Selfmade AB / Stoff & Stil

Selfmade AB / Stoff & Stil

5 omdömen om Selfmade AB / Stoff & Stil

Lars A
Skrev om Selfmade AB / Stoff & Stil

Bra utbud och trevlig personal. Här köper jag ofta mina tyger till mina hobbyprojekt.

Anna S
Skrev om Selfmade AB / Stoff & Stil

Trevlig butik, god service, brett och stort sortiment av tyger i god kvalité. Alltid roligt med en utflykt hit.

Heléne G
Skrev om Selfmade AB / Stoff & Stil

Har beställt online och är riktigt nöjd. Bra priser, stort utbud och massor av tillbehör att välja mellan. Mönstren är riktigt bra konstruerade och enkla att följa. Överhuvudtaget bra pris på allt och fin service.

Ami H
Skrev om Selfmade AB / Stoff & Stil

Detta är en oas för dig som gillar att sy och skapa i tyg. Stort sortiment, lätt att hitta och bra personal som gärna hjälper till om det behövs. Självklart kan man också uppskatta de låga priserna. För den som behöver finns det också en hel del inspiration att hämta i form av möster, kataloger och uppsydda modeller. Väl värt ett besök! Fick också reda på att man gärna skickar tygprover per post så att man säkert kan kolla färger om man vill beställa per postorder. Det låter väldigt bra!

Cecilia K
Skrev om Selfmade AB / Stoff & Stil

Jag ha rbeställt ett par gånger från Stoff & Stil i Malmö, fast online. Och det är väldigt bra service från det man betalat till sakerna har dimpt ner i din brevlåda. Billigt som attan tcyker jag det är också så det är värt att betala de ynka 45:- i frakt som man bara behöver betala om man betalar med kort. Fina tyger och bra kvalitet.