Studio Golden Bangs

Studio Golden Bangs

Ring 031-13 52 97 www.studiogoldenbangs.se

Välkommen till mig på Studio Golden Bangs! Din frisörsalong mitt i centrala Göteborg, i en lugn och avstressande miljö. Jag som jobbar här heter Annah och tar alltid den tid som behövs för varje behandling och ser varje kund som en VIP-kund. Här får du en mysig stund samtidigt som du blir väl omhändertagen och går härifrån...

184 omdömen om Studio Golden Bangs

EMELIE K
Skrev om Studio Golden Bangs

Jag har aldrig varit såhär nöjd men mitt hår eller val utav frisör innan! Sån bra service, kände mig så trygg! Kommer absolut tillbaka! Rekommenderar starkt!

Sandra Louise S
Skrev om Studio Golden Bangs

Jag blev så nöjd med mitt hår! Wow!! Annah är så otroligt duktig, noggrann , försiktig, fick verkligen till färgen! Och super trevlig :) kan starkt rekommendera Annah!!

NOELLE H
Skrev om Studio Golden Bangs

Kan verkligen rekommendera Annah, superproffsigt bemötande och timmarna bara flög iväg. Det märks verkligen att hon är expert på det hon gör, aldrig varit nöjdare när jag lämnat en frisersalong. Tack!

EVELINA J
Skrev om Studio Golden Bangs

Supernöjd efter mitt besök hos Annah!! Har så otroligt fint hår nu och känslan är underbar. Riktig lyx, hon är så duktig ! Rekommenderar starkt : )

Olivia Ester N
Skrev om Studio Golden Bangs

Annah är en otroligt fuktig frisörr och supertrevlig! Är alltid lika nöjd med mitt hår efter ett besök hos henne!

Josefin H
Skrev om Studio Golden Bangs

Superduktig frisör som förstod precis vad jag önskade! Noggrann och bra bemötande. Strålande nöjd med mitt blonda hår.

CAROLINE C
Skrev om Studio Golden Bangs

Otroligt duktig på sitt yrke och supertrevlig! Är såå nöjd med mitt blonda hår😍

TOVA B
Skrev om Studio Golden Bangs

Håret blev över förväntan och oerhört trevligt bemötande!

Mathilda Mikaela J
Skrev om Studio Golden Bangs

Otroligt duktig och kunnig frisör som förvandlade mitt hår långt över förväntan!

HELIA M
Skrev om Studio Golden Bangs

Helt fantastisk frisör och underbar person som verkligen har bemästrat sitt hantverk! Otroligt lyhörd och kunnig, resultatet blev helt över förväntan!

JILL S
Skrev om Studio Golden Bangs

Kan inget annat än att rekommendera starkt. Annah är super duktig på färg 👌och lyssnar på sin kund. Att hon är väldigt trevlig gjorde ju inte besöket tråkigare. Så professionell! 👌

MERIAM K
Skrev om Studio Golden Bangs

Jätteduktig och supertrevlig frisör som verkligen förstår hur man vill ha håret! Rekommenderar verkligen! 😍

Malin Hilda Sofie H
Skrev om Studio Golden Bangs

Annah är en fantastisk frisör! Jag är så lycklig att jag hittade henne. Kan verkligen rekommenderara henne till 100%.

JAANIKA N
Skrev om Studio Golden Bangs

Är så nöjd !! Du är en grymt bra frisör och jag kommer komma tillbaks snart igen 👍😊

ANETTE G

Är sååå nöjd, Annah är en grymt duktig frisör! 👍🏼⭐️

SOMA H
Skrev om Studio Golden Bangs

Fina annah gav mig den resultat som ingen annan frisör kunnat ge mig blev bättre än förväntat och finare än bilden jag visade på ett ungefär som jag ville ha definitivt blir det MÅNGA fler besök när man har hittat rätt frisör som ger en det man vill ha för pengarna ❤️❤️❤️❤️

CECILIA C
Skrev om Studio Golden Bangs

Aldrig varit så nöjd någonsin vid ett frisör besök. Håret blev finare än vad jag hade kunnat tänka mig. Väldigt trevlig frisör också. Kommer definitivt aldrig gå till en annan frisör igen.

Annica Maria Pernilla C
Skrev om Studio Golden Bangs

Så otroligt fint resultat. Riktigt duktig på färg. Hade själv inte kunnat tänka ut ett så fint resultat som jag fick.

ISABELLA M
Skrev om Studio Golden Bangs

Fantastiskt resultat ! Från helt grått och vitt hår med mörk botten till en drömmig beach blond look Fick mitt liv tillbaka Annah tog dessutom hänsyn till allergier som jag har och gav mig en trygg behandling Super nöjd och rekommenderas till alla 💗🙏🌿🌹

YLVA B
Skrev om Studio Golden Bangs

Annah är bokstavligt talat världens bästa frisör, hon är oerhört noga med att man är nöjd innan man går och är extremt duktig, älskar att ge henne fria händer och blir som absolut nöjdast då. Rekommenderar starkt!

CANSU O
Skrev om Studio Golden Bangs

Annah är superduktig och talangfull i sitt arbete! Hon lyssnade på mina behov och förstod exakt vad jag ville ha. Hon tog sig verkligen tiden och var mån om att jag gick därifrån nöjd. Helt fantastisk frisör och jag fick mitt drömhår! Rekommenderar henne starkt! ❤️

KATE R
Skrev om Studio Golden Bangs

Är såååå nöjd med besöket hos Annah. Hon skapade den perfekta blonda nyansen för mig. Mycket proffsigt och supertrevligt bemötande.

ANNA B
Skrev om Studio Golden Bangs

Annah har hjälpt mig att förverkliga min dröm: från svart till blond på några sittningar utan att skada håret. Dessutom är hon väldigt smart och skön att umgås med. 😊 Så glad jag hittade henne. 🌹🤎

Jeanette J
Skrev om Studio Golden Bangs

Är supernöjd! Tack Annah🥰Är så glad att jag hittade dig👌😊 min resa har bara börjat. Jag kan verkligen rekommenderar er att gå hit.

DORENTINA M
Skrev om Studio Golden Bangs

Jag har väldigt mörkt hår och ingen annan frisör har lyckats ge mig så ljust och fint hår som Annah ger mig. Alltid supernöjd med resultatet!!!

JULIA A
Skrev om Studio Golden Bangs

Jättebra! Hittade salongen via Instagram (kolla före/efter bilder) och undrade om det kan verkligen bli så fin blond nyans på mig. Är supernöjd! Och jag brukar nästan aldrig bli nöjd efter ett frisörbesök. Frisören Annah är jätte trevlig.

MADELEINE K
Skrev om Studio Golden Bangs

Jag hittade Annah för några år sedan och bokade en tid. Sedan dess är jag fast! Har aldrig varit hos en bättre frisör, hon tar ALLTID den tiden som behövs, inget stress inför nästa kund. Har gått var tredje månad i flera år och inte en enda gång har jag gått därifrån annat än SÅ nöjd. Hon är även expert på att komma med förslag på vad som passar just ditt hår om du själv är osäker. Jag har varit mörkhårig hela mitt liv men tack vare bra produkter och en varsam frisör har jag nu i flera år kunnat vara blond utan att allt...

ROBERT A
Skrev om Studio Golden Bangs

Annah började klippa mig för ca 5 -6 år sedan och gör mig lika nöjd varje gång. Underbart att gå från sin frisörska med ett leende på läpparna. En alltid lika glad och sympatisk tjej för att inte glömma nämna hur duktig hon är. Ser fram mot nästa klippning varje gång.

ELSA S
Skrev om Studio Golden Bangs

Är så glad att jag hittade Annah! Har nog aldrig gått nöjd från en frisörsalong innan och drog mig länge innan jag bokade en tid hos Annah. Men jag är så glad att jag gjorde det! Hon gjorde ett fantastiskt bra jobb och dessutom är hon den trevligaste frisören jag stött på. Ser fram emot nästa besök! Tack!! 😍😍

SARA F
Skrev om Studio Golden Bangs

Annah uträttar mirakel varje gång! Har varit hos många frisörer under åren, men ingen kan fixa blont hår som Annah! Så glad att jag hittade henne, hon är verkligen en riktig stjärna! ⭐️👌🏻🔥

Bodil Margareta F
Skrev om Studio Golden Bangs

Annah är helt otroligt skicklig och kunnig! Förstod med en gång varför mitt blonda hår hade blivit missfärgat. Hon färgade det helt perfekt!! Mitt hår är så snyggt nu!! Klippte och färgade min pojkväns hår också och det blev ursnyggt. Kommer att gå till Annah varje gång jag är i Göteborg!!!!

Anna Linnéa Josephine N
Skrev om Studio Golden Bangs

Enda frisören som fått till mitt hår sådär perfekt blont man vill ha det. Och färgen tvättas inte ut efter två duschar. Så sjukt nöjd! Kommer aldrig någonsin gå till någon annan. Bästa Annah!

LOLITA S
Skrev om Studio Golden Bangs

Har gått till Annah två gånger nu och är så glad att jag hittade henne. Hon tar den tid det behövs, är noggrann och resultatet blir perfekt. Väldigt duktig på färg och hon vet hur man tar hand om sina kunder. När jag själv inte riktigt vetat vad jag vill göra med håret har hon kommit med förslag som passar mig och det har blivit rätt varje gång. Rekommenderar henne starkt!

JELICA S
Skrev om Studio Golden Bangs

Underbar frisör och jättefin salong, vill du få ditt hår till just den färg och kvalite du vill ha så ska du verkligen gå hit! Detta va mitt första besök och det är definitivt INTE mitt sista! Rekommenderar starkt !

Lina Louise Björnsdotter N
Skrev om Studio Golden Bangs

Fantastisk frisör men en otroligt fin salong! Rekommenderar varmt!

SANDRA T
Skrev om Studio Golden Bangs

Frisör med magi för håret, finns det? SVAR: ja! Hade verkligen ett fruktansvärt hår innan , både i färg och kvalite. Var för första gången hos Annah för ca 2 veckor sedan. Hon bättrade på ALLT! Hade en före och en efter bild som jag visade för mina vänner. Dom frågade om det var jag på båda bilderna. Så fantastiskt resultat ordande Annah fram! Så glad att jag hittade till denna frisören!! Rekommenderas starkt!!

SASKIA J
Skrev om Studio Golden Bangs

Anna är den bästa frisören som finns 😍! Alltid så nöjd när jag varit hos henne och tänker fortsätta gå till golden bangs!

Linda Christina S
Skrev om Studio Golden Bangs

Annah på Studio Golden Bangs är helt fantastisk! Jag fann henne på Instagram och efter att jag sett hennes bilder så bokade jag en tid direkt. Jag har aldrig mött en frisör som är så noggrann o bra på färg. Jag rekommenderar henne starkt och jag kommer aldrig att byta frisör!

Rea D
Skrev om Studio Golden Bangs

Har varit Annahs kund i flera år nu! En av den absolut trevligaste personen, jätte proffsigt, kreativt och noggrann ! Starkt rekommendation

CAROLINE H
Skrev om Studio Golden Bangs

Jag är ingen person som besöker frisören allt för ofta pga att jag aldrig blivit nöjd! Men efter jag gick ut från denna salong så kände jag mig sååå fin! Annah är trevlig, rolig och otroligt proffsig i det hon gör. Äntligen har jag hittat en frisör som jag kan återkomma till!

ROMANA F
Skrev om Studio Golden Bangs

Jag har varit kund hos Annah i över 2 år nu och kan bara säger: hon är bäst! Har aldrig varit så nöjd med en frisör i hela mitt liv - speciellt när det kommer till färgning. Kan rekommendera varmt!

LUDVIG K
Skrev om Studio Golden Bangs

Min sambo tog mig hit förra året, aldrig vart så noga med att klippa mig hos en och samma frisör innan men det ändrades efter mitt besök hos Annah. Hon klipper bra, är service inriktad och väldigt duktig på att färga håret. Rekommenderar alla som vill fixa håret att göra det här.

NADJA F
Skrev om Studio Golden Bangs

Höjer denna gudinna till skyarna 🙌 Fantastisk på alla sätt och vis.. Min nya frisör 😍 och helt klart värt min kötid.. Rekommenderar henne alla dagar i veckan sikken pingla 😎👌

FANNY H
Skrev om Studio Golden Bangs

Annah är så otroligt duktig frisör. Ska man blondera håret finns ingen annan än henne man ska gå till i Göteborg. Hon är lyhörd och kunnig. Supernöjd efter mitt besök hos henne!

LOUISE S
Skrev om Studio Golden Bangs

Studio Golden Bangs (Annah) är helt klart min nya frisör! Jag har tjockt långt hår och gick från att ha ett trött *gult hår* med en utväxt på 15 cm till en perfekt blond nyans, känner mig som en ängel i håret! Sambon sa att det är den bästa färgningen jag haft!🥰 Är ni ute efter en proffsig frisör som har det lilla extra vad gäller allt, välj Annah! Det är värt väntetiden!✨✨

Kerry Ashley Fiona A
Skrev om Studio Golden Bangs

Jag har gått hos Annah i ungefär 3 år nu, och har inte blivit besviken en enda gång!🙏🏼 Snarare tvärtom. Så otroligt professionell och förvånar varje gång med idéer och tankar. Hon är lyhörd och otroligt mån om att besöket ska bli så bra som möjligt! Mycket trevlig och social tjej, får inte tråkigt en sekund hos henne. Rekommenderar starkt att gå till henne💕

Jasminka S
Skrev om Studio Golden Bangs

Kan verkligen rekommendera Annah! Hon är grym på vad hon gör och jag är alltid supernöjd när jag lämnar salongen. Hon är lätt den bästa frisören jag haft!!😍😍

AISA F
Skrev om Studio Golden Bangs

Det är ingen snack om saken om att Annah är ett proffs i det hon gör. Otroligt grym frisör som skapar magi med ens hår! Supertrevlig och go tjej som skaffat sig ytterligare en till stammis💃🏼❤️

MADELENE L
Skrev om Studio Golden Bangs

Annah är helt otroligt skicklig på det hon gör och jag blir alltid lika nöjd! Den perfekta ljusblonda nyansen varje gång 👌 Superfräsch studio & Annah är världens härligaste tjej! Rekommenderas varmt ⭐️⭐️⭐️

Louise Jennifer W
Skrev om Studio Golden Bangs

Annah är utan tvekan den bästa frisören jag haft. Hon har definitivt fått en ny stamkund. Rekommenderar henne stark! Som pricken över i:et, supertrevlig!