Läs vad 205 kunder tycker om Strands Bilar 2

• 2020-03-11
    Mycket bra och pålitlig verkstad
  • 2020-03-06
    Trevligt bemötande och snabb service
  • 2020-03-04
    Köpte idag en Audi A4 på Strands Bilar och kunde inte känna mig mer nöjd! Mycket kunniga grabbar som besvarade alla frågor jag hade och gav ärliga och raka råd kring val av bil, så man kände sig trygg i att deras prioritering är inte att kränga en bil utan att få en nöjd kund. Fint bemötande, gick igenom processen, vad som ingår i garantin etc tydligt, gav det lilla extra för att försäkra att man som kund känner sig nöjd med sitt köp. Märks väl att de med omsorg väljer val av bilar de tar in.
    Jag kan inte vara nöjd med med min upplevelse hos dem och det är mitt första val vid köp eller sälj av bil eller vid behov av verkstad framöver!
  • 2020-03-04
    Trevligt bemötande, bra tillgänglighet. Är nöjd med utfört arbete.
  • 2020-02-28
    Grymt bra service, pris och mottagande. Kommer återkomma.
  • 2020-02-28
    Mycket bra bemötande .
    Smidigt och snabbt .
  • 2020-02-25
    Utmärkt service och bra priser!
  • 2020-02-22
    Toppenkillar som köpte min bil!
  • 2020-02-07
    Två jättetrevliga bröder som hälsar välkommen med mycket hjärta! Ärliga, äkta och ett väl genomfört köp och byte av bil! Bra info och en bra affär helt enkelt! Fina lokaler och fina bilar! Jag kan verkligen rekommendera att göra affärer med Strands bil! Proffsigt helt enkelt!
    Git C
  • 2020-01-01
    Jag köpte en Volvo 740 av Strands Bilar. Bilderna och annonsen var ärliga och rättvisande för det man såg när man kom till platsen. Lätt att få kontakt, boka tid och komma överens om betalningssätt. Rekomenderar starkt detta företag. Två härliga bröder som brinner för bilar och brinner för att bemöta sina kunder på ett vänligt sätt med kundservice som prio. Tack så mycket för en superbra bilaffär, det blir fler i framtiden, det lovar jag!
  • 2019-12-30
    Köpte en Volkswagen Polo, 2013

Som kund upplevde att jag fick ett riktigt bra bemötande samt att personalen var tydliga med allt vid köpet. Åkte även in till verkstaden dagen efter för byte av däck och det gick väldigt smidigt.

Skulle kunna tänka mig köpa min nästa bil hos bilfirman och även rekommendera andra till detta.
  • 2019-12-27
    Grymt trevliga killar! Toppenservice
  • 2019-12-15
    Byte spolarslang.
    Byte av bromsbelägg.
    Oljebyte.
  • 2019-12-13
    I bought a audi a4 from strands bilar and the car is great! The service they gave me was great too, i have visited many car dealers, and in strands bilar they served me well even though im young. They are definetly an option when im buying my next car!
  • 2019-12-12
    Strands hjälpte oss att sälja vår bil vilket resulterade i den enklaste och bästa bilaffär vi gjort. Trevligt och proffsigt bemötande i världsklass. Kan varmt rekommendera!
  • 2019-12-10
    Grym service Trevliga och kunniga !
    Bryr sig om kunden👍
  • 2019-12-08
    Köpte en Toyota FJ Cruiser 2007.

Grymt smidig affär, riktigt bra att ha och göra med.
    Köpt många premium bilar Audi,Mercedes,BMW hos större firmor, men dessa var ruskigt trevliga, sakliga och visade gärna allting. Med andra ord inga skojare! Riktigt seriös firma som vet hur man tar hand om sina kunder på Rätt sätt.

Kommer definitivt handla ut av dessa igen samt rekommendera andra till detta.

Tack till bröderna för en smidig bilaffär!
  • 2019-11-29
    Köpte en Audi A6,bemötande var super super trevlig,allt var som förväntat med köp och allt som förkommer efter köpet.
  • 2019-11-26
    Sålde min passat till er på strands bilar, och allt gick jätte smidigt och ni var superbra och flexibla! Kommer helt klart välja er i framtiden med!
  • 2019-11-25
    Jag servade och bytte däcken på min bil på Strands Bilberkstad i Solna och fick ett väldigt trevligt bemötande av verkstadschefen Daniel. Servicen & däckbytet gick fort & jag blev väldigt familjärt välkomnad. Fick en kopp kaffe & en bulle under tiden jag satt och väntade.

Efter servicen lade jag ut min bil till försäljning via Strands bilar (bilfirman) och efter endast fem dagar såldes den för fullt pris på annons till en kund i Göteborg som killarna ordnade leverans till. Jag hade en kredit på bilen men den löste bilfirman vi affär. Försäljningen kunde inte ha fått smidigare! Proffsigt, tryggt, säkert, smidigt!

Hit går jag igen så fort det handlar om en bil! Tack Conny, Jerry & Daniel!
  • 2019-11-22
    Går inte att ge något annat än 5 stjärnor! Bra och trevliga killar som ger toppen service och framförallt är det en verkstad man kan lita på. Har tyvärr dåliga erfarenheter av det sen innan. Kommer välja Strands bilar om och om igen..
  • 2019-11-20
    Fast kund.
    Mkt bra bemött
    Företaget lever upp till förväntningarna
  • 2019-11-18
    Köpte en Golf utav dom och grymt bra bemötande och trevlig personal både på säljavdelningen och verkstaden!
    Rekommenderas starkt till alla som vill hitta en schyst bil till bra pris!

Grymt jobb strands bilar! 👍🏼
  • 2019-11-18
    Hade ett misslyckat bilköp i ryggen där försäljaren gång på gång uppenbart ljög om affären och var något luttrad.
    Ramlade istället över dom trevliga bröderna Strand. Dom hade den C63 AMG jag önskade mig. Uppskattade den trevliga personliga kontakten och deras transparens. En smidig affär och jag är väldigt nöjd samt har fått min tilltro för bilförsäljare åter.
  • 2019-11-12
    Grym service, bra och seriösa grabbar, ärliga och flexibla.
    Alex
  • 2019-11-03
    Sålde min, bil gick väldigt smidigt. Bra service och kompetent personal
  • 2019-11-03
    Vi köpte en Audi Q5:a. Vi blev mycket ba bemött och köpet var enkelt och smidigt. Kommer gärna igen om vi köper en bil i framtiden.
  • 2019-10-30
    Trevligt bemötande och proffsigt genomfört arbete.
  • 2019-10-30
    Vilken service och bemötande, skulle åkt in med bilen till Audi och betala sjuka pengar för att fixa något som verkstadchefen fixade på en minut!
  • 2019-10-29
    Har köpt 2 bilar av dom, jag är super nöjd! Rekommenderar stark! Alltid fått hjälp i efterhand om det har varit något!
  • 2019-10-24
    Bra service och trevligt bemötande!
  • 2019-10-06
    Byte av stötdämpare på en Citroen
    skrev om Strands Bilar
    Hej Putte! Tack för att du tog dig tiden att ge oss en recension. God fortsättning :) Med vänliga hälsningar Strands Bilar.

• 2019-10-05
    Var inne för byte av fjädrar på min Volvo.
    Bemöttes av riktigt trevliga grabbar, jobbet gick fort och vi blev super nöjda!

Kan varmt rekommendera Strands Bilverkstad.
    Eddy S
    skrev om Strands Bilar
    Hej Eddy! Tack för din recension & kul att du är nöjd med vårt utförda arbete. Vi hoppas på återseende :) Med vänliga hälsningar Strands Bilar.

• 2019-10-04
    Vi köpte däck med fälg, dom satte dit fjädrar/dämpar fram och bak på våran Volvo V70. Det gick snabbt och smidigt.

Mycket trevliga och lätta att ha och göra med. Mycket bra verkstad! Dom talar svenska allihopa och det är ett stort plus!

Jag trodde det skulle ta flera dagar, men allt var klart på mindre än 24h. Inga över priser, och bra service!

Rekommenderar strands bilverkstad starkt! Grymma grabbar! Tack för allt ❤️
    Tack för din väldigt fina feedback Jessica, det uppskattas! Kul att vi kunde leverera god service & att priserna matchade dina förväntningar. Vi strävar alltid efter att bemöta våra kunder som man själv skulle vilja bli bemött och vi vet att bilbranschen kan vara skrämmande, så mycket att behöva hålla koll på. Då är det extra viktigt att vara tillgänglig! Vi hoppas att bilen rullar på som vanligt & även på återseende! Varmt välkommen åter :) Med vänliga hälsningar Jerry & Conny, Strands Bilar.

• 2019-09-28
    Mycket trevliga och hjälpsamma.
    Mycket smidig bilaffär.
    skrev om Strands Bilar
    Hej Leif! Kul att du är nöjd med bilaffären, vi hoppas att du är fortsatt lika nöjd med bilen. Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Strands Bilar.

• 2019-09-25
    Strands bilar i Länna 👍🏻👍🏻👍🏻
    Vi är mycket nöjda med att träffa bröderna Strand och deras enormt fina bemötande. Vi kände oss verkligen omhändertagna under hela affären.
    Mycket bra jobbat grabbar.
    Proffsiga och mycket trevliga.
    REKOMENDERAS
    Tack Jonny å Susanne
    Tack för den fina recension Jonny & Susanne! Vi är verkligen glada över att ni känner er så nöjda med bilaffären hos oss & att vi kunde leva upp till förväntningarna man bör kunna ha gällande ett bilköp. Vi hoppas på återseende i framtiden, varmt välkomna åter Jonny & Susanne. Med vänliga hälsningar Jerry & Conny, Strands Bilar.

• 2019-09-22
    Trevlig och kunnig personal, med en hög servicenivå, vilket borgar för långsiktiga kundrelationer.

Kan varmt rekommendera detta företag.
    Kul att höra Roger! Vi siktar alltid på långsiktiga kundrelationer & belåtenhet. Ursäkta sent svar, vi ses snart igen dock :) Med vänliga hälsningar Strands Bilar.

• 2019-09-18
    Bra service, trevliga grabbar! Rekommenderar starkt
    Tack för ditt besök & din recension, varmt välkommen åter Pontus! Med vänliga hälsningar Strands Bilar.

• 2019-09-18
    Man vet att man är i trygga händer hos Strands Bilverkstad. Alltid hjälpsamma och lika nöjd varje gång!
    Super-kul att du känner så Alice! Alltid lika trevligt när du kommer förbi med din lilla Fiat 500 :) På återseende & tack för din rekommendation! Med vänlig hälsning Strands Bilar & Bilverkstad

• 2019-09-13
    Reserverade en bil som var "helt rostfri" och reste från Finland att köpa den. När jag såg bilen jag hittade rost från 3 platser och 2 platser mer efter jag hade köpt den. Serviceintervallet hade reset precis innan jag kom, fastän bilen inte hade blivit servad.

Säljaren visste att jag var tvungen att köpa bilen för jag hade redan köpt resa tillbaka för mig och bilen och jag hade bråttom till hamnen. De gav bara en jätte lite rabatt på bilen fastän annonsen var felaktigt.

När jag kom till Finland och fick bilen kontrolerrad, hittade jag flera fel på bilen och de kostade ca. 6.000kr att fixa. När jag fragade säljaren att har ni kontrolerrat bilen och kan ni betala hälften av kostnader han började skylla mig och sen slutade svara på mina e-mail.

0/5, oansvarigt beteende.
    Ilari H
    skrev om Strands Bilar
    Hej Ilari! Tack för din feedback. Riktigt tråkigt att du känner dig missnöjd då vi har gjort allt vi kunnat för att du skall vara nöjd. Bilen i fråga är en Audi A4 från 2006, Audi generellt har en tendens att börja rosta i det svenska klimatet, denna hade varit väl omhändertagen & hade ingen rost utvändigt. Däremot hittade du en liten rostfläck i dörröppningen som gjorde dig missnöjd & då kom vi överens om ett prisavdrag på 2500 Kr som du vart nöjd med, utöver det redan prutade priset om 6000 kr. Du inspekterade bilen i över 2 timmars tid, därefter överenskommelse & affär begav du dig till Finland. Efter några dagar fick jag ett mail om att du hade hittat ytterligare en rostfläck och ville ha ytterligare prisavdrag, det kändes inte okej då vi redan hade kommit överens och totalt gått ner 8500 Kr. Vi mailade angående detta och sedan gav du oss ett ultimatum om att få pengar utav oss eller att gå in på Reco för att skriva ett omdöme, det kändes snarlikt som en utpressning & det tycker vi som sagt inte är okej. Har du några frågor eller funderingar kring detta är du välkommen att kontakta mig på vår email: info@strandsbilar.se Med vänlig hälsning Strands Bilar

• 2019-09-13
    12000 mil service. Rekorderliga grabbar. Jag fortsätter lätt serva/ bilen hos dem.
    Tack för din feedback Stig! Vi hoppas starkt på att du återkommer, väldigt trevligt att träffas! Ha fin höst. Med vänlig hälsning Strands Bilar & Bilverkstad

• 2019-09-12
    Bra service! Trevliga och dem gjorde jobbet jätte fort. Rekommenderar starkt!!
    Tack för din rekommendation Sonja! Trevligt att träffas & vi önskar dig varmt välkommen åter! :) Med vänlig hälsning Strands Bilar & Bilverkstad

• 2019-09-12
    Finns absolut inget att klaga på. Extremt trevligt folk och engagerade grabbar, alltid lika kul att komma tillbaka!
    Tack för din feedback & för dina återkommande besök, det gör oss väldigt glada! Alltid lika trevligt när du kommer förbi Theo & som vanligt, varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning Strands Bilar & Bilverkstad.

• 2019-09-10
    Jag är jätte nöjd! De är professionella, trevliga! Stort tack till de!
    Vi är super-glada över att du känner så Gorjanka! Vi hoppas att bilen kommer till bra användning nu, med sonen som skall övningsköra & självklart önskar vi honom ett stort lycka till! :D Med vänlig hälsning Strands Bilar.

• 2019-09-05
    Exemplariskt bemötande! Behövde ha en oljeservice med kort varsel, dem kunde ta emot bilen samma dag som jag ringde och bilen var klar några timmar senare.

En seriös verkstad med väldigt bra priser och trevliga grabbar på plats.

Kommer garanterat lämna in bilen här i fortsättningen!
    skrev om Strands Bilar
    Vi strävar alltid efter att bemötta kunds önskemål, trots kort varsel! Vi tackar för din feedback Erik, väldigt tacksamt! Vi hoppas på återseende i framtiden & att du får en fin höst. Med vänliga hälsningar Strands Bilar & Bilverkstad

• 2019-09-04
    Jättebra bemötande och god kvalitet!
    skrev om Strands Bilar
    Alltid lika härligt att bli bra bemött tillbaka, så det tackar vi för Anna! Hoppas du får ett fint slut på året, så ses vi förhoppningsvis i framtiden! Med vänlig hälsning Strands BIlar

• 2019-09-01
    Köpte mig en Audi hos Strands bilar och är mycket nöjd med upplevelsen. Väldigt professionella, svar på alla frågor och inget strul någonstans, underbart!
    Tack för ditt omdöme Jaqueline! Vi hoppas att du fortfarande är super-nöjd & att du är nöjd med vår leverans ner till Borås. Trots avståndet hoppas vi på återseende i framtiden :) Vi önskar dig en fin höst! Med vänlig hälsning Strands Bilar

• 2019-08-09
    Köpte en Audi A4 Avant 2,0 T S Quattro med ett jättegott bemötande från början till slut. Mina förväntningar om ett tryggt köp med god kvalitet av bilen uppfylldes mer än väl vilket var det avgörande att genomföra köpet. Kommer säkerligen tillbaka till bröderna i framtiden, de får en utmärkt rekommendation som bilförsäljare av mig.
    Det var en riktigt fin Audi A4 du köpte dig! Super trevligt att träffas och vi är glada över att du är så nöjd! Tack för din rekommendation. Vi hoppas på återseende i framtiden Jonas :) Med vänlig hälsning Strands Bilar

• 2019-07-11
    Köpte en audi s6 avant, otroligt bra bemött kanon killar, bra service rekommenderar verkligen detta företag. Stort tack! Janne A
    skrev om Strands Bilar
    En riktigt fin Audi S6 sådan! Stort tack för din feedback. Vi hoppas ni får en grym sommar i nya bilen! På återseende Janne! Med vänlig hälsning Strands Bilar.

• 2019-07-10
    Mycket bra!!👍👍bra bemötande och snabb handläggning!!
    skrev om Strands Bilar
    Härligt att höra John! Tack för fin feedback & välkommen åter! Med vänlig hälsning Strands Bilar