Strands Bilar AB

Välkommen till Strands Bilar! Vi är företaget som värnar om det personliga mötet.
Hos oss kan du få hjälp med en rad olika tjänster uppdelat på två filialer. Strands Bilar och Strands Bilverkstad.
Är du nyfiken på vad din bil är värd och kanske i slutändan tänkt sälja den. Då kan du enkelt värdera din bil hos oss på Strands Bilar. Vi tror på kvalitet före kvantitet och vi säljer, köper och byter endast bilar som vi själva tror på.
Behöver du reparera din bil så är du varmt välkommen till Strands Bilverkstad. Vi erbjuder snabb service och kan hjälpa dig med allt från oljebyte och däckbyte till hjulskifte och AC-service. Tveka inte att höra av dig till oss så hjälper vi dig!
  • Vi borgar för en trygg bilaffär
  • Kvalitet före kvantitet
  • Noggrant testade bilar
  • Vårt mål är att ha 100% nöjda kunder
Strands Bilar AB
"Köpte en Audi A4 Avant 2,0 T S Quattro med ett jättegott bemötande från början till slut. Mina förväntningar om ett tryggt köp med god kvalitet av bilen uppfylldes mer än väl vilket var det avgörande ..."
Jonas R anlitade Strands Bilar
"God service och mycket bra bemötande, sålde min bil vid en snabb och smidigt affär och kommer definitivt återkomma till nästa Affär strandsbilar kan man bara ge 10 av 10. Fantastiska säljare 👌🏼 ..."
Eddris R anlitade Strands Bilar

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.