Sts Alpresor

Sts Alpresor

Ring 0771-20 20 20 www.alpresor.se
2.0

STS Alpresor är störst i Sverige på resor till Alperna. Boka din skidresa billigt hos oss.

3 omdömen om Sts Alpresor

Maria WJ
Skrev om Sts Alpresor

Företaget tar inget ansvar för att man kan boka flyg på ett visst datum som sedan är andrar på biljetten. Som kund får man ta hela kostnaden själv. Varning för att boka resor med detta bolag!!

Ingemar B
Skrev om Sts Alpresor

Skälet till att man bokar en resa via en resebyrå, och inte själv, är att man vill slippa överraskningar. Min fru och jag åkte med goda vänner till Selva di Val Gardena i Dolomiterna. För 43 000 för ett par i en vecka förväntar man sig en viss nivå på omhändertagandet. Vi hade bokat skidpaket "Comfort" för veckan. Väl på plats hos skiduthyrningen visade det sig att pjäxor inte ingick i paketet och att uthyraren hade en lång lista över kunder som inte hade pjäxor. Självklart finns resenärer som har egna pjäxor med...

kajsa e
Skrev om Sts Alpresor

Ett reseföretag för familjer och pensionärer. Opersonlia guider som dock levererar det man förväntar sig, inget mer. Mycket bättre att välja Lion Alpin om du vill ha en roligare skidresa! Men STS är iallafall bättre än northlander.