Underbara bar

2.6

5 omdömen om Underbara bar

Stefan N
Skrev om Underbara bar

Var på personalfest på underbara bar och är ganska måttlig med alkohol. När mina yngre kollegor vid midnatt blivit ganska fulla och dansade vilt så satt jag helt lugnt vid ett bord. Då blev jag 55 år för första gången i mitt liv utkastad för jag var för full. Jag och även mina vänner förstod tyvärr att jag råkat ut för åldersdiskriminering. Jag visade vakten att jag kunde stå på ett ben och berättade för för honom att det var pinsamt att skylla på fylla istället för egentliga orsaken. Men fick bara en dålig bortförklaring av vakten. Så ni i övre medelåldern undvik detta ställe

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Frida R
Skrev om Underbara bar

Har varit en nöjd kund på Baras restauranger i flera år men blev grymt besviken igår (alla hjärtans dag) och tror inte att jag kommer gå dit igen. Maten var ljummen på gränsen till kall och ingen frågade någonsin om vi tyckte att det smakade bra. Detta efter att deras bokningssystem bytt restaurang på vår bokning så vi fått skynda ditt från skånegatan. Personalen hanterade det hela oprofessionellt. Ingen ägare eller chef går att få tag i för att framföra klagomålet. Kan bara konstatera att bäst före datumet på Baras har passerat.

Mary
Skrev om Underbara bar

Beställde en hamburgare som var stor men god. Pommes fritesen var inte riktigt klara dock. Puben är mysig och mörk klädd i trä. Priserna är ganska höga, tror jag betalade runt 180 spänn för hamburgaren. Mysigast är att sitta på övervåningen!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Kenneth G

Sanna W
Skrev om Underbara bar

Väldigt mysigt och trevlig atmosfär. Lite trångt men finns det hjärterum så finns det stjärterum. Inte så billigt men väl värt ett besök ändå!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8054 omdömen 4.3 av 8054 omdömen