Frisör Stockholms län Nacka Strandsalongen Ann-Eli
Ann-Eli
Aktiv på Reco.se sedan 2015
Ann-Eli har en stark teoretisk kunskap, som grundar sig i alla år som tekniker för Goldwell. Den konstnärliga sidan har fått komma fram i otaliga tävlingssammanhang och kreativa uppsättningar och frisyrer. Hon startade egen salong som 22-åring, men har det senaste decenniet funnits här på Strandsalongen. Läs mer

Läs vad 24 kunder tycker om Ann-Eli

• Erik V skrev om Ann-Eli en del av Strandsalongen
    Väl omhändertagande av min 3-åriga son som klippte sig, han hade kul och fick en bra frisyr med sig hem också Läs mer
  • Pernilla E skrev om Ann-Eli en del av Strandsalongen
    Trevliga, alltid service-minded. Läs mer
  • Towe E skrev om Ann-Eli en del av Strandsalongen
    Är mycket nöjd ! Trevlig och duktig personal . Vänlig stämning. Läs mer
  • Margaretha W skrev om Ann-Eli en del av Strandsalongen
    Jag är ny kund ,har bara besökt Strandsalongen 2ggr, beställt ny tid, det ärväl ett bra betyg? Läs mer
  • Jonas O skrev om Ann-Eli en del av Strandsalongen
    Brazjduö yl dyl dyl yl dy det det dlyd l Läs mer
  • Gun C
    Gun C skrev om Ann-Eli en del av Strandsalongen
    Jag älskar Strandsalongen.
    Jag har klipp, färgat, slingat, köpt varor som jag är nöjd med, fått en grattis sminkning när det fanns tid över för en av personalen. Jag blir oftast nöjd, jag går därifrån med ett leende på läpparna och tycker att jag är fin. Läs mer
  • Eva M skrev om Ann-Eli en del av Strandsalongen
    Jag blir alltid väl bemött och det inte bara av Ann-Eli som är min frisör. Läs mer
  • Birgit N skrev om Ann-Eli en del av Strandsalongen
    ANN-ELI är min favorit - den enda jag alltid bokar hos! Läs mer
  • Josefin Ö skrev om Ann-Eli en del av Strandsalongen
    Bemöts alltid med ett glatt leende av Anne-Lie och man får proffsig rådgivning vad man kan göra med sitt hår tips på frisyr, klippning och färgning med de förutsättningar som finns som underlag. De produkter som säljs på salongen är av högkvalitet och väljs ut med omsorg för att möte upp kundernas individuella behov. Har varit helnöjd med alla mina inköp. Salongen har vuxit under de senaste åren och det märks vissa tider. Salongen har även blivit någon form av ”platskola” för en del har så småningom startat egna salonger. Läs mer
  • Karin M skrev om Ann-Eli en del av Strandsalongen
    Jag har varit kund hos Ann-Eli på Strandsalongen sedan jag flyttade till Nacka för drygt 11 år sedan och är mycket nöjd med att ha hittat en sådan toppenfrissa! Ann-Eli är lugn, trevlig och positiv. Hon klipper superbra och är ett riktigt proffs på färgning! Sedan flera år tillbaka är även mina barn nöjda och trygga kunder hos Ann-Eli. Vi är alla tre oerhört glada över att ha henne som vår frissa och rekommenderar henne varmt :-) Läs mer
Maria
Elin