Alla kategorier Elbolag Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Bandhagen Storstockholms Eltjänst AB

Storstockholms Eltjänst AB

Björksundsslingan 48, 124 31 Bandhagen — Visa karta

Välkommen till Storstockholms Eltjänst, vi är ett härligt gäng på 12 anställda som tillsammans strävar mot ett solitt och välmående företag där allt trivs och mår bra. Vi kan leverera allt från fiberinstallationer och datainstallationer till större kraftinstallationer på upp till 1000V. Själva uppfattar vi oss som en av de mest kompletta leverantörerna av el- och teletjänster.

Vi innehar en mycket bred kompentens där samtliga anställda har helt utrustade bilar för service vilket leder till en smidig och snabb installation för dig som kund. Vi är flexibla och har en kort responstid, det tillsammans med serviceminded personal leder till att vi kan leverera ett bra arbete som förhoppningsvis överträffar dina förväntningar. Varmt välkommen!

Läs vad 8 kunder tycker om Storstockholms Eltjänst AB

• Mikael H
    Mikael H skrev om Storstockholms Eltjänst AB
    Bra bemötande. Stabilt från start till mål!
  • Cathrine S
    Cathrine S skrev om Storstockholms Eltjänst AB
    Proffsiga og mkt kompetenta. Vi är nöjds och vill gärna rekommendera de till andra.
  • Martin J
    Martin J skrev om Storstockholms Eltjänst AB
    Snabbt tryggt och bra bemötande
  • Per A
    Per A skrev om Storstockholms Eltjänst AB
    Efter första projektet märktes det direkt att fokus är på att lämna 100% kvalité samt en nöjd kund. Otroligt flexibla och en viktigt del i att projektet vart bra. Speciellt bra funkar arbetsledningen på plats. Anbudet hölls och inga extra kostnader utöver tillkommande beställningar.

Per Anderson
    KvalitetsBygg AB
  • Robert S
    Robert S skrev om Storstockholms Eltjänst AB
    Det bästa el installations företaget i Stockholms regionen. mycket hög kompetens
    både på kontoret och bland montörerna. Hög nivå på dokumentation och tidhållning.
    Har mycket stor potential.
  • Maja C
    Maja C skrev om Storstockholms Eltjänst AB
    Vi arbetade med ett nybygge tillsammans med Storstockholms Eltjänst i produktion av flerbostadshus i Västerhaninge. Gott samarbete och duktiga elektriker.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Storstockholms Eltjänst AB
    Klockrent företag att jobba med, väldigt kunniga och pålästa och framförallt flexibla och alltid i tid.
  • Mats W
    Mats W skrev om Storstockholms Eltjänst AB
    Haft en entreprenad på Södra teatern där vi byggt om Kägelbanan
    Tillsammans med kund har de utfört en el o belysningsentreprenad till full belåtenhet

Björksundsslingan 48, 124 31 Bandhagen