Studio 81

Studio 81

Ring 08-640 70 01 studio81.se

Välkommen till Studio 81, vi står för: Personlig service, kvalité, kreativitet och engagemang! Vårt intresse för människor gör att vi arbetar fokuserat för att skapa passande frisyrer för våra kunder. Hår är ett material som gör det möjligt för oss att ta fram det bästa hos varje person, både när det gäller ansiktsdrag, personlighet...

614 omdömen om Studio 81

Elin Anna Marie G

Grymt kundbemötande, man blir väl omhändertagen med service och bra energi. Jag går alltid ifrån salongen nöjd och med det resultat jag önskat mig! :D <3

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

Daniel Ö
Skrev om Studio 81

Herrklippning. Helt ok men inte prisvärt.

Madelene M
Skrev om Studio 81

Klippning hos Jennie. Trevligt bemötande på salongen och en bra frisör.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Karolina S
Skrev om Studio 81

Jag är kund sedan många år och har alltid blivit nöjd och väl bemött. Jag har klippt mig, färgat, slungat, gjort ögonfransar och bryn och förlängt hår.

Max S
Skrev om Studio 81

Jag klippte mig senast och blev jättenöjd med resultatet, har alltid klippt mig här de senaste gångerna ända sen första gången för ca 1 år sedan.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Natanael S
Skrev om Studio 81

Köpte en vanlig herrklippning och fick ett bra bemötande trots att jag var sista kund. Stor omsorg och noggrannhet lades på att klippningen skulle bli rätt. Rekommenderas!

Rickard S
Skrev om Studio 81

Blir alltid väl omhändertagen och är alltid nöjd med klippningen. Studio 81 är den enda salongen jag går till.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Anna E
Skrev om Studio 81

Respekt och lyhördhet inför vad jag vill och känner. Även om det jag vill är lite otydligt formulerat så går det att nå fram. Mycket skickligt utfört Studio 81 och Jennie Hugo levde absolut upp till mina förväntningar Fantastisk hårbottenmassage!

Sofia B
Skrev om Studio 81

Blev väldigt vänligt bemött. Tyvärr blev slutresultatet av färgningen inte det jag förväntade mej. Blekte utväxten. Priset motsvarade inte klassnivån.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Dino D
Skrev om Studio 81

Diana Pour va jättebra och hon fixar alltid en jättebra frilla. Skön stämning, kaffe kaka. Jättebra allting!

Mathilde H
Skrev om Studio 81

Det här är det endaste stället där jag alltid går ifrån nöjd över min frisyr. Jag har testat många olika frisörer på Studio 81 och alla är jättebra.

Jonna S
Skrev om Studio 81

Väldigt fint bemötande! Frisören klippte också om frisyren utan extra kostnad två veckor efter första klippningen då håret inte lade sig som önskat efter första klippet. Jag upplevde dock att klipptiden på 60 minuter inklusive tvätt och samtal om önskad frisyr var för kort för att hinna med slutfinishen på en frisyr från halvlångt till kort. Upplevde också en osäkerhet från frisören i hur hon skulle klippa när hon inte var bekant med mitt hår. Jag klipper mig nu på salong med 90 minuters klipptid och än mer högmeriterade frisörer. Jag upplever att det värt den extra tiden och kostnaden.

Emil S
Skrev om Studio 81

Har klippt mig hos er i 2 år om inte mera Tycker ni alltid är trevliga Blir alltid nöjd Minns förväntningar är höga varje gång jag går hos er pga priset och att jag vet att ni är duktiga, en så länge har jag aldrig blivit missnöjd

Kerstin L
Skrev om Studio 81

Skulle klippa en gardinlugg. Blev bemött bra. Men det var två personer som klippte luggen samtidigt vilket resulterade i att den är väldigt ojämn och inte alls snygg. Hade höga förväntningar eftersom jag hört mycket bra om er salong men var väldigt besviken när jag gick därifrån.

Giggi B
Skrev om Studio 81

Jag klippte mig hos Diana och har aldrig varit så snygg i håret ❤️ Jag tyckte hon var bra på att lyssna på mitt önskemål och göra det bättre än jag trodde var möjligt!

Annika F
Skrev om Studio 81

Mycket nöjda! Jätteduktiga frisör med ett supertrevligt bemötande och dessutom jättenöjda med resultatet av klippningen!

Jolinne A
Skrev om Studio 81

Mitt första besök på studio 81, fick ett gott bemötande. Blev väldigt nöjd med håret och fick bra råd. Trevlig stämning på salongen.

Agneta L
Skrev om Studio 81

Fick en jättebra klippning och vänligt och professionellt bemötande.

Sabina S
Skrev om Studio 81

Färgade en bit av mitt mörka hår klarblått och klippte kort frisyr. Superproffsig, tillmötesgående och trevligt bemötande. Kände mig trygg och samtidigt glad över spännande resultat. Återbesökt för trimning. Kommer tillbaka igen.

Henrik E

Mkt bra!....................................

Claudiu C
Skrev om Studio 81

Hår klippning. De var proffsiga och mycket trevliga. Jag hade inga förväntningar då jag alldrig har besökt frisör förut! Jag tycker att jag fick det jag gick dit för men priset för en enkel klippning var lite överdrivet enligt mig som klippte bort typ 2,5 cm hår runt huvudet.

Oskar B
Skrev om Studio 81

Har klippt mig hos studi 81 flertalet gånger och är alltid nöjd! Trevliga, medvetna om sina kunder och är inte rädd för att pröva nya grejer!

Linda S
Skrev om Studio 81

Klippning hos kompetenta Diana. Supertrevligt bemötande, otroligt skön hårtvätt och jag har aldrig varit så nöjd efter en klippning. Bra konsultation och förståelse för min hårtyp. Supernöjd!

Anna M
Skrev om Studio 81

Bra bemötande och tips. Mkt nöjd med klipp och slingor.

Henrietta H
Skrev om Studio 81

Klippning och sligning. Personligt och välkomnande

ANNELIE C
Skrev om Studio 81

Jag gjorde en vanlig klippning och det var absolut inte värt pengarna jag fick betala.

Jessica B
Skrev om Studio 81

Blir alltid nöjd efter ett besök hos Jennie, hon är noggrran och mån om resultatet

Catarina G
Skrev om Studio 81

Trevligt bemötande och en frisör som förstod vad jag ville ha!

Catarina H
Skrev om Studio 81

Jenny är en super duktig frisör som alltid gör mig nöjd :)

Sara S
Skrev om Studio 81

Jag hade tid på studio 81. Så fort jag kom innanför dörren möttes jag upp med ett varmt välkomnande av Anastasia. Hon tog sig tid att lyssna till vad jag ville ha, gav mig sina rekommendationer gällande slingorna jag ville ha. Första gången hos en frisör känner jag mig trygg, att frisör lyssnar på mig. Slingorna blev ljuvliga, Anastasia stannade kvar efter stängning för att göra allt perfekt för mig. Jag kunde inte bli mer nöjd!!

Marit V
Skrev om Studio 81

Trevlig och duktig frisör som erbjöd mig att komma tillbaka några dagar senare och klippa till det lite extra om jag ville.

Sasha W
Skrev om Studio 81

Irini var superduktig och blekte mitt hår skonsamt och snabbt för att sen lägga i en superfin rose/peach nyans. Lyssnade verklien på hur jag ville ha det och säg till att man var med på alla beslut! Toppen!

Deidre S
Skrev om Studio 81

Klippning hos Jennie. Fantastisk som vanligt.

Jennifer T
Skrev om Studio 81

BEST SALON EVER!! Irini and Georgette really understand how to cut wavy / curly hair. The whole team is great - they're professional but also friendly. I love coming here. In fact, I won't go anywhere else!

Thalia T

Klipte mig kort för första gången. Supernöjd! 💕

Johanna L
Skrev om Studio 81

Väldigt trevligt bemötande och Jennie är en fantastisk frisör. Rekommenderas varmt!

Nathalie S
Skrev om Studio 81

Man blir alltid så glad av stämningen när man sitter och får håret fixat! Så bra samarbete mellan alla och så kul när fler kommer fram med idéer och tips! Man går alltid därifrån nöjd och lycklig!

Emmy B
Skrev om Studio 81

Trevligt bemötande, mysig salong och mycket kunniga. Tack så mycket för fint hår!:)

Michaela K
Skrev om Studio 81

Bästa frisörsalongen någonsin! Fantastisk service och superproffsiga och trevliga frisörer. Rekommenderas varmt!

Karina M
Skrev om Studio 81

Nöjd med håret och upplevelsen totalt, rekommenderar dem gärna vidare.

Emil A
Skrev om Studio 81

Diana är riktigt bra - både tekniskt skicklig och med bra smak/idéer!

Solveig L
Skrev om Studio 81

Lätt att boka via nätet. Skicklig frisör. Trevligt bemötande. Lite dyrt. Kommer igen - duktiga frisörer är värda sitt pris 😊.

Denise A
Skrev om Studio 81

Jag har länge gått till Studio 81 för att bli snygg i håret. Färgning, klippning och behandlingar, allt detta lägger jag i deras händer. Man möts alltid av trevlig personal och bjuds på kaffe med en chokladbit till. Det är små saker som detta som gör att de sticker ut får de övriga salongerna. Det bidrar till upplevelsen av att gå dit plus att dom är superduktiga på det dom gör.

Åsa P
Skrev om Studio 81

Varmt Välkomnande personal! Min frisör Penny!!! Vilken kompetent, skicklig och otroligt härlig frisör o person. Jag fick en helhets upplevelse med jäkligt snygga slingor, behandling, klippning och bra tips på nya produkter som jag köpte med mig. Så tack för det bästa Penny! //Åsa Pääjärvi

Åse h
Skrev om Studio 81

Klippning och slingor av superproffsig frisör som snabbt ”läste in” vilken typ av person jag är och vilken stil jag har och vill ha. Gott kaffe dessutom

Eva S
Skrev om Studio 81

En trevlig och mycket kompetent frisör som klippte mig.

Siana J
Skrev om Studio 81

Klippte mig av en junior som var superduktig och förstod precis vad jag ville ha!

Stefan G
Skrev om Studio 81

Håller tiden, trevligt bemötande och bra hantverk.

Anna M
Skrev om Studio 81

Vänligt bemötande och bra klippning.

Sara L
Skrev om Studio 81

Jag färgade och klippte mig och fick väldigt bra rådgivning av frisören Julia. Jätte nöjd med resultatet!