Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen Stones Fastighetsförmedling

Stones Fastighetsförmedling

Sjöviksvägen 27, 117 60 Stockholm — Visa karta

Vi är en modern fastighetsmäklare som erbjuder en komplett mäklartjänst med kunnig personal, som verkligen brinner för att sälja fastigheter i Stockholm med omnejd. Eftersom varje bostad är unik tycker vi också att varje försäljning bör vara det och vi är noga med att anpassa processen utifrån de förutsättningar som finns.

Energi är ett av våra nyckelord och något som är centralt i varje bostadsförmedling. Vi som jobbar på Stones Fastighetsförmedling älskar våra jobb och har som mål att alltid prestera på bästa nivå. Vi har kunskapen och erfarenheten som krävs för att du ska lyckas med bostadsförsäljningen.

Välkommen till oss på Stones Fastighetsförmedling!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 63 kunder tycker om Stones Fastighetsförmedling

• Nahir A skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Mäklare Romeo Sharro hade mycket tålamod och bra service under mitt bostadsköp och jag kan rekommendera honom! Läs mer
  • Feras W skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Väldig duktig mäklare som är både noggrann och professionell. Jag är nöjd med försäljningen. Läs mer
  • Silver K skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Jätte engagerad för att få bästa resultatet. Lätt att jobba med. Lätt tillgänglig. Tydlig i kommunikationen. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Ali A skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Hej!

En grym och trevlig mäklare som hjälpte mig mycket med köp av min första lägenhet .
    Stort tack Sharro Läs mer
  • Simon D
    Simon D skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Romeo är en trevlig och mycket duktig mäklare som har koll på bostadsmarknaden. Han är noggrann, vilket jag gillar och jag kommer definitivt att återkomma till honom nästa gång när jag behöver hjälp :) Läs mer
  • Sipel F skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Tack för ett superbra bemötande! Romeo är mycket pedagogisk och trevlig han såg till att alla var nöjda. Vi som kunder kände oss lyssnade på. Vi är glada att vi hamnade just hos Romeo och glada över vår nya lägenhet såklart:) // S och K Läs mer
  • Ash A skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Hej
    Jag känner Izla som en erfaren mäklare .
    Hon kan sit jobb.
    MVH Ash Admens Läs mer
  • Emre U
    Emre U skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Har aldrig varit såhär nöjd med en mäklare som jag har varit med Romeo. Jag är säker på att vi kommer träffas återigen i framtiden med honom. Rekommenderas STARKT om Du absolut vill vara nöjd med din affär. Läs mer
  • Said M skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Romeo är en väldigt trevlig och duktig mäklare. Romeo skötte försäljningen på ett väldigt professionellt och bra sätt. Min lägenhet var trögsåld på grund av den rådande bostadsmarknaden och lägenheten var ute till försäljning under några månader. Under denna tid så informerade mig Romeo löpande om läget, intressenter och kom med förslag om förbättringar/prisjusteringar baserat på nyutkomna konkurrerande lägenheter till försäljning i området. Han svarade dessutom på mina samtal utan dröjsmål och var alltid tillgänglig och trevlig när jag hade frågor (vilket var ofta då jag var väldigt orolig över att lägenheten inte skulle bli såld). Jag rekommenderar starkt Romeo för framtida säljare i stockholmsområdet. Läs mer
  • Dragan O skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande från Romeo! Han är tydlig och lätt att göra med. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Josef G skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Professionell och noggrann, utmärkt bemötande och engagemang! Romeo Sharro levererade verkligen upp till mitt förväntande mål.
    Bästa mäklarn!!! Läs mer
  • Baris P skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Lägger verkligen ner sin tid för bästa resultat!
    Grym service och håller vad han lovar! Läs mer
  • Martin J skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Grym mäklare, proffsig påläst och personlig Läs mer
  • Martin J skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Lyhörd, påläst och engagerad samt personlig på samma gång! Läs mer
  • Pelin U skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Bra bemötande. Kunnig och villig att hjälpa mig. Han fick ta allt grundligt eftersom att det var min första gång som jag köper en bostad. Han gjorde det bra. Läs mer
  • Johannes S
    Johannes S skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Romeo är en mycket seriös mäklare, det syntes att han tog sitt arbete på allvar, att gå via Romeo kändes tryggt då man får mycket bra information som tyder på kunnighet.
    Rekommenderar starkt Läs mer
  • Erika L
    Erika L skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Bra bemötande, tydligt förklaring.
    Trevlig genomgång. Läs mer
  • Davud A skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Jag är supernöjda med det bemötande och service som Romeo levererat från fösta informationstillfället till försäljningens avslut. Han ger ett lugnt och proffsigt intryck, skyndar aldrig på utan tar sin tid att svara på frågor. En mäklare som verkligen lever upp till förväntningarna och lite till. Jag har aldrig känt mig så trygg och väl omhändertagen. Bra tips och råd kom Romeo också med. Jag kan varmt rekommendera denna mäklare som får högsta betyg! Läs mer
  • Robin A skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Izla har varit väldigt omtänksam och hjälpsam gentemot mig och rekommenderar henne som mäklare.
    Jag har ingen ångest och har inte den minsta negativa minne av henne överhuvudtaget. Jag skulle vilja anlita henne igen när jag väl behöver en mäklare i framtiden.....

TOPPEN MÄKLARE!!!!! :D Läs mer
  • Milena H skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Mycket nogrann och professionell mäklare.
    Skulle själv anlita eller rekommendera honom i framtida köp/ försäljning!
    Dessutom så var han genuint snygg! Läs mer
  • Jennie L skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Han var noggran o detaljerad, snabb på svar o trevlig men ibland kändes det som att han inte riktigt visste hur han skulle få till det med kunderna o det kändes som att han då mer stod på kundens sida. Vi tappade flera spekulanter.. Läs mer
  • Torbjörn L skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Bra, professionellt bemötande, väl utförd dokumentation och genomgång etc. Läs mer
  • Daniel I skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Romeo Sharro är en utmärkt mäklare. Han fanns där under hela köp och sälj processen. Tog sig tiden att förklara för mig min första lägenhets affär. Tändes trygg och säker under hela affären Läs mer
  • Rang A
    Rang A skrev om Stones Fastighetsförmedling
    En otroligt trevlig, professionell och duktig mäklare som alltid lägger sin kund i fokus. Svarar alltid i telefon, annars hör han alltid av sig direkt. Lägger otroligt mycket tid på kunden och har alltid tid för personliga möten. Jag rekommenderar Romeo och Stones Fastighetsförmedling starkt och jag kommer definitivt att kontakta/anlita honom igen nästa gång jag vill köpa/sälja en bostad. Toppbetyg rakt igenom! Läs mer
  • Ingela V skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Bra och professionellt bemötande. Läs mer
  • Ove V skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Öppet och tillmötesgående och gjorde nog sitt så att det blev ett avslut. Läs mer
  • Martin H skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Vi är väldigt nöjda med Izla's kunniga och trevliga sätt Läs mer
  • Jimmy V skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Izla var väldigt trevlig och professionell. Hon gav regelbundna uppdateringar av vad som skedde kring försäljningen så man som kund inte behövde kontakta henne eller undrade vad som skedde. Var väldigt bekant med området jag sålde i vilket också underlättade försäljningen. Izla levererade över förväntan. Läs mer
  • Hege S skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Mycket proffsigt och bra.
    Jag fick all den hjälp jag behövde i samband med köpet av lägenheten. Läs mer
  • Alf S skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Jag är helt nöjd. Fick bra bemötande. Läs mer
  • Malin B skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Bra bemötande, glad, positiv och trevlig. Läs mer
  • Shamiram S skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Kan varmt rekommendera Izla. Hon är proffsig, duktig på att förhandla och driven. Läs mer
  • Ing-marie B skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Jag är mycket nöjd me Mäklaren Izla Sharro, hon skötte affären snabbt och bra och jag är mycket nöjd med slutpriset.
    Kan varmt rekommenderas!
    IngMarie Läs mer
  • Anette L skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Izla Sharro hade semester när vi var i kontakt med mäklarbyrån så all vår korrespondans sköttes av Romeo. Det svar jag ger gäller Romeo. Läs mer
  • Robert S skrev om Stones Fastighetsförmedling
    MYCKET DUKTIG MÄKLARE SOM VET VAD HON HÅLLER PÅ MED , TREVLIG OCH LÄTT ATT SAMMARBETA MED . JAG BLEV MYCKET VÄL BEMÖTT OCH PÅ ETT PROFESSIONELLT SÄTT . REKOMMENDERAR HENNE VERKLIGEN . Läs mer
  • Eufrat H skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Toppen............................. Läs mer
  • Simon M skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Positivt överraskad av Izlas prestationer i samband med försäljningen av min lägenhet. Kommer garanterat anlita henne nästa gång! Läs mer
  • Mohamad E skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Positiv upplevelse. Proffsig och duktig mäklare. Läs mer
  • Tara S skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Vi har kommit i kontakt med Izla där hon var ansvarig mäklare för en lgh som vi köpte.
    Izla är en jätte noggrant och duktig tjej.
    Hennes bemötande var alldeles för trevlig.
    Hon är en mäklare med karaktär med mycket deciplin Läs mer
  • Michel I skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Bästa mäklare hittills . Dom jag har träffat Läs mer
  • Karl F skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Izla var alltid jättetrevlig, hjälpsam och informativ! Allt sköttes perfekt och det var en smidig affär. Läs mer
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Izla var jätteproffsig dåjagi använde mig av henne. Kan verkligen rekommendera henne till andra som ska sälja.

Joakim Läs mer
  • Bryan M skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Jag var jätte nöjd med Izla Sharro. Hon var hjälpsam mot oss under hela processen och jag kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • Ilay C skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Izla Sharro är en proffsig mäklare som har koll på marknaden.Som kund kände jag mig trygg och väl omhändertagen under hela processen. Kan starkt rekommendera Izla. Läs mer
  • Klas Rikard A skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Proffsigt bemötande. Glad och entusiastisk. Har inte haft så mycket interaktion med mäklare så jag har svårt att ge ett betyg. Läs mer
  • Jesper B skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Allting hanterades väldigt smidigt och det var väldigt lätt att få svar på eventuella frågor. Bra guidning genom hela processen. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Alexia S skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Lätt tillgänglig, trevlig i bemötandet, tydlig och extremt hjälpsam när det krånglade med banken. Läs mer
  • Barsom T skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Mycket bra mäklare som jobbar hårt för att få ett högt slutpris. Läs mer
  • Shahla M skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Jag tycker hon är en av de bästa jag har träffat hittills.
    Väldigt rar omtänksam hjälpsam förståndig psykolog. Jag fick bästa hjälpen man hade tänkt. Jag rekommenderar henne till mina kompisar. Läs mer
  • Mattias H skrev om Stones Fastighetsförmedling
    Grymt bemötande. Tog tillvara på mina intressen utmärkt. Lättillgänglig och bra på att återkoppla. Läs mer

Bästa mäklarna i Stockholm:

Kungsvägen 26, 19128, Sollentuna