Strands Bilverkstad

Klippgatan 1, 171 47 Solna — Visa karta

Välkommen till Strands Bilverkstad!

Vi på Strands Bilverkstad är måna om våra kunder och erbjuder dig alltid snabb service till hög kvalitet. Vi hjälper dig med det mesta inom bilservice, allt från oljebyte och AC-service till däckbyte och lampbyte.

När du kommer in till oss med dina bilbekymmer bemöts du av våra trevliga verkstadstekniker som behandlar dig med respekt. Vi tar hand om din bil som om den vore vår egen. Vi förstår vikten av nöjda kunder då vi vet att en nöjd kund återvänder. Därför är vårt mål att ha 100% nöjda kunder. Varmt välkommen in till oss på Strands Bilverkstad.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 11 kunder tycker om Strands Bilverkstad

• 2019-11-20

Tommy K skrev om Strands Bilverkstad
    Fast kund.
    Mkt bra bemött
    Företaget lever upp till förväntningarna Läs mer
  • 2019-10-30

Saeed H skrev om Strands Bilverkstad
    Trevligt bemötande och proffsigt genomfört arbete. Läs mer
  • 2019-10-30

Jesper N skrev om Strands Bilverkstad
    Vilken service och bemötande, skulle åkt in med bilen till Audi och betala sjuka pengar för att fixa något som verkstadchefen fixade på en minut! Läs mer
  • 2019-10-06

Putte skrev om Strands Bilverkstad
    Byte av stötdämpare på en Citroen Läs mer
  • Eddy S

2019-10-05

Eddy S skrev om Strands Bilverkstad
    Var inne för byte av fjädrar på min Volvo.
    Bemöttes av riktigt trevliga grabbar, jobbet gick fort och vi blev super nöjda!

Kan varmt rekommendera Strands Bilverkstad. Läs mer
  • Jessica E

2019-10-04

Jessica E skrev om Strands Bilverkstad
    Vi köpte däck med fälg, dom satte dit fjädrar/dämpar fram och bak på våran Volvo V70. Det gick snabbt och smidigt.

Mycket trevliga och lätta att ha och göra med. Mycket bra verkstad! Dom talar svenska allihopa och det är ett stort plus!

Jag trodde det skulle ta flera dagar, men allt var klart på mindre än 24h. Inga över priser, och bra service!

Rekommenderar strands bilverkstad starkt! Grymma grabbar! Tack för allt ❤️ Läs mer
  • Alice S

2019-09-18

Alice S skrev om Strands Bilverkstad
    Man vet att man är i trygga händer hos Strands Bilverkstad. Alltid hjälpsamma och lika nöjd varje gång! Läs mer
    2019-09-18 Jerry S svarar Alice S
    Super-kul att du känner så Alice! Alltid lika trevligt när du kommer förbi med din lilla Fiat 500 :) På återseende & tack för din rekommendation!

• 2019-09-13

Stig Gustav H skrev om Strands Bilverkstad
    12000 mil service. Rekorderliga grabbar. Jag fortsätter lätt serva/ bilen hos dem. Läs mer
    2019-09-18 Jerry S svarar Stig Gustav H
    Tack för din feedback Stig! Vi hoppas starkt på att du återkommer, väldigt trevligt att träffas!
    Ha fin höst.

• 2019-09-12

Sonja H skrev om Strands Bilverkstad
    Bra service! Trevliga och dem gjorde jobbet jätte fort. Rekommenderar starkt!! Läs mer
    2019-09-18 Jerry S svarar Sonja H
    Tack för din rekommendation Sonja!
    Trevligt att träffas & vi önskar dig varmt välkommen åter! :)

• 2019-09-12

Hans Theo Joakim E skrev om Strands Bilverkstad
    Finns absolut inget att klaga på. Extremt trevligt folk och engagerade grabbar, alltid lika kul att komma tillbaka! Läs mer
    2019-09-12 Jerry S svarar Hans Theo Joakim E
    Tack för din feedback & för dina återkommande besök, det gör oss väldigt glada!
    Alltid lika trevligt när du kommer förbi Theo & som vanligt, varmt välkommen tillbaka!

Med vänlig hälsning Strands Bilar & Bilverkstad.
    Theo E, Jerry S gillar detta
  • 2019-09-05

Erik W skrev om Strands Bilverkstad
    Exemplariskt bemötande! Behövde ha en oljeservice med kort varsel, dem kunde ta emot bilen samma dag som jag ringde och bilen var klar några timmar senare.

En seriös verkstad med väldigt bra priser och trevliga grabbar på plats.

Kommer garanterat lämna in bilen här i fortsättningen! Läs mer
    2019-09-12 Jerry S svarar Erik W
    Vi strävar alltid efter att bemötta kunds önskemål, trots kort varsel! Vi tackar för din feedback Erik, väldigt tacksamt! Vi hoppas på återseende i framtiden & att du får en fin höst.

Med vänliga hälsningar Strands Bilar & Bilverkstad

Mer från Strands Bilar AB