Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Södermalm Strykfritt AB

Strykfritt AB

Tullgårdsgatan 10, 116 68 Stockholm — Visa karta

Strykfritt AB erbjuder Stockholms mest prisvärda städhjälp. Med fokus på kvalitet och miljö samt kompetent personal hjälper vi i dagsläget ca 2000 privatkunder med regelbunden hemstädning i Stockholm. Hos oss får du alltid samma städpersonal som kommer hem till dig och du får alltid ett fast ordinarie pris på uppdraget som dessutom visas i ett tydligt timpris som idag är från 169 kr i timmen.

Tio skäl till varför du ska välja just Strykfritt för städhjälp.

Fast ordinarie pris på städningen från 169 kr/tim
Experter på hemstädning sedan 2005!
Högsta kreditvärdighet hos UC

Läs vad 63 kunder tycker om Strykfritt AB

• CATARINA H

2019-05-28

CATARINA H skrev om Strykfritt AB
    Bra bemötande och alltid väl utfört arbete Läs mer
  • FREDRIK H

2019-05-03

FREDRIK H skrev om Strykfritt AB
    Det började bra men de bytte upp till 10 städare under 2 år. Innan vi bytte var de oerhört slarviga och vägrade att ens städa om eller att ge oss rabatt på dåligt utförda städningar med motiveringen "att vi har redan betalt vår städerska och behöver ha betalt för våra kostnader". Jag är nästan mest förvånad över hur de ser på oss som kund och hur de svarar. Rekommenderas inte. Läs mer
    2019-05-03 Mikael M svarar FREDRIK H
    Hej Fredrik.

Vi tackar för feedback. Precis som du skriver så har ni varit nöjda kunder under två år. Under dessa två år har vi INTE fått in en enda synpunkt på vår tjänst från er sida.

Ni har under dessa två år haft en fast städhjälpare under en lång tid. Hon bröt tyvärr handen och ni fick då en ny städhjälpare. Totalt har ni haft 4 fasta städhjälpare under er tid hos oss. Ibland händer olyckor. Ibland byter människor yrke. Vi vet.

Vi försöker alltid jobba med fasta städhjälpare hos kunden men rår ibland inte över att vi behöver skicka vikarie till er. Om du ska ta emot vikarien är frivilligt och tackar du nej tar då självklart inte betalt för avbokningen.

För några veckor sedan valde ni att avsluta tjänsten.

Vi har väldigt flexibla villkor så ni fick avsluta tjänsten direkt. 15 dagar efter städtillfället hörde ni av er för att säga att det var några moment som inte var utförda eller var utförda dåligt. Vi påpekade då att vi inte kan bearbeta er synpunkt då det gått för långt tid från städtillfället till att ni hört av er.

Vi har gemensamt bestämt att du ska komma in med synpunkter inom några dagar för att vi ska ha chansen att kunna jobba seriöst och göra en kontroll. Det kan man inte efter drygt 2 veckor. Ni skulle egentligen redan ha ett nytt städpass. Vi sa därför att vi inte kan erbjuda en ny städning då vi har personalkostnader och vi påpekade att vi inte kan ge kompensation för eftersom vi inte kan kontrollera vår insats och önskar därför att vi lutar oss mot vår överenskommelse.

Ni har bilvit irriterade på vårt svar. Jag förstår er reaktion men tycker inte ert betyg är rättvist då ni bedömer vår insats på ett sista städtillfälle och att ni blivit nekade kompensation.

Vi har dock gjort som överenskommet och försökt förklara detta för er. Har ni tidigare varit missnöjda hade det varit bra med återkoppling. Vi hade självklart då hjälpt er. Vi har aldrig tidigare fått någon feedback och är självklart ledsna för detta.

Ha en underbar dag och tack för er tid hos oss.
    2019-05-03 FREDRIK H svarar Mikael M
    Hej. Hur vi som kund upplever ert bemötande färgas mycket starkt av de senaste veckornas bemötande. Det är inte konstigt att kundupplevelsens totala betyg bedöms utifrån den sista upplevelsen eller när det kommer en reklamation, som i detta fallet. När jag läser de mail från er kundtjänst till oss så blir jag väldigt förvånad, vad har ni för syn på oss som kund. Att ni inte litar på att vi upplever en reklamation som korrekt och att ni istället då lägger tid på att analysera samtalslistor exakt när vi ringde in och rapporterade felet. Vi klagar vanligtvis inte, och kunde ha gjort det på alla av våra senaste 3-4 städningar. När vi sedan gör det på den senaste med tom bilder/foton så blir vi bara ifrågasätta. Det hade varit så enkelt för er att göra oss till en nöjd kund, exempelvis "Självklart kommer vi två timmar och tvättar om de golv som inte gjordes korrekt".
    2019-05-06 Mikael M svarar FREDRIK H
    Hej Fredrik.

Jag tackar väldigt mycket för din uppriktighet och att vi fastställt att betyget du satt i princip handlar om den hanteringen av en reklamation i samband med ditt sista städpass och inte städningen generellt hos oss som du faktiskt varit nöjd med.

Enligt överenskommelse med dig så jobbar vi inte generellt med omstädningar och rabatter då vissa moment missats hemma hos kunden.

Vi erbjuder istället att lägga mer krut på städningen vid nästa städtillfälle. Vi har 80 duktiga städhjälpare som har gedigen kunskap samt kompetens inom städhjälp och det är inte ofta missnöjde uppstår. Och även om vi avtalat att vi inte erbjuder rabatter så brukar vi ALLTID gå kunden till mötes OM vi får in feedback inorm en viss bestämd tid. En tidsram som vi bestämt tillsammans.

Som överenskommet har man 48 timmar på sig att reklamera en städning. Ni kom in med en reklamation efter 15 dagar. Vi har då sagt att det inte längre handlar om en omstädning då ni haft städning varannan vecka utan en helt ny städning och att vi inte kan erbjuda er en sådan kostnadsfritt.

Ni tycker denna information är tråkig. Vi förstår detta. Men vi önskar också er förståelse på vår inställning och vill påpeka att vi gjort precis som avtalat samt bestämt. Vi tycker inte det är fel att följa denna överenskommelse.

Självklart litar vi alltid på våra kunder och ifrågasätter inte det du säger. Visst är det säkert så att det kan uppstått vissa småfel/brister vid städtillfället. Annars hade du inte hört av dig.

Däremot önskar vi göra som vi gemensamt bestämt att vi gör när en sådan situation uppstår.

Jag tackar er igen för er tid hos oss. Tack Fredrik.
    2019-05-06 FREDRIK H svarar Mikael M
    Hej, intressant läsning i hur ni tolkar mitt betyg. Jag skulle säga att upplevelsen/kvalitén av städningen fram till reklamationen på sin höjd var medelmåttig.
    2019-05-08 Mikael M svarar FREDRIK H
    Hej Fredrik.

Vi tolkar din uppfattning om vår insats under de år som du varit kund och det ni skrivit i era mail till oss där ni skriver att ni varit nöjda. Trots allt har ni varit kunder i flera år och aldrig kommit med kritik på städningen innan er sista reklamation. Jag är inte helt säker på om man är kund hos ett företag så pass länge om man inte är nöjd.

Jag förstår att du är irriterad på att du inte fick som ni velat i ert reklamationsärende som var på er sista städning av de anledningar jag noga försökt beskriva och jag vill ännu en gång påpeka att vi handlat precis som vi kommit överens och sagt att vi ska göra när en sådan situation uppstår.

Jag önskar dig igen en trevlig dag och hoppas på förståelse i frågan.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-12-28

Sarah T skrev om Strykfritt AB
    Städning hemma varannan vecka. Mycket väl utfört. Läs mer
  • 2018-12-22

Hanna W skrev om Strykfritt AB
    Vi använder tjänsten städning.Vi har använt strykfritt i flera år och har alltid varit nöjda med utförandet. Bäst har varit att vi har haft få byten under alla år, dvs endast haft tre olika städare som alla varit duktiga, trevliga och mycket förtroendeingivande. Det är också en trygghet. Alltid punktligt och vi får bra information vid behov. Läs mer
  • 2018-12-22

Linda S skrev om Strykfritt AB
    mkt trevligt bemötande och personlig service och framförallt fantastisk städning Läs mer
  • 2018-12-21

Ingela B skrev om Strykfritt AB
    Personligt, och alltid med det lilla extra! Läs mer
  • 2018-12-21

Birgitta F skrev om Strykfritt AB
    Har haft städning i flera år och alltid varit nöjd. När det varit något problem går det alltid att lösa. Lätt att få snabb kontakt med företaget. Läs mer

Jesper M skrev om Strykfritt AB
    Dorota vår städare är fantastisk!!! Läs mer

Anna G skrev om Strykfritt AB
    Har varit varierad kvalitet på städningen beroende på vilken som utfört jobbet. Just nu är det inte särskilt bra, men ok. Läs mer
    2018-12-20 Mikael M svarar Anna G
    Hej Anna. Vi samtycker i den kritik du framfört och tycker att kvalitetssäkring är väldigt viktigt och kommer göra allt i vår makt för att förbättra din städupplevelse till max.

Vi har fall där din ordinarie städmedarbetare slutar och du får en ny fast städmedarbetare. Och vi vet om att det här förekommer vissa inkörningsproblem som inte alltid faller kunden i smaken. Det beror på att vi alla är individer och gör saker på olika sätt. Det kanske inte handlar om att arbetet blir sämre utfört. Utan annorlunda. Detta brukar alltid lösas med dialog.

Det som vi också vill framföra är ju längre samarbete du har med din fasta städmedarbetare desto effektivare blir städningen hemma hos dig - och det händer ofta att extramoment som inte alltid finns i städuppdraget utförs ändå. Sker ett byte av städmedarbetare kan dessa extramoment slopas och det kan upplevas negativt. Vi förstår detta.

Hur som helst är vi väldigt glada att ha hjälp dig under alla dessa år och det känns viktigt att rätta till det som du upplever som negativt. Hör av dig med dina synpunkter till oss och berätta vad som kan förbättras samt vad som du känner skulle kunna ändras/göras annorlunda så ska vi ta fram en lösning som gör dig nöjd helt enkelt.

Självklart kan vi alltid byta en städmedarbetare åt dig och för andra kunder om det av någon anledning inte stämmer i personkemin mellan er och/eller att du tycker att du inte får det städupplevelse du förtjänar. Hör av dig. Vi lyssnar.

Lena V skrev om Strykfritt AB
    Vi har anlitat Strykfritt i under många år. Har under de här åren endast bytt städare 3 ggr (vid senaste bytet fick vi tillbaka vår tidigare städare. Vi upplever därför att vi får en bra kontinuitet. Strykfritt är även väldigt snabba att ordna vikare vid sjukdom.
    Alltid trevig bemötande av åväl städare som städledare/kontaktpersoner. Läs mer
  • 2018-12-19

Cathrin M skrev om Strykfritt AB
    Städtjänst - lätta att komma i kontakt med. Mycket bra service Läs mer
  • 2018-12-19

Sam skrev om Strykfritt AB
    Duktiga och noggranna hemstädare.
    Superb kommunikation från företaget.
    Lösningsorienterade. Läs mer

Sannis F skrev om Strykfritt AB
    Vi är väldigt nöjda med strykfritt!

Vår städerska är otroligt noggrann och professionell. Om hon behövt vara ledig har vi alltid blivit erbjudna en ersättare för henne.
    Vår kontakt på strykfritt är snabb att svara på mejl/sms. Läs mer

Gittan H skrev om Strykfritt AB
    Hemstäd . Snabb återkoppling. Om något gått sönder, problemfritt att få ersättning. Fantastiskt noga och omsorgsfull städning. Hotellkvalite i sovrummen.Bästa 👍👍👍👍👍 Läs mer

Anna R skrev om Strykfritt AB
    Punktliga. Lätta att nå. Blir rent och snyggt. Inget krångel. Läs mer
  • Amanda L

2018-12-18

Amanda L skrev om Strykfritt AB
    Utmärkt kommunikation om upplägg. Oerhört noggrant och bra städat helt utifrån våra preferenser. Läs mer
  • 2018-11-26

Nandy P skrev om Strykfritt AB
    Super bra service! Älskar den städerskan vi har som alltid kommer i tid och städar så fint! Behövde bara visa runt en gång, från andra gången hon precis vad som behövdes göras. Väldigt trevlig. Bästa städfirman som vi testa! Så himla nöjda.
    Fick även fönsterputs nyligen - det var så fint och professionellt gjort!!! Läs mer
  • 2018-11-13

Martin G skrev om Strykfritt AB
    Har haft städhjälp i många år med strykfritt och det har alltid funkat bra. Läs mer
  • Stina E

2018-06-18

Stina E skrev om Strykfritt AB
    Riktigt besviken, de har förstört hela min soffa då de blivit rivmärken över hela, de skyller på min dammsugare men även om den varit undermålig anser jag att man inte fortsätter om den gör märke första gången... de vägrar ersätta eller ens makulera den städningen. Snacka om besvikelse. Och förlust. Aldrig mer. Läs mer
    2018-06-19 Mikael M svarar Stina E
    Hej Stina och tack för din kommentar.

Vi är självklart ledsna att ditt överdrag har gått sönder. Och ja, vi har erkänt att vi dammsugit din soffa. Däremot beror skadorna på en helt annan sak än du skriver om. Du har som kund hos oss ett val. Att bistå oss med din städutrustning som du själv ansvarar för, istället för att använda vår städutrustning. Du har valt att använda din städutrustning och har markerat det i avtalet.

Då du inte haft en egen dammsugare har vi bett dig köpa in en.

Du har valt att låna en gammal dammsugare av en bekant. Det har senare visat sig att dammsugaren hade ett vasst och därmed defekt munstycke. Utan att märka att dammsugarmunstycket varit vasst har vi använt det munstycke på din soffa. Eftersom vi kommit överens i vårt avtal med dig att du ska kontrollera städutrustningen när vi startar samarbetet utgår vi från att utrustningen är i bra skick när uppdraget ska sätta igång.

Det är tyvärr du som gett oss trasig och defekt städutrustning från start och därav skadan. Det är inte vi som arbetat på ett fel sätt eller gjort något utöver det vanliga.

Du har ju annars varit jättenöjd med städningen. Så vår personal gjorde en bra insats. Självklart är det jättesynd att din soffa gick sönder. Och vi är hemskt ledsna för detta.

Men eftersom vi har en överenskommelse mellan oss som där vi påpekar att gammal och sliten utrustning kan ge skador och även avtalar att OM skadorna uppstår så ansvaret ditt. Och då är det inte helt fel att vi gör som vi kommit överens om.

Därför har vi gjort som vi gjort. Precis som avtalat och överenskommet. Du har själv skrivit att du kan ta ansvar för en reva, men att vi borde upptäckt när det blev fler revor. Nej Stina, vi upptäckte inte det och vi har förklarat varför. Det beror på att när man dammsuger på olika tyger bildas ränder/spår som lätt kan förväxlas med en reva. Så städerskan märkte inte av skadan. Men självklart är hon ledsen för det som hänt.

Vi har valt att publicera bilderna på skadan på vår Facebook profil då vi ej kan publicera bilder här. Hela soffan tycker vi inte är trasig, däremot finns en del rispor som man ser på en av soffans sittkuddar.
    Carola F gillar detta
  • Sigyn S

2018-03-01

Sigyn S skrev om Strykfritt AB
    Vi har varit väldigt nöjda med strykfritt och har använt deras tjänst i över ett år.
    Det är värt pengarna att få proffshjälp med städningen! Läs mer

Sara M skrev om Strykfritt AB
    Har använt Strykfritts städtjänst i snart tre år och är supernöjd! Alltid noggrannt och fint städat, professionellt bemötande och samarbetsvilliga. Snabba på att svara på mejl om man undrar något eller vill ändra upplägg på något sätt. Vi började med städning varannan vecka men var så nöjda att vi bytte till varje, bästa investeringen på länge! Läs mer
  • Ulrich W

Ulrich W skrev om Strykfritt AB
    Använder Strykfritt i flera år nu. Alltid bra bemötande. Problem löses snabbt. Läs mer
  • Helena B

Helena B skrev om Strykfritt AB
    Anlitat strykfritt i många år nu. Nöjda!!!
    Samma städerska. Noggrann, punktlig, flexibel.
    Lätt att kommunicera med kontoret. Allt fungerar som man vill att det ska göra! Läs mer
  • Ann O

Ann O skrev om Strykfritt AB
    Efter drygt 6 år är vi fortfarande supernöjda med Strykfritt och inte minst vår städerska Margareta. Välstädat och snyggt varannan vecka. Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • Viktor J

Viktor J skrev om Strykfritt AB
    Använt mig av Strykfritt i 5 år och är väldigt nöjd. Enkla att ha att göra med, bra villkor och inte minst städning i toppklass! Läs mer
  • Anna  L

Anna L skrev om Strykfritt AB
    Jag har använt strykfritt i flera år och jag är supernöjd. Har städ varannan vecka och det är en fröjd att öppna dörren de dagarna. Rent och doftar gott men också fint piffat! Bra pris och enkel sms eller mailkontakt underlättar men i slutet är det känslan av ett nytt hem varannan vecka som gör mig lycklig. Jag har min person som könner oss men ibland tar jag en extra stöd ifall det finns ngn tillgänglig och det är alltid fint. Jag blev rekommenderad Strykfritt av en avlägsen kontakt och jag har aldrig ångrat mig. Läs mer
  • Therese M

Therese M skrev om Strykfritt AB
    Vi är jättenöjda med strykfritt. Det var lätt att komma igång och det är skönt att veta att vi alltid har samma städerska som gär ett utmärkt jobb. Jag rekommenderar dem mer än gärna till andra. Läs mer

Anna skrev om Strykfritt AB
    Har anlitat Strykfritt i flera år. Bra städning till rimligt pris. Flexibla och lätta att kommunicera med. Läs mer
  • Christina S

Christina S skrev om Strykfritt AB
    Jag är mkt nöjd med min städning från strykfritt. Städningen blir lika bra varje gång, skulle städerskan vara 5 min sen får jag sms och kontakten med ”kontoret” är snabb och personlig. Har använt strykfritt nu i 4 år och skulle rekommendera dem till alla. Läs mer

Richard N skrev om Strykfritt AB
    Jag har varit kund i många år och har alltid fått bra städning till ett rimligt pris. Läs mer

Lina A skrev om Strykfritt AB
    Vi väljer alltid Strykfritt när vi behöver hjälp men en storstädning hemma. Har inget att klaga på, noggranna, punktliga och prisvärda! Läs mer
  • Lotta B

2018-02-21

Lotta B skrev om Strykfritt AB
    Vi har varit kunder hos Strykfritt i många år, Bra resultat och alltid bra kommunikation, prisvärt. Före strykfritt hade vi hjälp av en annan firma sämre resultat och högre kostnad Läs mer
  • Elisabet B

2018-02-17

Elisabet B skrev om Strykfritt AB
    Vi har varit kunder hos Strykfritt i ett år och trivs fint! Bra resultat och alltid bra kommunikation. Läs mer
  • Mats U

2018-02-17

Mats U skrev om Strykfritt AB
    Vi har anlitat Strykfritt i många år och det har alltid fungerat smidigt. Första gången kommer arbetsledaren tillsammans med den medarbetare som ska städa, för att gå igenom allting ordentligt. Sedan har man kvar arbetsledaren som kontaktperson på företaget; kommunikationen har alltid funkat jättebra. Eftersom vi varit kunder i många år har vi naturligtvis fått en ny person som städar ett par gånger, men det har varit ungefär 2 år mellan bytena. Alla har varit väldigt trevliga och duktiga på sitt jobb och alla har kunnat antingen bra svenska eller engelska.

Kostnadsstrukturen är enkel att förstå och priseran är väldigt rimliga. Naturligtvis fixar Strykfritt med RUT-bidraget. De stänger några veckor för semester i juli och ett par veckor över själva julhelgerna; för oss har detta passat bra. Om man gärna vill ha städning under semestertiderna så kan de fixa en vikarie.

Man får en lista på vilka städmedel man ska vara hemma, och medarbetaren brukar lämna en lapp om det är något som är slut och behöver fyllas på.

Vi är jättenöjda och har inga planer på att byta städbolag; jag skulle välja samma städbolag igen och kan rekommendera Strykfritt. Läs mer
  • Patrick B

Patrick B skrev om Strykfritt AB
    Vi har använt Strykfritt som städare i ca 6 år och tycker att det fungera väldigt bra. Dom är alltid punkliga och gör ett bra jobb. Läs mer
  • 2018-02-16

Mia M skrev om Strykfritt AB
    Jag har provat MÅNGA städfirmor genom åren, all från stora till små. Det är ärligt talat bara strykfritt som jag varit helt nöjd med. Pålitliga, noggranna och seriösa. Läs mer
  • Ann H

Ann H skrev om Strykfritt AB
    Vi hittade Strykfritt för 2 år sedan och är så väldigt nöjda! Att komma hem till en skinande lägenhet var 14:e dag är en u n d e r b a r känsla som jag hoppas att fler unnar sig. Strykfritt som företag är lätt att ha att göra med, tydlig prissättning, bra kommunikation, och de är väldigt tillmötesgående på alla sätt. Vi har en sån jättebra städerska som vi är supernöjda med.
    Tack Strykfritt, er rekommenderar jag med glädje! Läs mer
  • Mai W

Mai W skrev om Strykfritt AB
    Har bytt till Strykfritt för några år sen och måste säga att de är någonting extra. Samma städerska, punktlig, noggrann. Lätta att nå, och proffsiga. Något extra, helt enkelt! Läs mer

Karolina skrev om Strykfritt AB
    Har anlitat Strykfritt i ca fyra år efter att dessförinnan testat flera företag. Strykfritt är absolut bäst av dessa, alltid bra service, kommunikation och självklart resultat. Läs mer
  • Tord O

Tord O skrev om Strykfritt AB
    Pålitliga och prisvärda, rekommenderas varmt. Läs mer

Vanja V skrev om Strykfritt AB
    Har använt Strykfritts tjänster i många år. Det har alltid varit problemfritt! Personalen har alltid kommit i tid, städat noga och i alla hörn. Kan varmt rekommendera strykfritt för ett renare hem! Läs mer

Rikard W skrev om Strykfritt AB
    Har använt Strykfritt i många år. Tycker dom sköter sig utmärkt med snabba svar. Är städpersonalen sjuk eller borta erbjuds alltid en vikarie. Läs mer

Marie B skrev om Strykfritt AB
    Jag har använt mig av strykfritt i några år och är extremt nöjd. Vi kommer varje gång hem till ett välstädat hem. Kontakten med strykfritt sköts väldigt professionellt och med snabbt svar. Jag känner att de verkligen bryr sig om mig som kund. Jag brukar rekommendera mina bekanter om företaget. Läs mer
  • Corinne E

Corinne E skrev om Strykfritt AB
    Med Strykfritt känns det rent och snyggt, en städning med dem känna alltid tryggt. Torka, borsta och smuts avdamma, med Strykfritt blir det hem långt ifrån densamma. Läs mer
  • Pia G

Pia G skrev om Strykfritt AB
    Vi har använt oss av Strykfritts tjänster i många år och varit väldigt nöjda. Vid de fåtal gånger som det har hänt något har de alltid varit tillmötesgående och snabba på att återkoppla. Läs mer

Niklas Z skrev om Strykfritt AB
    Rent och prisvärt. Ordning och reda. Läs mer

S S skrev om Strykfritt AB
    Exceptionellt är ordet.
    Strykfritt har varit en marriage- & lifesaver. Tackat vara Strykfritt får vi mer tid till varann och till barnen. Strykfritt rekommenderas på det stärkaste!! Läs mer

Karin L skrev om Strykfritt AB
    Strykfritt har städat hos oss i flera år, både när vi bodde i lägenhet och nu när vi flyttat till hus, och vi är helnöjda. Vi bytte till en annan firma en kort tid, bara för att testa en firma som en vän rekommenderade men bytte snabbt tillbaka då Strykfritt var betydligt bättre. Strykfritt är pålitliga, noggranna och servicemedvetna. De håller vad de lovar och städar noggrant. Dessutom är de prisvärda. Vi kommer inte att byta städfirma igen! Läs mer
  • Samuel B

Samuel B skrev om Strykfritt AB
    Vi har under flera år använt Strykfritt AB och är mycket nöjda. De har varit snabba med att hantera problem och proffessionella på alla sätt och vis. De är transparenta och håller en bra dialog med oss som kunder. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Karin P

Karin P skrev om Strykfritt AB
    Vi har under alla de år som vi varit kunder hos strykfritt varit nöjda. De städare som har varit hos oss genom åren har alla varit trevliga och bra. Förutom städning, så brukar vi få lite skjortor strukna.

Det är snabbt och enkelt att komma i kontakt med kundtjänst om det behövs. Under dessa år har bara en liten parfymflaska gått sönder, som vi blev erbjudna ersättning för genom deras försäkring.

Rekommenderar gärna strykfritt där man får god valuta för pengarna! Läs mer

Tullgårdsgatan 10, 116 68 Stockholm