Läs vad 219 kunder tycker om Ströms Bilverkstad 2

• 2020-06-03
    Service och däckbyte.
    Trevlig personal vid disken.
    Bara betyg 3 för vid däckbyte erbjöds att vänta en halvtimme och så gjorde de bytet direkt, men det tog uppemot en timme lite mer innan det var klart, vilket gör att man blir irriterad. Bättre att säga en timme så kan man själv välja om man ska vänta eller hämta på eftermiddagen. När jag var tillbaka efter en halvtimme låg mina nycklar fortfarande kvar på disken. Så ambitionen är god men leveransen 3 på det.
    Servicen varit Ok.
    Lånebilen har rätt mycket i övrigt att önska men är Ok. Lånecyklar över dagen hade varit en förbättring.
    Tack för din bedömning ! Välkommen åter

• 2020-06-03
    Vanlig Service plus samt lite annat, allt utfört enligt ök.
    Tack för din bedömning ! Välkommen åter

• 2020-06-01
    Funkar bra med lånebil och inom överenskommen tid.

• 2020-06-01
    Fantastiskt bra hjälp med reservdel i knipan!

Fick vänta 3v på återkoppling, gång på gång
    Fick själv ringa till slut
    Tråkigt med den dålig återkopplingen men tror vi väntade på reservdelar till din bil. Hoppas vi kan göra ett bättre intryck en annan gång. Välkommen åter

• 2020-06-01
    Snabba, enkla att ha och göra med och otroligt Profesionella!

• 2020-06-01
    Väldigt nöjd, har besökt Ströms bilverkstad i snart 20år och har alltid fått bra service och ett bra bemötande. Jag rekommenderar denna verkstad om du behöver hjälp med din bil

• 2020-01-14
    Det hände något som inte alls är okey. Jag lämnade min bil till reperation av en parkeringsskada. Når jag hämtade bilen finns det inget benzin på bilen. Når jag lämnade bilen var benzinen ca. 70 %. Jag hadde et foto från den dagen jag lämnade bilen och kan dokumentera hyr mycket benzin jag hadde. Det ser inte ut till at bilen har kört so mycket sedan jag lämnade den. Det ser ut til någon har tagit benzinen ut av bilen! Verkstaden kvitterade dette med at dom inte vet hur dette hände. Bilen har stått på plats sa dom bara! Det är inte okey. Kommer aldrig använda detta verstad igjen!
  • 2017-11-30
    Bra. Supernöjd. Härligt bemötande som vanligt. Jag rekommenderar ströms.
  • 2017-11-11
    Bra service och trevligt personal !
  • 2017-11-07
    Jag har alltid varit nöjd med Ströms. Alltid trevligt bemötande av Peter. Det är inte ofta jag besöker dom, men det är lika bra varje gång. Förre gången skulle jag ha bytat kamrem på min Alfa GT. Ströms är prisvärd och snabba. Jag kan absolut rekommandera att besöka Ströms. Jag kommer i alla fall fortsätta som kund där. Många hälsningar Anders T.
  • 2017-11-04
    Jo det var så att jag beställde ett servo rör som var det ända i Sverige och det var panik och fick bra hjälp med bild skickad på delen och personlig tel samtal 2 st och bra pris och betal form snabb leverans oxo så jag blev nöjd med den hjälpen
  • 2017-11-03
    Jävligt nöjd under alla dessa år !!
    Tack för allt !
  • 2017-11-03
    Mycket vänligt bemötande. Fått hjälp med värmesystemet i bilen. Mycket nöjd med utfört arbete. Återkommit för annan reparation av bilen.
  • 2017-11-02
    Alltid ett bra och kunnigt bemötande.
  • 2017-11-01
    Bra och väl utfört jobb. Det kostade lite mer än jag hade räknat med men antar att det var ett större jobb än jag hade räknat med.
  • 2017-11-01
    Jag anltade Ströms för att få vindrutetorkarna på min bil reparerade. Jag har har anlitat firman i många år för service och reparationer. Har alltid varit belåten med det goda bemötande jag fått och det arbete de har utfört på min bil.
  • 2017-10-31
    Jag har bara bra upplevelse med Ströms bilverkstad.
    Har fått hjälp med diverse reparationer/omlackering samt felsökning och service.
    Har fått bra respons och åtgärder på mina problem.
  • 2017-10-31
    Sökte för omlackering av vänstersidan på bilen pga krockskada. Nöjd med bemötandet. Bilen blev fin. Tog ett par dagar extra, annars allt bra.
  • 2017-10-30
    Gjorde inte begärd service. Tog betslt för byte av två lampor utan att byta dem. Skulle byta dämpare till bakluckan men när jag kom hem låg de nya dämparna i bakluckan så jag fick köra till verkstaden igen. Misstänker också att de inte bytte torkarblad men tog betalt för dem. Kommer aldrig att anlita denna verkstad igen.
    skrev om Ströms Bilverkstad
    Hej Rolf Detta låter förfärligt ! Någonting verkar ha gått väldigt snett eller helt enkelt ett missförstånd ? Hör gärna av dig så vi kan få rätta till detta misstag ! Det minsta vi kan göra är att bjuda på nästa service ! Med vänlig hälsning, Peter Ström med personal

• 2017-10-30
    Grundservice samt kontroll. Utmärkt kundbemötande. Lätt att få kontakt.
  • 2017-10-30
    Bra bemötande och bra reperation av mina bromsar. Dock fortfarande lite obalans.
  • 2017-10-30
    Alltid bra bemötande hos Ströms. Senastgjorde jag service och bytte kamrem. Vid alla tillfällen som jag behöver hjälp med min bil, vänder jag mig till Strlms. Där vet jag att det blir bra gjort.
  • 2017-10-29
    Trevligt bra bemötande med proffsigt utförande .
  • 2017-10-29
    Alltid tjänstvilliga och vänliga. Humana priser.
    Kan varmt rekommendera dem
  • 2017-10-29
    Har alltid varit bra och snabbt. Har bytt bromsskivor och belägg, fixat ventilationen, bytt spolarpump.
  • 2017-10-29
    Har hjälpt mig med min Alfa vid flera tillfällen och hittat en del kluriga fel. Bra service.
  • 2017-10-29
    För mig var det lätt att komma och få snabbt servis med trygghet att det kommer att fungera MVH Barbara
  • 2017-10-29
    Har varit trogen kund i många år och har alltid fått bra bemötande och bra service. Man får alltid tid snabbt och jag har alltid blivit nöjd med resultatet. Har fått hjälp med allt från enkel service till byte av kamrem, kylare mm.
    Mvh Susanne Andersson, nöjd kund
  • 2017-10-29
    Bra bemötande. God kvalité på utförda arbeten men inte billigt!
  • 2017-10-28
    Super bara service tar hand om sina kunder
  • 2017-10-28
    Hej allt gick bra och vi är väldigt nöjda
  • 2017-10-28
    Vi har vänt oss till Ströms vid flera tillfällen för att serva och reparera vår bil, en Citroen C6.
    Man blir bra bemött, de är yrkesskickliga och väl förtrogna med den sällsynta och mycket komplicerade bilmodellen.
  • 2017-10-28
    Rädda ert liv räddar ni hela världen.
  • 2017-10-28
    Jag har varit kund i många år och jag har alltid fått ett fint bemötande! De har alltid tagit sig tid att hjälpa mig fastän jag många gånger kommit utan att avtala tid.
    Har bilen behövt repareras har jag inte behövt vänta länge på det.Vid ett tillfälle skulle jag resa på en längre resa och då var det inga problem med att bilen kunde vara kvar där.
    Jag är mycket nöjd med Ströms bilverkstad!
  • 2017-10-28
    Oljebyte. Hyfsat pris, klart på utlovad tid, bra kommunikation med mekanikern genom kundmottagaren.
  • 2017-10-28
    Servade bilen, bokade via nätet, tyvärr verkade som om bokningen försvann, pratade ett par dagar före service med en mycket trevlig kille som bokade in min bil manuellt för servicen .
    Är mycket nöjd med bemötandet både i telefon och vid lämning och hämtning av bilen.
  • 2017-10-28
    Har länge varit kund, kanske i första han för att Ströms är märkes-verkstad för Citroën.Men eftersom jag återkommit tyder det väl på att jag fått ett visst förtroende för deras arbete. Bemötandet har också varit , om inte direkt översvallande, så förtroendeingivande. Så länge jag inte byter märke eller bostadsort, så lär jag nog dyka upp hos Ströms igen när det är dags för service.
  • 2017-10-28
    Mycket bra bemötande och snabb service samt montering av en söndrig kontakt till fönster hissar.
  • 2017-10-28
    Jag importerade en speciell sport Hyundai ny från hollandår 2007 utan servicerättigheter. Efter några månader krockade jag hela framvagnen. Bilen lagades perfekt . Inte minst den silvermörkblå lackeringen passade perfekt emot icke ommålade karossdetaljer. Man har i alla åren servat bilen perfekt.då jag förra året låt bilen stå utomhus på synnerligen olämplig platsutan att starta motorn fördärvade en närbelägen servicemack bhela motorfunktionen genom felaktig starthjälp. Ströms fixade det det komplicerade jobbet. Bilen blev som nyligen. En toppenbil från en toppenjobband e personal, alltid redo, , och, häpet nog synnerligen humana kostnader , snabbt och genast. . Högsta rekommendation från med. Paul lennart Edvin lindquist
  • 2017-10-28
    Vänligt bemötande, kunnig personal och alltid redo att hjälpa kunden
  • 2017-10-28
    Hej, jag känner dom som kunder på mitt jobb, det är inte så lätt att hitta någon bilverkstad att lita på,
  • 2017-10-28
    Beställt service av husbilen, veckan efter service genomförd. Ströms är serviceminded
  • 2017-10-28
    Trevligt & proffesionellt bemötande samt snabb service & återkoppling!
  • 2017-10-28
    Bra bemötande o fick lån av bil utan kostnad
    Maria H
  • 2017-10-28
    Personligt och trevligt bemötande, det som behöver fixas ordnas snabbt och lätt.
  • 2017-10-28
    Jag heter inte Lars och har inte blivit kontaktad av ströms bilverkstad för däckbyte
    skrev om Ströms Bilverkstad
    Hej ! Tyvärr har där nog skett ett misstag i telefon hanteringen, vi beklagar Tack på förhand, Ströms Bilverkstad AB

• 2017-10-28
    Bra och snabb service för det mesta. De gör all service på min bil och det är lätt att prata med dem och få den hjälp jag behöver.
  • 2017-10-28
    mycket vänliga och kunnig personal
  • 2017-10-28
    Så nöjd - alltid. Har alltid tid för kunden. Snabb o trevlig hjälp!