Elin
en del av Strandsalongen

Elin är en glad smålandstjej som efter många år som frisör i Blekinge, Karlskrona hittade till Strandsalongen i Stockholm. Hon är mycket kreativ och har ett brinnande intresse för färg och form.
Sickla Strand 66
131 34 Nacka — Visa karta

Läs vad 85 kunder tycker om Elin

• Christofer C skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Proffsig; det har varit helt 100 varenda gång. Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är lyhörd och mån om att kunden ska bli nöjd. Lyssnar och kommer med egna förslag vilket passar mig. Jag känner mig alltid nöjd. Läs mer
  • Kristin O skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Härlig tjej som lyssnar på vad man är ute efter/ jättenöjd! Läs mer
  • Berit E skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är lyhörd för mina önskemål och är lättsam att prata med. Positivt är också att Elin kan rekommendera produkter utan att jag känner krav att köpa. Jag har rekommenderat Elin till flera av mina vänner. Fick själv rekommendation av min dotter och hennes vänner. Läs mer
  • Gun F skrev om Elin en del av Strandsalongen
    första gången jag var på salongen Läs mer
  • Ingrid H skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är en bäldigt duktig, lyhörd och trevlig frisör! Läs mer
  • Marita C skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Alltid glad och trevlig och vänligt bemötande. Gör olika förslag o diskuterar hur jag vill ha det både vad gäller klipp och färg. Läs mer
  • Rebecca W skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är mycket trevlig, ställer rätt frågor för att förstå kundens behov och ger även bra förslag till färg och frisyr. Mycket nöjd! Läs mer
  • Frida L
    Frida L skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Blev mycket nöjd med Elins klippning, och hade en väldigt bra upplevelse av salongen i stort! Läs mer
  • Christer M
    Christer M skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Mycket bra! Elin är Sagas valda frisör som hon är mycket nöjd med! Läs mer
  • Martina L skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Jättebra och trevlig frisör, både när det gäller färg och klippning av lockigt hår. Läs mer
  • Frida W skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är en super duper frisör! Läs mer
  • Edit N skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Var bara en gång hos henne. Hon verkar vara duktig frisör och trevlig. Läs mer
  • Marcus N skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Kanonbra hand med vårt barnbarn, tack Elin Läs mer
  • Lena L skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Bra och proffdigt omhändertagande sv kund och hår.

. Läs mer
  • Gunilla A skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är en mycket duktig frisör. Lyssnar på kundens önskemål och har också egna idéer. Dessutom är hon en mycket trevlig person. Alltid intressanta samtalsämnen! Läs mer
  • Oliver A skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Glad, trevlig och lätt att prata med. Dessutom bra på att klippa vilket ju är positivt såklart. Läs mer
  • Ing-Marie E
    Ing-Marie E skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är trevlig och en mycket kompetent frisör, som alltid gör mig nöjd och fin i håret :-) Läs mer
  • Anneli G skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Bra men det är säkert ett år sedan jag klippte mig hos Elin.. Läs mer
  • Maria M skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin har klippt min son som har särskilda behov. Har fungerat mycket bra, han har funkat väldigt bra med Elin. Läs mer
  • Carolina M skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Super trevlig tjej som lyssnar på vad man tänkt sig med klippning och färgning och kommer med bra tips och idéer! Jag har alltid blivit nöjd när jag klippt och färgat håret hos Elin! Läs mer
  • Carina S skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är toppen. Alltid nöjd när jag går ifrån salongen.Elin tar sig tid, lyssnar och är alltid trevlig. H6vudmassagen vid hårtvätt är också fantastiskt skön. Läs mer
  • Jonathan L skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Duktig trevlig. Är alltid jättenöjd med Elins klippning Läs mer
  • Anders T skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Hon vet hur hår fungerar, och trevlig! Läs mer
  • Lars S skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Mycket bra!!!! Trevlig personal och bra frisörer Läs mer
  • Ida T skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Proffsigt, okonstlat och omtänksamt. Läs mer
  • Lise S skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Jag ser alltid fram emot mina besök hos Elin och alla andra trevliga frisörer på Strandsalongen. Jag uppskattar Elins professionalism och stora kunnande om vilken färg och vilken stil som passar mig. De produkter hon rekommenderat och som jag köpt och provat har alltid varit till belåtenhet. Båda mina döttrar går nu till Strandsalongen. Dessutom har jag rekommenderat kollegor och vänner att besöka salongen. Läs mer
  • Susanne W skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Mysigt och familjärt. Trevligt bemötande! Läs mer
  • Daniel H skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är kanon och du blir nöjd varje gång! Läs mer
  • Gudrun E skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Hej Ellen . jag känner mig så välkommen när jag kommer till er. och går mycket nöjd där ifrån. Rekommenderar salongen till vänner som behöver hjälp Läs mer
  • Hanna M skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Var där och färgade samt klippte mitt hår samt färgade mina ögonbryn. Otroligt trevlig och professionell. Hon kom med flera förslag på vad hon kunde göra med mitt hår och resultatet blev helt perfekt, supernöjd! Läs mer
  • Christina P skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är duktig o trevlig. Har hjälpt mig med en del produkter som jag varit nöjd med. Läs mer
  • Sofia H skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är mycket bra och trevlig! Läs mer
  • Ylva O skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Trendmedveten, färgkunnig innovatör till frisör!
    Med inlyssnande egenskaper som sätter kunden i fokus kreerar Elin en väl passande frisyr i kombination med rätt färg!

Yrkesstolthet och stor kunskap tillsammans med kundens väl framför ögonen ger tydliga intryck av trygghet, kunskap, innovation och passion!

Det är det som möter oss när vi sätter oss i Elins stol på Salongen. Läs mer
  • Malin L skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Jättenöjd med bemötande och klippning. Läs mer
  • Ewa E skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är suverän på att klippa. Precis vad jag behöver! Läs mer
  • Marie N skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Klippning och slingning. Det blir alltid bra resultat och jag var supernöjd även denna gång. Kommer aldrig att byta frisör! Läs mer
  • Paula B skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är bäst. Hon lyssnar på mina behov och kommer med egna förslag. Hon är grym på att få mitt hår att se natuligt blont ut. Läs mer
  • Bo J skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Jag har varit kund hos Elin i 5 år och jag har aldrig blivit besviken. Numer går också större delen av familjen hos henne. Det säger väl en hel del. Läs mer
  • Lise S skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Jag längtar efter mina besök hos Elin på Strandsalongen. Elin är kunnig, lyhörd och snabb med förslag. Jag känner mig väl mottagen och trygg med att lämna salongen ännu snyggare, men framför allt mer avslappnad och på gott humör. De varor och tjänster jag köpt har alla levt upp till mina förväntningar.
    Strandsalongen genomsyras av glädje, lugn och ett varmt välkomnande. Läs mer
  • Dolores M
    Dolores M skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin har öga för det estetiska och tillgodoser kundens önskemål, hon känns bekväm och pratar inte sönder mig son en del av frisörerna gör där. Jag är mycket nöjd med Elin och tycker att hon är en mycket duktig frisör. Läs mer
  • Eva P skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Supetduktig och trevlig frisör! Läs mer
  • Lisa S skrev om Elin en del av Strandsalongen
    En frisör som lyssnar in kunden och är bra på att klippa. Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Bra, Trevlig men inte så kreativ, inte med mitt hår i alla fall men det var många år sedan som Elin klippte mig. Läs mer
  • Karin Ö skrev om Elin en del av Strandsalongen
    alltid nöjd
    gått här sedan 2009 Läs mer
  • Agnetha I skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Elin är alltid glad, trevlig och vänlig. Jag ser fram emot mina besök. Läs mer
  • Emelie M
    Emelie M skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Jag går alltid till Elin på Strandsalongen! Jag låter ingen annan röra mitt hår. Jag har inte bott i Stockholm på fem år, men jag ser till att matcha mina Sthlmsbesök med mina besök hos Elin. Hon klipper, färgar och stylar med ett urtrevligt bemötande. Jag gillar salongen som helhet också. Alla är trevliga, det är rent och snyggt och de ligger i framkant när det kommer till miljötänk och roliga produkter. Jag rekommenderar strandsalongen i allmänhet och Elin i synnerhet. Läs mer
  • Harriet L
    Harriet L skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Har varit kund hos Strandsalongen en himla massa år. Eftersom Lize var svår att boka tid hos så valde jag den näst bästa, dvs ELIN. Efter att ha gått hos henne några år så förstår vi varandra och blir bara nöjdare och nöjdare med resultatet.
    Elin är behaglig och delar mitt stora intresse för resor och allt annat som gör livet trevligt. I mina ögon en svärsmorsdröm.

Kram på er alla

Harriet Läs mer
  • Pirjo R
    Pirjo R skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Bemötandet från företaget är bara positivt, alla är glada och hälsar när man kommer dit, frågar om dem kan bjuda på något att dricka!!
    Elin är en riktig pärla! Otroligt duktig i allt, ger tips på vilka produkter som passar
    mitt hår, typ olaplex, vilket shampoo, balsam och spray jag ska använda i mitt hår, eftersom jag har tunt hår så använder jag ganska mycket stylingprodukter. Har köpt shampoo, conditioner, värmeskyddande produkter och hårspay. Mycket nöjd med dessa produkter. Alltid trevligt att besöka salongen och få hjälp av Elin.
    Är verkligen en mycket nöjd kund!!! Läs mer
  • Kristina S skrev om Elin en del av Strandsalongen
    Trevligt bemötande av duktigt frisör, alltid nöjd med resultatet! Läs mer
Maria
Elin