Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Skarpnäck Bagarmossen Stockholms Regiondjursjukhus AB

Stockholms Regiondjursjukhus AB

Ljusnevägen 17, 128 48 Bagarmossen — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om Stockholms Regiondjursjukhus AB

• Anna P
    Anna P skrev om Stockholms Regiondjursjukhus AB
    Jag väljer Bagarmossens Djursjukhus pga hög kompetens och modern utrustning. Men allra bäst är att de har öppet dygnet runt, hela året. Känns tryggt att veta att man alltid kan åka dit om det skulle behövas!
  • Anneli G
    Anneli G skrev om Stockholms Regiondjursjukhus AB
    Mycket kompetent och kunnig personal. Har alltid blivit bra bemöt både på plats och i telefon. Kan rekommendera detta djursjukhus! Har gått till andra men alltid kommit tillbaka till Bagarmossen då ingen annan hållt samma standard!
  • Wladimir N
    Wladimir N skrev om Stockholms Regiondjursjukhus AB
    Hit tar jag min lilla hund Nala om hon blir sjuk eller något liknande, personalen är jätte trevliga och ger gärna tips & råd med bra foder som passar min lilla hund. Hjälpsamma & seriösa kan varmt rekommendera Bagarmossens Djursjukhus
  • Marie M
    Marie M skrev om Stockholms Regiondjursjukhus AB
    Pålitligt djursjukhus med stor kompetens. Ska man välja ett djursjukhus i Stockholm- välj Bagarmossen!
  • Rednil
    Rednil skrev om Stockholms Regiondjursjukhus AB
    Otrevlig personal i kassa/reception. Jag, och många andra husdjursägare skulle jag tro, värdesätter ett trevligt bemötande när det har hänt våra djur något. Det upplevde jag inte att jag fick av den kvinna som satt i kassan när vi skulle åka hem söndagen den 22:a Augusti.

Övrig personal var mycket trevlig och duktig. Och om det ska stanna vid att bedöma kompetens så skulle jag varmt rekommendera sjukhuset. Jag känner dock att jag gärna skulle bli bemött professionellt på ett socialt plan också.

Ljusnevägen 17, 128 48 Bagarmossen