Läs vad 219 kunder tycker om Ströms Bilverkstad 2

• 2017-10-28
    Jag har servat två bilar hos dem sedan 2003. Jag hade en paus på ett par år som jag ångrar starkt. De är servicemindade och bra på alla sätt och vis.
  • 2017-10-28
    Bra mottagande och bra vänligt bemötande. Lämnade husbilen på första servicen.
    Johan S
    Kanon.
    Trevligt bemötande och utmärkt arbete
  • 2017-10-28
    Snabba o effektiva. Trevlig kontakt på telefon o i verkstad. Kunde vara mer hjälpsamma
  • 2017-10-28
    Byte av kylartermostat, byte av bromsbelägg och bromsskivor bak under oktober. Snabb analys och åtgärd av uppkomna bilproblem. Utmärkt service. Hälsningar Anders Torhell. X
  • 2017-10-28
    Alltid bra bemött och ett bra utfört arbete.
  • 2017-10-28
    2003 blev jag Citroënägare. Snart upptäckte jag Ströms bilverkstad. Sedan dess har Ströms hjälpt mig på ett vänligt och effektivt sätt med alla mina bilproblem. Jag vill rekommendera Ströms.

Det är tryggt att ha en verkstad med en vänlig och kompetent ledning samt personal.
  • 2017-10-28
    Mycket nöjd med kundmottagning, reparation och service. Helt klart en av de bättre verkstäderna jag träffat på
  • 2017-10-28
    Hej mkt kunnig o service inriktad personal.
  • 2017-10-28
    Jag har gjort service flera gånger, bytt däck. Försäkrings skador på karroseriet. Priset har varit ok. Sista gången tyckte jag det var lite dyrt.
  • 2017-10-28
    Trevligt bemötande, väl utfört servicearbete i tid men till högre pris än antytt.
  • 2017-10-28
    Har man en Cittra, kan man alltid lita på Ströms.
  • 2017-10-28
    Jag har haft alla mina bilar hos Ströms. En bättre verkstad kan inte finnas. Inte nog med att de gör ett suveränt jobb, de är trevliga, pratsamma och hjälpsamma också. Jag betraktar dem som mina personliga vänner och kommer aldrig att byta verkstad. Jag rekommenderar dem till alla. Hälsningar från Göran
  • 2017-10-28
    Vänligt och okomplicerat bemötande. Snabb service avhjälper akuta problem snabbt. Fri lånebil, bättre gratis med bättre begagnade bilar. Sedan kostar det ganska mycket, om Ströms är dyra eller normalprisnivå vet jag inte, har använt bara Ströms de senaste åren.
    Har kört Alfa i 30 år plus Fiat!
  • 2017-10-28
    Alltid ett trevlgt bemötande och perfekt service. Efter drygt fyra nöjda år med Citroen har jag nu haft min nya C3 i tre veckor. Servicen kommer givetvis att göras hos Ströms.
  • 2017-10-28
    Bra bemötande. Inga problem med resultatet. Har varit där tidigare ich kommer säkert att återvända.
  • 2017-10-28
    Min bil servas och repareras av ströms
    Altid bra bemötande ställer upp och håller en inhormerad
  • 2017-10-28
    Fullt nöjd med reparation och bemötande
  • 2017-10-28
    Jag fick snabb hjälp när jag kom in med läckande servoolja! Snabbt smidigt!
  • 2017-10-28
    Snabbt och bra omhändertagande av trevlig personal. 100% nöjd med service och däckbyten på bilen. Verkligen konkurrenskraftiga priser! Kommer definitivt att vända mig till Ströms Bilverkstad med min bil igen!
  • 2017-10-28
    Jag har varit kund i olika omgångar sedan 1990-talet, mest vanlig service men också felsökning och reparationer. Jag tycker att Ströms är lite åt det dyra hållet, men å andra sidan får man alltid hjälp och så vitt jag kan bedöma med bra kvalitet. Man är service-minded, mer nu än förr. På Tommys tid var det mer ett tufft men rakt klimat. Nu är det mer kunden i fokus. På det hela taget är jag nöjd, annars hade jag förmodligen inte återkommit under så lång tid. Man vet vad man får och Ströms har fixat alla problem jag haft.
  • 2017-10-28
    Har varit kund på Ströms bilverkstad i många år. Vid ett tillfälle var jag inte nöjd och bytte verkstad. Numera är jag tillbaka och kommer aldrig att lämna bilen till någon annan verkstad. Bra service, tillmötesgående, pris!
    Lili F
  • 2017-10-28
    Otroligt bra bemötande alltid. Hjälpsamma. Köper mest reservdelar. Har även sett hur bra deras bemötande är mot andra kunder när jag varit där. Lever fullt upp till mina förväntningar.
  • 2017-10-28
    Ströms bilverkstad utmärker sig för en alltigenom förstklassig och professionell service och ett korrekt och vänligt kundbemötande.
  • 2017-10-28
    Snabb genomgång av bilen och korrekt bemötande. Kommer att kontakta er igen när det behövs.
  • 2017-10-28
    Ett mycket bra bemötande.
    Bra utfört arbete.
    Vänligt bemötande
    Väl utfört arbete.
    Kan rekommendera denna verkstad
    Plåtskador på ena sidan.
    Mycket bra bemötande och service under hela processen.
    Mycket nöjd.
  • 2017-10-28
    Alltid bra service. Vänligt bemötande.
    Använt verkstaden i några år. Allt från Service, reparationer och trixiga fel på bilen.
    Plus att man får låna bil sålänge bilen är på verkstad. Vid bokning fixas allt oftast över dagen. Rekommenderar till alla som frågar efter en bra verkstad man kan lita på.
  • 2017-10-28
    Det tog lite tid innan arbetet sattes igång, men det blev superbra.
    Jonas B
  • 2017-10-28
    Lagat en krockskada. Mycket nöjd med bemötandet och utförandet
  • 2017-10-28
    Jag har gått hos Ströms bilverkstad i ca 10 år och har alltid blivit väl bemött. Allt arbete har blivit utmärkt utfört och känne stort förtoende att lämna bilen hos Ströms.
  • 2017-10-28
    Bemötandet är positivt som alltid.
    Snabbt och effektivt.
  • 2017-10-28
    Service på Nissan, snabbt och korrekt bemötande och en god service.
  • 2017-10-28
    Mycket bra bemötande och väl utfört arbete
  • 2017-10-28
    personligt betmöttande, bra service!
  • 2017-10-28
    Jättebra! Bra pris bra service!
  • 2017-10-28
    Snabb & bra service. Trevlig personal!
  • 2017-10-27
    Vänligt bemötande, håller överenskommen tid.
    Eftersom vi bara har haft vår Citroën ett år så har vi endast gjort en uppdatering av mjukvara och en årsservice.
  • 2017-10-27
    Har lämnat bilen på service två gånger och är mycket nöjd. Trevligt bemötande som känns professionellt.
  • 2017-10-27
    Verkligt bra bemötande av proffesionell åkare! Kunde inte fått en bättre chaufför, proffsigt, trevligt och bra kört! Och med bra bemötande vid hämtning av lagad bil👍🏽👍🏽👍🏽
    Petra J
  • 2017-10-27
    Bra mottagande och snabbt arbete utan problem.
  • 2017-10-27
    Jag har bara positiva upplevelser av Ströms. Den första gången jag anlitade dem stod de dessutom för en extrem service - hjälp på plats! Det trodde jag knappt fanns.
    Jag har fortsatt att anlita dem, och de känns alltid pålitliga och hjälpsamma och snabba.
    Sen är det ju inte billigt att reparera och fixa med bilar, men det är ju inte specifikt för Ströms.
  • 2017-10-27
    Fastän jag nu bor i Bromölla gör
    jag alltid min bilservice hos Ströms!

Det är värt besväret för så väl som
    jag blir bemött hos Ströms har jag
    aldrig upplevt hos någon annan
    verkstad.
  • 2017-10-27
    Service och en liten reparation. Snabb tid att komma till. Trevlig personal
  • 2017-10-27
    De har satt i system att lura kunder, tar betalt för spolarvätska och har inte slagit på en ml, inte kollat däcken och fyllt på mm
    skrev om Ströms Bilverkstad
    Hej Per Tråkigt att du fått detta intryck ! Är det något vi kan kompensera så är du välkommen in så vi kan ställa detta tillrätta. Vi lurar ingen, om så är uppfattningen från din sida, så vill vi gärna ha en förklaring. Med vänlig hälsning Peter Ström VD
    Ströms Bilverkstad

Ströms Bilverkstad

Visa svar
  • 2017-10-27
    Fått repaterst vår bil till full belåtenhet. Mycket trevligt bemötande av Peter Ström.
  • 2017-10-27
    Vänliga och hjälpsamma! Allt bra! Fri lånebil!
  • 2017-10-26
    Snabbt och rejält omhändertagande, trevligt bemötande och så vitt vad jag förstår kompetent utförande.
  • 2017-10-26
    Har varit inne på Ströms för problem med vår gamla Grand Picasso vid tre tillfällen (olika problem). Bemötandet har alltid varit serviceinriktat och kunskapsnivån på mekanikerna hög. Varje gång problem uppstått har vi nästan omedelbart kunnat komma in med bilen, dvs samma dag, och kunnat ta oss därifrån med lånebil. Smidigt.
    skrev om Ströms Bilverkstad

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte