Stockholms Handyman

Ring 070-746 40 79 stockholmshandyman.se

141 omdömen om Stockholms Handyman

Sofia M
Skrev om Stockholms Handyman

Mycket nöjda med utfört arbete. Trevligt och proffsigt bemötande.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Marie B

Otroligt duktig noggrann pålitlig

Kira M
Skrev om Stockholms Handyman

Anlitat firman flera gånger, både för mindre hantverksarbeten och för mindre VVS. Mycket nöjd, professionellt och noggrant arbete. Inga dolda kostnader. Rekommenderar varmt.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen

David N
Skrev om Stockholms Handyman

Nikos anlitad för håltagning och uppsättning av vägghängda hyllor och armaturer i gips och betong i lägenhet. Inte billigast, men noggrann, punktlig och professionell. Kommer definitivt anlita framöver.

Erika D
Skrev om Stockholms Handyman

Jag har anlitat Nikos flera gånger och är väldigt nöjd. Allt arbete blir väl och noggrant utfört. Han är också väldigt bra på att komma på lösningar på olika problem och är väldigt engagerad.

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen

Anna-carin B Anna-carin B
Pontus A
Skrev om Stockholms Handyman

Snabb, trevlig, duktig och noggrann. Nikos satte upp ny inredning i våra walk in-garderober och var toppen på alla sätt och vis. Han kommer vara den första vi ringer så fort vi behöver nåt fixat.

Emelie E
Skrev om Stockholms Handyman

Jag kontaktade Stockholm Handyman i samband med att jag planerade en omfattande ombyggnation och renovering av min lägenhet på 71 kvm. Arbetet innebar att riva vissa befintliga innerväggar och bygg upp nya väggar till två mindre sovrum med skjutdörrar. Nytt parkettgolv lades i hela lägenheten och alla rum målades om i olika kulörer. Även elen behöves ses över så även en hel del elarbete. Jag bestämde mig för att anlita Nikos för uppdraget och han och hans team med elektriker och målare gjorde ett fantastiskt arbete, vilket...

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Johan M
Skrev om Stockholms Handyman

Hej. Utmärkt service. Fick snabbt svar på fredagen och allt var monterat och klart redan på måndagen innan lunchtid. Besparade mig en hel del huvudbry.

Johan S
Skrev om Stockholms Handyman

Fick hjälp med en mindre anpassning av köket. Allt fungerade jättesmidigt – trevlig initial kontakt, och Nikos tog sig tid att undersöka själv på plats och lyssna på våra önskemål innan offert. Utförandet var snabbt och noggrant, med ett resultat precis som vi hade tänkt oss.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Anna-Lena M
Skrev om Stockholms Handyman

Jag fick mycket bra och snabb hjälp att fixa några problem med villan inför husvisning (försäljning). Nikos gjorde verkligen sitt bästa får att ordna detta på mycket kort varsel, vilket han fixade. Det gällde att laga en skadad grundmur, laga en större mängd spruckna/dåliga kakelfogar samt laga en badkarsblandare vars vred för att byta mellan dusch och vattenutkastare var trasigt. Dessutom ett trevligt och proffsigt bemötande.

First-Name L
Skrev om Stockholms Handyman

Har anlitat Nikos två gånger och han är kunnig, snabb och hjälpsam. Han är också lösningsorienterad och kommer med bra input avseende hur saker och ting kan fixas. Jag är väldigt nöjd och kommer anlita honom framöver ifall det behövs.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Åsa T
Skrev om Stockholms Handyman

Nikos är proffsig, snabb, noggrann och trevlig och jag rekommenderar varmt Stockholms handyman! Den här gången handlade det om småsaker - lösa hängare och golvlister, uppsättning av ny duschstång samt väggfixering av ett fullpackat köksskåp. Galant fixat.

Sebastian N
Skrev om Stockholms Handyman

Rev en vägg och fick taket målat av Stockholms Handyman. Tydlig kommunikation från start och mycket väl utfört jobb enligt tidsplan. Kunde inte vara nöjdare!

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
John Anton G
Skrev om Stockholms Handyman

Proffsigt! Snabb, effektiv och noggrann. Bra dialog om vad som behövde göras.

Erik F
Skrev om Stockholms Handyman

Snabb respons (åtgärdat samma dag), trevligt bemötande, noggrann och professionell. Mycket nöjd och kommer garanterat använda igen!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Ulf H
Skrev om Stockholms Handyman

Professionell, effektiv, inlyssnande och konsulterande. Prisvärd hjälp och föredömligt hanterat av Nikos. Kommer anlita igen vid behov.

Simona P
Skrev om Stockholms Handyman

Jag har anlitat olika hantverkare under åren och nu är det första gången som jag är verkligen nöjd med arbetet hemma hos mig: det är därför jag starkt rekommenderar Nikos och jag själv kommer att anlita honom nästa gång!

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Jenny Cecilia B
Skrev om Stockholms Handyman

Otroligt smidigt. Fick hjälp inom en vecka och allt jag ville ha fixat löstes under en förmiddag med hög kvalitet. Så glad att jag blev rekommenderad Stockholms handyman. Det var inte sista gången.

Emma I
Skrev om Stockholms Handyman

Snabb, professionell och jag är mycket nöjd med resultatet

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 257 omdömen 4.7 av 257 omdömen

Zandra K
Skrev om Stockholms Handyman

Snabb och trevlig både vid kontakt och utförande.

André C
Skrev om Stockholms Handyman

Fick hjälp av Nico att renovera vårt kök, med allt från snickeri till elarbete. Vi är väldigt nöjda med resultatet, arbetet utfördes snabbt och utan några som helst problem. När vi själva inte visste hur vi skulle göra fick vi förslag på smarta och kreativa lösningar. Rekommenderar starkt att anlita honom!

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 71 omdömen 4.8 av 71 omdömen

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Johanna M
Skrev om Stockholms Handyman

Nico har hjälp mig flera gånger under åren med diverse grejer, har alltid varit otroligt proffsig. Hjälpsam, pålitlig, kreativ och trevlig. Den hantverkare - alla kategorier - som jag har bäst erfarenhet av någonsin!

Maria Eugenia O
Skrev om Stockholms Handyman

Smidig service från början till slut. Stockholms Handyman avmonterade en trasig kökbelysningsarmatur och monterade en ny och mycket mer praktisk modell. Dessutom byte han två trasiga ljuskällor på mina taklampor som jag själv inte kunde nå. Jag uppskattar att det finns firmor som Stockholms Handyman som är beredda att göra relativt små hantverkarsjobb. Förutom att vara flexibla är Stockholms Handyman seriösa och effektiva då de svarade på en förfråga som jag gjorde en kväll på en lördag följande dag tidigt på morgonen. Att...

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Anna B
Skrev om Stockholms Handyman

Hjälpte mig plocka isär en bokhylla samt satte ihop 2 bokhyllor o fäste dem i väggen. Ingenting att klaga på. Allt gjordes snabbt och smidigt. Kan varmt rekommenderas.

Anita M
Skrev om Stockholms Handyman

Fick snabb och professionell hjälp att montera Ikea-skåp och inreda garderob. Fick även hjälp ta bort en onödig innerdörr och hämta saker från mitt vindskontor! Jag kan verkligen rekommendera Nikos firma!

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Ann-Britt H
Skrev om Stockholms Handyman

Det är alltid en bra upplevelse att anlita Stockholm Handyman, från första samtalet tills att jobbet är klart. Nikos är verkligen serviceminded och trevlig, och jobbet går fort och blir dessutom bra. Så glad att jag hittat ett företag som kan hjälpa till med stort och smått och som håller vad de lovar.

Thomas Axel R
Skrev om Stockholms Handyman

Fick snabbt svar från Nikos på min förfrågan om renovering av mitt kök, och han kom förbi dagen efter för att få en uppfattning om jobbet. Han kom med förslag och synpunkter, och gav ett mycket trevligt intryck. När jobbet sedan utfördes gick det snabbt och slutresultatet blev mycket bra! Och alllt till ett mycket skäligt pris. Jag skull gärna anlita Nikos igen!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Pia W
Skrev om Stockholms Handyman

Snabb, bra och kunnig! Pålitlig hantverkare! Rekommenderas verkligen.

Kim D
Skrev om Stockholms Handyman

Nikos var väldigt hjälpsam och ordnade diverse hantverksjobb samt tog in en rörmockare för ett större WC jobb. Fem stjärnor.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Vishnu Ramesh M
Skrev om Stockholms Handyman

Extremely happy with the work. Brought all equipment necessary and was very easy to communicate with and plan around. Work was very clean too. Nikos installed curtain rails in my apartment and some other IKEA mounting. Thank you

Goran F
Skrev om Stockholms Handyman

Perfekt hantverkare, kunnig, hjälpsam och inger en tillit hos kunden. Det är precis den typen av hantverkare jag är ute efter!

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
CECILIA L
Skrev om Stockholms Handyman

Jag har bara bra saker att säga om N! Han var super trevlig och löste problem när de uppstod och det blev super fint i köket. Plus att det är den första hantverkaren jag inte behövt städa i timtals efter. jag kommer def vända mig till honom igen OCH rekommendera honom till alla jag känner.

SIMON L
Skrev om Stockholms Handyman

Är mycket nöjd med arbetet som utfördes. Snabbt och smidigt!

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Per Viktor I
Skrev om Stockholms Handyman

Snabba på att svara på mail och komma ut på jobb. Bra utfört arbete på kort tid! Rekommenderas!

KJELL K
Skrev om Stockholms Handyman

Snabba - kunniga - trevliga, mycket professionella och prisvärda vi är så nöjda !

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Johanna N
Skrev om Stockholms Handyman

Mycket bra och professionell hjälp!

HÅKAN E
Skrev om Stockholms Handyman

Är mycket nöjd med detta företag alltifrån första kontakt, genomförande av elinstallation, faktura m m. Väldigt trevlig och kunnig elektriker. Företaget kan verkligen rekommenderas!

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

TATIANA A
Skrev om Stockholms Handyman

Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Stockholms Handyman!

Beate Sol S
Skrev om Stockholms Handyman

Jag är mycket nöjd med arbetet som stockholms handyman utförde Under arbetet har de varit mycket vänliga, svarat mycket snabbt på frågor och gjort ett väl utfört arbete Jag är glad att ha hittat ett mycket bra företag som kan hjälpa mig med mindre renovering

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

JAKOB M
Skrev om Stockholms Handyman

Stockholms Handyman är superbra. Enkla att ha att göra med och vi lär oss alltid något nytt när de är hemma hos oss. Senaste gången monterade de galleriskenor och en spegel. Perfekt komplement till ett ohändigt par. :)

MARIANNE L
Skrev om Stockholms Handyman

Jag kan verkligen varmt rekommendera Stockholms Handyman. Fick snabb och professionell hjälp till ett bra pris. Nikos var från den första kontakten och under hela processen väldigt trevlig och informativ och jag är jättenöjd med resultatet av jobbet. Kommer definitivt att anlita dem fler gånger.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Adrian A
Skrev om Stockholms Handyman

Nikos på Stockholms Handyman var väldigt trevlig att ha att göra med. Han svarade alltid snabbt och gav strålande service. Arbetet som Nikos hjälpte med var lite blandat småfix i min lägenhet som ingen annan hantverkare ville ta sig an, så Nikos hjälp var verkligen ovärderligt. Rekommenderas starkt!

Marie Elisabeth H
Skrev om Stockholms Handyman

Noggrann och professionell. Rekommenderas varmt.

DM TAK
4.6/5 i betyg av 191 omdömen 4.6 av 191 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

OLA I
Skrev om Stockholms Handyman

Nikos är en riktigt skicklig yrkesman som svarar snabbt och alltid försöker dyka upp så fort han har möjlighet. Resultatet är vi alltid nöjda med samt att priserna är rimliga.

JULIA H
Skrev om Stockholms Handyman

Skickade förfrågningar till alla hantverkarfirmor jag hittade i Stockholm och Nikos var den som svarade snabbast, trevligast och kunde ta på sig det lite speciella arbetet direkt! Han kom hem till oss och löste problemet på två snabba besök, resultatet blev noggrant utfört och fint. Supernöjd.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
MATILDA B
Skrev om Stockholms Handyman

Jag är väldigt nöjd med Nikos arbete! Allt gick väldigt lätt och smidigt, och han tog sin tid att göra arbetet ordentligt. Kan helt klart rekommendera!!

ANDREA B
Skrev om Stockholms Handyman

Anlita någon annan hantverkare om ni vill ha en större köks- eller badrumsrenovering utförd med kvalitet och i samma prisram som utlova/ specificerat på offerten. Handymans vd och enda operativa person behöver även undvikas om ni vill ha ett professionell bemötande vid frågor om alltifrån arbete till priser. Han tål inte att få frågor som HAN anser vara obefogade, då kommer en mycket arg ton fram och det blir en skrämmande och uppskakande situation för hela familjen.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

CECILIA L
Skrev om Stockholms Handyman

Mycket snabb och proffsig hjälp med uppsättning av gardinstång på omöjlig vägg. Bästa rekommendationerna

Jenny Johanna Maria I
Skrev om Stockholms Handyman

Nikos installerade en ny integrerad kyl i min lägenhet i Birkastan med stor noggrannhet och perfektion. Supernöjd med hans insats. Jag kommer garanterat anlita honom igen!

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen

Andrius P Andrius P
MIKAEL B
Skrev om Stockholms Handyman

Vi är väldigt nöjda med deras besök som kunde göras på en helg. Väldigt tillmötesgående och gjorde ett bra jobb. De borruppdrag han gjorde skulle tagit oss flera helger. Tack för all hjälp

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen