Strands Bilar

Strands Bilar

strandsbilar.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Strands Bilar! Strands Bilar grundades våren 2017 med en vision om att kunna erbjuda personliga & lättsamma bilaffärer. Vi såg att många bilhandlare enbart fokuserade på att sälja så mycket som möjligt, även garantier till överpris & även på bilar som i stort sett inte behövde det. Därför har vi valt en enklare...

239 omdömen om Strands Bilar

Sedan starten hos Reco 2018

Eleonor W
Skrev om Strands Bilar

Så snabb,smidig och seriös affär ! Ett företag jag verkligen rekommendera

Tapani H
Skrev om Strands Bilar

Besökte företaget den 20 augusti för att titta på en Peugeot 508 som annonserades ut. Fick direkt förtroende för säljaren (Jerry?) så efter en provkörning och lite snack om detaljerna blev det en affär samma dag. Är nöjd med både bilen bemötandet.

Robert M
Skrev om Strands Bilar

Tack för bra hjälp och råd, jättenöjd med mitt köp!

Hanna M
Skrev om Strands Bilar

Kan verkligen rekommendera Strands bilar! Allt gick smidigt, bra kommunikation och service både före och efter mitt köp. Vill även ge ett stort plus för att bemötandet kändes riktigt professionellt, men samtidigt personligt! Tack!

Damian R
Skrev om Strands Bilar

Rigtigt bra kilar! Snabb och enkel försäljning👍👍

Valmir B
Skrev om Strands Bilar

Hej, Jag skriver om Jerry han jag hade kontakt med om bilen som jag reserverade och skulle köpa. Vi kom överens om allt och jag skickade handpenning och allt var klart och jag skulle bar åka kolla/ hämta bilen. Men det hände en sak som jag inte länge kunde köpa bilen och jag ringde upp Jerry och berättade det som hade hänt och ville ha tillbaka mina pengar. När jag ringde så hade Jerry semester men han valde ändå och svara och vi löste på ett sett som inte många skulle lösa det. Han förklarade om hur det gå till det här...

Per Christian Maurits C

Proffsigt och personligt bemötande utav Jerry. Krångelfritt och enkelt som det ska vara, betalade bra för inbyte. Rekommenderar starkt att handla utav honom 👍🏻

Richard Viktor E
Skrev om Strands Bilar

Riktigt nöjd med mitt bilköp. Från start till slut. Fick otroligt bra service och engagemang från Jerry. Trots bortrest på utlandssemester så ställde han upp och löste allt med affären via telefon. Bara för att man var ivrig och inte ville vänta över långhelgen att få hem bilen. Bilen var i toppskick! Rekonditionerad och städad. SoV ingick i pris. 👌 Kan starkt rekommendera Strands bil! ⭐⭐⭐⭐⭐

Roberto T
Skrev om Strands Bilar

5 av 5 möjliga! Bytte in en bil för ett tag sedan mot en bil som passade oss bättre. Vi kom i kontakt med Jerry och berättade vad vi var ute efter. Strax efter det kom han med ett bytesförslag som uppfyllde våra kriterier. Nu har det gått ett tag sen dess och vi är fortfarande väldigt nöjda med bilen :) Rekommenderar strands bilar starkt!

Linnéa Maria E
Skrev om Strands Bilar

Tack Jerry för ett genuint trevligt och proffsigt bemötande ! Det kändes som en trygg affär och vi ser nu fram emot att köra och lära känna vår nyinköpta Skoda !

Mikael N
Skrev om Strands Bilar

Köpte en Peugeot årmodell 2016 av Jerry för ett par månader sen. Redan efter nån vecka började bilen strula. Efter fyra verkstadsbesök verkar nu äntligen bilen vara åtgärdad. Oavsett alla problem och huvudvärken det medfört skulle jag inte tveka att köpa en ny bil av Jerry igen. Han har tagit 100% ansvar för felen och åtgärdat dem så att det ska drabba mig så lite som möjligt som kund. Lånebil löste han också då jag hade svårt att vara utan bil. Jag jobbar själv som säljare och vet att det är först när saker strular man...

MAYRA A
Skrev om Strands Bilar

Fantastisk service! Nöjd från första gången jag kom i kontakt med Jerry på Strands bilar. Bra kommunikation, hjälpsam och allt kändes bara så smidigt. Kan verkligen rekommendera Strands. Återigen tack för bästa servicen.

Ludde J
Skrev om Strands Bilar

Otroligt hur nöjd jag är med servicen från Strands Bilar. Fått hjälp med allt som jag bet om! Tack än en gång för en fantastisk affär!

Daniel G
Skrev om Strands Bilar

Super service! Bil handlare har hos mig skaffat sig ett dåligt rykte som folk, men här kommer man till Jerry som får mina förutfattade meningar att ändras direkt!! Stor rekommendation att kontakta Jerry för allt som har med ditt bil köp att göra!

Viktor S
Skrev om Strands Bilar

Fantastiskt bemötande, och sjukt hjälpsam vid frågor efter bilköpet, Jerry är verkligen ett proffs på sin sak! Rekommenderas starkt!

Emil S
Skrev om Strands Bilar

Fantastisk service! Köpte bil och dom tog även min bil i inbyte! Allt gick supersmidigt! Kommer definitivt vända mig hit vid nästa bilköp!

Svar från Strands Bilar

Hej Emil, Tack för att du tog dig tiden att ge oss ett omdöme. Det glädjer oss att du är nöjd med bilaffären. På återseende!

Louise M
Skrev om Strands Bilar

Trevlig säljare jerry som också köpte våran bil, vi är nöjda!

Svar från Strands Bilar

Tack för ditt omdöme Louise! Trevligt att träffas och hoppas att ni kommer tillbaka när det är dags för ny bil :)

Björn L
Skrev om Strands Bilar

Vi fick en fantastisk service och en bra leverans. Kan verkligen rekommendera Strands bilar.

Svar från Strands Bilar

Tack för ditt omdöme Björn! Kul att du och din sambo är nöjda med allting :) Lycka till med alla resor, på återseende.

Minaz S
Skrev om Strands Bilar

Överlag var det en 5-stjärnig upplevelse. Från snabb och snabb professionell kommunikation till bra priser både på köp- och säljsidan. Dessutom är Jerry som kom för att leverera bilen hem till mig. En mycket trevlig person som tar sig tid att förklara saker och guidar dig genom hela processen vilket vi verkligen uppskattade. Tack Strand Bilar the Hybrid!

Svar från Strands Bilar

Tack för ditt fina omdöme Minaz, det gör oss verkligen glada över att ni är så nöjda! Det var trevligt att träffa er och för mig är det en självklarhet att man är tydlig med all information kring processen och bilen. Hälsa familjen så hoppas vi på återseende! :)

Anna-Karin S
Skrev om Strands Bilar

Såg en annons på facebook om att sälja sin bil, jag skickade in mitt registreringsnummer och bara efter några minuter ringde säljaren jerry upp mig och frågade lite om bilen, väldigt trevlig. Vi bestämde ett pris för bilen och efter två dagar hämtade dom upp bilen, bekymmerslöst och pengarna på kontot.

Svar från Strands Bilar

Tack för ditt omdöme Anna-Karin! Kul att du är nöjd med hela processen, vi försöker vara så smidiga som möjligt. Tveka inte på att kontakta oss om du tänker sälja eller köpa bil.

Malin Elisabeth B
Skrev om Strands Bilar

Äntligen var Polon ett minne blott, som jag har velat byta bil en längre tid, idag hände det 🙏🏻 Välkommen till familjen Brüggemann säger jag nu till min Audi- A4 ☺️ Ett stort Tack till Jerry på Strands bilar i Sundbyberg, som för övrigt kallade mig för Rally-Malin när jag provkörde 😂 Så trevlig, tydlig och snäll pöjk. Kan tillägga att han nu kan mitt personnummer, så lätt som han uttryckte det att det var. Själv är jag van med lantliga vägar, men idag blev det lite mera ”stadstrafik” eller hur en ska uttrycka det. Riktar...

Svar från Strands Bilar

Stort tack för ditt personliga omdöme Rally-Malin :D Gratulerar till din nya bil, Polo'n hade du tagit väl hand om och vi litar på att du tar minst lika bra hand om nya Audi'n! Det är lite annorlunda att köra i Stockholm än Lindesberg, men det klarade du galant! Det var super trevligt att träffas och vi hoppas på återseende i framtiden när det är dags för en ny ''Räcer'' eller en kopp kaffe när du är i Stockholm :)

Ingela J
Skrev om Strands Bilar

Jättebra och proffsigt bemötande. Lätt att få kontakt via telefon. Fick även hjälp med hemleverans av bilen. Rekommenderas!

Svar från Strands Bilar

Tack för ditt omdöme Ingela! Härligt att vi kunde hjälpa dig och att du blev nöjd med bilaffären. På återseende!

Adina A
Skrev om Strands Bilar

Köpte min första bil hos dom och kunde inte bli bättre bemött av dessa supertrevliga killar som gärna hjälpa till med alla mina miljoner frågor! Kommer definitivt köpa nästa bil här om det blir någon!

Svar från Strands Bilar

Tack för ditt omdöme! Det är alltid lite nervöst och många frågor när man ska köpa sin första bil och det tänker vi alltid lite extra på så att inget känns förhastat! Kul att du är nöjd med din första bilaffär och vi hoppas att du nu känner dig lite tryggare för att eventuellt göra fler i framtiden. På återseende! :)

Royne G
Skrev om Strands Bilar

allt var tipp topp, från första mail kontakt till att jag satt mig i bilen från dem.

Leif Peter Ludvig S
Skrev om Strands Bilar

Suverän återkoppling, man blir tagen på allvar och erbjuden tjänster innan man ens är kund där. Bra kundkontakt och mån om att man ska känna sig sedd & hörd. Inom en halvtimme efter första kontakt hade jag fått komplett information för ett eventuellt byte. 5/5 stjärnor

Robin A
Skrev om Strands Bilar

Jag blev bemött jätte bra. Trevliga killar, bra service. Allt i ett liksom

Janni D
Skrev om Strands Bilar

Ett super bemötande från killarna och en snabb samt smidigt affär utan diffusa köpeavtal och dolda avgifter👍

Isabella S
Skrev om Strands Bilar

Grym service på strands bilar jätte nöjd med bilen efter köpet!

Emil S
Skrev om Strands Bilar

Jätte bra service utav grabbarna på strands bilar, köpte en bil och allting gick smidigt till från början till slut återkommer gärna när jag ska köpa nästa bil!

JOHANNA N
Skrev om Strands Bilar

Köpte bil för ett par månader sen, inga konstigheter. Tråkigt när man nu ska byta till vinterdäck och inser att dom gett mig helt fel. Fått 4 16” däck, det minsta som passar min bil är 18”…

Vicki E
Skrev om Strands Bilar

Supertrevliga killar! Hjälpsamma och seriösa! Har Köpt en bil av dom och kommer självklart vända mig till strands bilar vid nästa bilköp! Utan tvekan

Beatrice M
Skrev om Strands Bilar

Köpte bil till bra pris. Blev bra bemött både på telefon och på plats.Två unga bröder som var mycket trevliga. Jag ville såklart veta så mycket som möjligt om bilen och ställde så många frågor som jag kunde komma på. De kunde tyvärr inte svara på allt. Och om de nu vill förbättra något så är det i så fall att ta reda på och självmant berätta lite mer om vad bilen har och inte har.

Mathias R
Skrev om Strands Bilar

Grymma killar! sålde precis tillbaka en Audi A4 Som jag köpt av herrarna för två år sedan! Bilen har funkat super bra och jag är jätte nöjd. Man märker verkligen att killarna köper in bilar med omsorg och lägger ner tid och energi på att sälja bra bilar! Alla mina affärer med Strands Bilar har varit ett nöje, allt ifrån första kontakt och bemötande tills att affären varit klar! Toppklass! På återseende vid nästa bilköp! Mvh Mathias.

Burak G
Skrev om Strands Bilar

Bra bemötande från början till slut. Mycket nöjd !

Markus T
Skrev om Strands Bilar

Köpte en bil, bra bemötande, otroligt hjälpsamma och när vi väl hittade en vi ville ha. Va fel däck på, fick dubbade, super trevliga och sjukligt bra service. Vi kommer tillbaka!

Håkan S
Skrev om Strands Bilar

Sålde min bil till mycket proffsigt och trevligt bemötande killar jag kan starkt rekommendera Strands bilar

Erik B
Skrev om Strands Bilar

Köpte bil, mycket proffsigt gjort och skapade ett bra förtroende.

Peter P
Skrev om Strands Bilar

Bra bemötande från början till slut. Vi sålde en bil och affären gick väldigt smidigt a bra till.

Åke H
Skrev om Strands Bilar

Smidig bilaffär med kompetent & trevlig personal, mycket nöjd!

Magnus S
Skrev om Strands Bilar

Köpte mig en fin Audi hos strands, bra bemötande på telefon och väl på plats. Inga överraskningar.

Mikael P
Skrev om Strands Bilar

Sålde min bil till 2 mycket trevliga killar!!! Den smidigaste och bästa affären jag gjort.

Jesper M
Skrev om Strands Bilar

Riktigt bra killar! Förmedlingsaffären gick supersmidigt och de erbjöd schyssta finansieringsmöjligheter för köparen!

Alexander F
Skrev om Strands Bilar

Riktigt bra bemötande, grymma säljare! Kan stark rekomenderas.

Chatarina B
Skrev om Strands Bilar

Trevliga killar o de fixade bilen snabbt, byte av ”motorn” till vindrutetorkarna.

Erik M
Skrev om Strands Bilar

Bra service och bemötande efter lång resa, vart väldigt nöjd med bilen!

Jenny E
Skrev om Strands Bilar

Trevligt och proffsigt bemötande! Uppfyllde verkligen mina förväntningar.

Felicia F
Skrev om Strands Bilar

Köpte en bil, jätte trevliga båda två. Väldigt hjälpsamma. Rekomender starkt

Morgane L
Skrev om Strands Bilar

Bra service och väldigt trevliga och professionnela bilsäljare

Mateusz B
Skrev om Strands Bilar

Jättetrevlig bil affär med bra bemötande

Nadja M
Skrev om Strands Bilar

Köpte en bil. Fick otroligt proffsigt bemötande. Hjälp med allt, så det var super smidigt! Över all förväntan!