Storbutiken i Häggvik AB

3.6

5 omdömen om Storbutiken i Häggvik AB

Daniel B
Skrev om Storbutiken i Häggvik AB

bra affär! Fräsch och med rimliga priser dom har helt enkelt lyckats få mig som stamkund!

Mikael E
Skrev om Storbutiken i Häggvik AB

Hit brukar jag åka för att handla dels för att det är smidigt med trafiken även på vardagar. Själva butiken är stor luftig och även om det är mycket folk som handlar känns det aldrig trångt. Jag brukar oftast inte behöva köa särskilt länge så de verkar ha bra koll på att ha tillräckligt med kassor öppna. Dock ett stort minus att man behöver använda p-skiva vilket jag ibland glömmer...

sebnastian e
Skrev om Storbutiken i Häggvik AB

dyr och inte så fräst fruk & grönt avdelning och allides för många egna varor alltså knappt godkändt.

Maria E
Skrev om Storbutiken i Häggvik AB

Ung, trevlig och hjälpsam personal och Sollentunas billigaste stormarknad. Har också blivit framröstade som den trevligaste butiken.

Therese D
Skrev om Storbutiken i Häggvik AB

Eftersom jag dyrkar Ica Maxibutikerna vill jag ge dem 4 reco pluppar för att jag när jag handlar mat vill jag bara åka till en ren och fräsch mataffär. Allt som jag behöver finns där inte bara käk, köpte en grå träningsoverall till sonen med ett coolt tiger huvud på för 60 kronor. Ohohhoooo Skit nöjd. Sonen också super luycklig.. Här är vi ganksa ofta då det är hyfsat nära hem. De får 4 pluppar för jag är snål med mina 5. hihi okej då 4 och en halv.. ;o)