovering.

Rekommenderas starkt!
  • Rickard S
    2019-01-07
    Trevligt och proffsigt bemötande, bra kvalitet på jobbet, bra samarbete med kontrollansvarig och kommun när det har behövts, kan varmt rekommenderas!