Stocksund Entreprenad AB

Stocksund Entreprenad AB

4.5

Välkommen till Stocksund Entreprenad AB! Vi är byggföretaget du kan lita på oavsett om det gäller stora såväl som små projekt. Vi har lång erfarenhet inom branschen Våra tjänster: Badrumsrenovering, köksmontering, fastighetsrenovering, husrenovering, måleri, plattsättning, elinstallationer och mycket mer. Vi är en totalentreprenad...

23 omdömen om Stocksund Entreprenad AB

Björn L
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Renoverat badrum med nytt svar/vitrutigt klinkergolv och nytt porslin. Svart mikrocement på del av väggen bakom blandren. Är jättenöjd, blev så bra. Noggranna och trevliga, inga problem.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Rickard S
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Jättebra bemötande och god hjälp att hitta smarta och snygga lösningar vid nydragning av el och uppsättning av granitkeramik i renoverat kök. Kvalitetstänkande genomsyrar generellt. Dock några småfel med belysning över köksbänk, som jag är osäker på vem jag ska kontakta för att få fixat. Rekommenderas varmt! / Rickard i Björkhagen

Idala Seniorträff I
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Väntar på att arbetet skall utföras .

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Göran L
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Väldigt amatörmässigt utförande. För optimistisk tidsplanering. Märkligt hög prissättning.

Ronny K
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

En köksrenovering, bytte ut hela köket från platsbyggt 50-tal till nytt samt nyläggning av golv i både kök, hall och vardagsrum. Utmärkt resultat, vi blev riktigt nöjda med hur det genomfördes.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Joel F
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Lätt att få kontakt med, snabba och anpassade sig väldigt bra efter vår situation med barn och resor.

Roslagens Hantverkstjänst Ab R
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Jag köpte en underentreprenad för en elinstallation. Därefter förmedlade tjänster för kakelsättning. Jag var mycket nöjd men blev förbannad på faktureringen vid kakelsättningen då den innehöll irrelevanta kostnader

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Varsta Mur Och  Puts Ab V
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Bra och trygg badrumsrenovering. Många plus...

Louise S
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Jag har fått hjälp med att byta ut uttag, strömbrytare och jorda uttag. Alltid mycket trevligt bemötande och bra kommunikation. Bra resultat och hög service. Det blev ett felköp vilket innebar att det drog ut lite på tiden, men utgår från att den inte kommer faktureras.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Viktor Jan Åke Fergman V
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Toppen service. Allt bra, kan bara rekommendera!

Patric Pak-hong Wu P
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Drog ventilationen från sovrummet till ett nytt extra rum. Professionellt bemötande från start till avslut. Blev väldigt nöjd med resultatet.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Christian R
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Väldigt nöjd med denna firma. Professionellt bemötande, flexibilitet och bra utfört arbete. Jag fick hjälp med nytt kakelgolv inkl golvvärme samt förberedelse för installation av diskmaskin. Slutfakturan stämde väl överens med offerten vilket är uppskattat!

David L
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Mycket nöjd, bra kommunikation och bemötande samt fint arbete. Kan rekommendera!

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Annika G
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Fantastisk personal och kommer alltid på tid. Bästa rekommendationer

Kevin P
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Jag blev rekommenderad av en kontakt till att låta Stocksund Entreprenad AB att bygga om mitt kök inköpt från IKEA. Bemötningen blev direkt personlig och det märks verkligen att företaget tänker på kunden i första hand och ser direkt alla små detailjer inom renoveringen och byggandet. En mycket nöjd kund med ett helt nytt renoverat kök som det glädjer att laga mat i.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Kristian L
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Jag ville ha el dragen i mitt nya kök och sovrum. eluttag och spis inkopplad och färdigställt med ljusskena och spotlight i vitrinskåp. Jag blev väldigt bra bemött av Stocksund Entreprenad AB, Snabb och noggrann service. Jag blev rekommenderad av en släkting och hade höga förväntningar som i slutändan stämde med resultatet. Jag ville göra så mycket som möjligt själv så jag kunde få exakt den hjälpen jag behövde, inte mer eller mindre. Jag kunde ha möte eller ringa i stort sätt när jag ville eller kände mig osäker....

David N
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Det var jobb både med byggande och elektricitet. De gjorde en tydlig offert, var lätta att kommunicera med och verkställde oklanderligt det arbete som offerten omfattade.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Viktoria G
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Renoverade mitt badrum i början av 2018. Simon var supertrevlig och alltid snabb på att svara på alla mina frågor - är jättenöjd med resultatet som två år senare fortfarande känns som nytt!

Svante M
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Inköp av och utbyte av lysrör i spegelskåp. Kontroll av belysning i vardagsrum. Åtgärder behövs för bättre ljus.Jag får återkomma om detta efter Corona.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Novalie H
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Det var trevliga människor som renoverade mitt badrum. Kunniga, flexibla och lätt att kommuniceras med.

Fredrik C
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Större renovering av lägenhet, perfekt resultat, kunnig flexibel personal, rekommenderas verkligen

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 257 omdömen 4.7 av 257 omdömen

Marcus H

Proffsiga, kunniga, BRA kommunikation

Aria Z
Skrev om Stocksund Entreprenad AB

Bra firma som utför sina arbeten proffesionellt och med hög seriositet. Rekommenderas varmt,

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen