Stockholms Medicus AB

4.8 i betyg av av 14 omdömen

Läs vad 14 kunder tycker om Stockholms Medicus AB

• 2020-05-25

HAMDI K skrev om Stockholms Medicus AB
    Jag har valt att göra min skönhetsingrepp på Stockholm Medicus efter att har följt dem på Instagram i ett år. Jag är supernöjd med deras noggrannhet och deras professionella sätt i arbetet. Deras bemötande har fått mig att känna trygghet. Jag kommer att fortsätta gå till S.M och rekommenderar starkt till alla som söker trygghet och vill hitta självförtroende igen. Jag är tvåbarnsmamman och kommer att rocka fett denna sommar första gången på 10 år🤗 Läs mer
  • Sponsor
    Victoriakliniken
    4.9 / 5 i betyg — 14 omdömen
    "Jag gjorde en bröstförstoring med Dr Charles Randquist som kirurg och känner att inte kunnat vara mer nöjd över valet av klinik/kirurg! Ki"
    Rebecca S
  • 2020-04-08

Pernilla H skrev om Stockholms Medicus AB
    Alltid proffsigt och trevligt bemötande, Maria är fantastisk! Har varit kund i flera år och gjort olika behandlingar. Läs mer
  • 2020-04-07

Lina Christin R skrev om Stockholms Medicus AB
    Väldigt profesionella, serviceinriktade och noggranna.
    Maria är fantastiskt duktig och noggrann, hon utför ett riktigt hantverk! Rekomenderas starkt!!0 Läs mer
  • Anna Young W

2020-03-26

Anna Young W skrev om Stockholms Medicus AB
    Proffsiga är vad man kan kalla Stockholm Medicus och Maria.
    Omtanke, kunskap och välvilja!
    Pigment och brustna blodkärl är snart ett minne blott. Rekommenderar med värme dessa underbara människor som gör sitt yttersta för att hålla oss snygga. Läs mer
  • 2020-03-23

MATS LENNART G skrev om Stockholms Medicus AB
    Jag har varit kund hos Stockholm Medicus ca 10 år nu! Det säger väl en hel del om deras kvalitet! Man känner sig alltid välkommen och de bidrar med goda råd, proffsig behandling och trevligt bemötande. Jag upplever att Stockholm Medicus alltid strävar efter att ligga i framkanten v g olika behandlingsmetoder. Läs mer
  • 2020-03-23

Filip S skrev om Stockholms Medicus AB
    Går till Medicus för att ta bort tatuering. Blir alltid fantastiskt fint mottagen och nöjd med resultatet. Läkningsprocessen följs upp noggrant, tips och råd finns alltid nära till hands från personalen.
    Kliniken rekommenderas varmt! Läs mer
  • ELENA Z

2020-03-23

ELENA Z skrev om Stockholms Medicus AB
    Tog bort mina födelsemärken, jätte trevlig och kunnig personal jag är jätte nöjd! Läs mer
  • Eva Annie S

2020-03-23

Eva Annie S skrev om Stockholms Medicus AB
    Varmt o proffsigt bemötande. Fina moderna lokaler, mkt centralt. Mkt nöjd m mina behandlingar. Varit kund hos företaget sedan start. Stockholm Medicus motsvarar mer än väl mina förväntningar! Läs mer
  • Eva Josephine C

2020-03-21

Eva Josephine C skrev om Stockholms Medicus AB
    Kan varmt rekommendera kliniken som har fantastisk personal och mottagning. Var där för CO2 behandling och tog bort flera solfläckar som var djupgående i ansiktet och med ipl tog de även bort fläckar på mina händer. Allt är nu som bortblåst och fick en fin lyster i ansiktet! Trodde aldrig att resultatet skulle bli så fantastiskt som det blev! Läs mer
  • 2020-03-16

ANNA K skrev om Stockholms Medicus AB
    Maria på stockholm medicus hjälpte mig med mina pigmentfläckar. Superproffs på laser och alltid med perfekt resultat. Dessutom känner man sig alltid omhändertagen med värme och omvårdnad. Behandlingen följs upp och man kan alltid skicka foto och få råd efteråt. Läs mer
  • 2020-03-11

FELIX E skrev om Stockholms Medicus AB
    Jag har tidigare tagit bort födelsemärken hos Stockholm Medicus. Jag är mycket nöjd med mina slutresultat. I övrigt så vill jag säga att all personal är väldigt väldigt trevliga och super proffsiga i det dom gör. Läs mer
  • 2020-03-10

HELENE W skrev om Stockholms Medicus AB
    Har gjort behandlingar mot pigmentfläckar i ansiktet och är jättenöjd med behandlingen och det varma, fina mottagandet Läs mer
  • Per Mats G

2020-03-10

Per Mats G skrev om Stockholms Medicus AB
    Mycket nöjd. Blekte tänderna gör andra gången. Mycket nöjd med resultatet och ett proffesionellt bemötande och bra pris! Läs mer
  • 2019-06-24

Verifierad kundrelation
    Ewelyn S skrev om Stockholms Medicus AB
    Gjorde en operation hos dem och blev inte nöjd. Fick till svar att jag borde vara nöjd. Kliniken gav aldrig mina bilder till kirurgen och vägrar skicka journalen som efterfrågats. Läs mer