Alla kategorier Fastighetsskötare Stockholms län Stockholm Norrmalm Storholmen Förvaltning AB

Storholmen Förvaltning AB

Blasieholmsgatan 4A, 111 48 Stockholm — Visa karta

Pilotgatan 2, 12832, Skarpnäck
Ulla B:
Hej Vi är nöjda med EMJ. Vi har ett kontrakt gällande snöskottning för vår förening och det känns tryggt att veta att vi får snabb hjälp när...

Fastighetsskötare nära Storholmen Förvaltning AB:

Källängsvägen 15, LIDINGÖ
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Magnus H:
Proffsig, snabb och pålitlig! Bosse föreslog egna kreativa lösningar dessutom.

Pilotgatan 2, Skarpnäck
Ulla B:

Läs vad 5 kunder tycker om Storholmen Förvaltning AB

• Martin
    Martin skrev om Storholmen Förvaltning AB
    Hade jag kunnat ge dem betyg på minussidan så hade jag gjort det. Jag har haft med storholmen att göra vid några tillfällen. De har ALDRIG återkommit, gjort nåt inom rimlig tid, ibland inte gjort det alls innan många påstötningar eller bara gjort det totalt fel. Saker kan gå fel men de har alltid gjort fel / inte haft tid att göra de mest elementära saker som ingår när man tar en massa betalt för att just syssla med fastighetsförvaltning.

Edit: Såg senare på nåt ställe att de fått gott betyg i nån undersökning. Det är HELT obegripligt!! Storholmens katastrofala förvaltning har varit ämne för många diskussioner bland mina grannar och brf-styrelsen.
  • Steve D
    Steve D skrev om Storholmen Förvaltning AB
    Ska du välja ett förvaltningsföretag till din bostadsrättförening? Undvik Storholmen!!

Uselt företag. Lovar en massa gott som snabb återkoppling men har aldrig lyckats hålla något löfte. Under mina tre olika ärenden har jag inte fått någon återkoppling och behövt kontakta Storholmen flera gånger för att få hjälp. Det är inga mirakel jag bett om heller, utan något så enkelt som att få upp mitt namn i porten och att få kontakt med en reparatör har fallit bort.
    Vid alla tre ärenden har jag kontaktat kundtjänst, pratat med en Jenny (?) och blivit lovad återkopling inom 2h. Dagen efter har jag ringt tillbaka, blivit lovad samma sak och varken fått någon ursäkt eller förklaring till vad som hänt med mitt ärende. Ännu en dag efter det har jag ringt igen utan att ha fått återkoppling och varit tvunen att ställa krav oh vara otrevlig för att få något gjort.
  • David K
    David K skrev om Storholmen Förvaltning AB
    Detta är ett direkt-till-inkasso företag som har oerhört dålig koll på vilka fakturor som faktiskt har eller inte har betalats. Mycket slarviga medarbetare som blandar ihop kundnummer(!) och inte ens kontrollerar att avgiftssummor stämmer överens med varandra.

Ett litet plus för att de beter sig artigt och behandlar ens ärende relativt snabbt när man väl tar sig tid och besöker deras kontor för att reda ut situationen.

Ett gigantiskt minus för att man ens ska behöva åka dit för att fixa deras egna slarviga misstag.
  • Britt-Marie B
    Britt-Marie B skrev om Storholmen Förvaltning AB
    Lovar runt och håller tunt. Extrem personalomsättning. De duktiga verkar sluta. Inget funkar, speciellt inte aviseringssidan vad gäller garage och hyror. Konstant fel - noll koll. Varning!!
    Britt-Marie i Haninge
  • Angie D
    Angie D skrev om Storholmen Förvaltning AB
    Uselt! Man får verkligen vad man betalar för...Tomma ord, en säljare som bara är ute efter provision men inga färdiga produkter eller rutiner trots att dessa lovas dyrt och heligt av säljaren.
    Kvalitetsproblem i alla led trots att VD är snabb med att försöka imponera kunden med att snabbt vara ute på problemärenden. Men dessa dyker ständigt upp - varför?! Deras programvara som skulle visa allt transparent - ja, där syns ingenting av det som såldes in innan avtalsskrivningen. Och de verkar ha ovanligt hög personalomsättning
    Ingenting att rekommendera

Blasieholmsgatan 4A, 111 48 Stockholm