Studio Yogansa

Studio Yogansa

Ring 076-186 42 00 yogansa.se
4.4

Vi är inte vilken dansstudio som helst. Här hittar du dans, yoga och pilates i en härlig blandning, för både barn och vuxna. Dansklasserna fokuserar på afrostilar, dancehall och latin, och på att ha roligt samtidigt som du tränar. Vi erbjuder också yogapass sju dagar i veckan på alla nivåer. Yogansa arbetar aktivt med att ha...

123 omdömen om Studio Yogansa

Anna L

Vi är jättenöjda! Vår son längtar efter dansdagarna och verkar väldigt glad efter varje tillfälle.

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Ann N

Trevliga personer i receptionen och en mysig atmosfär. Yogaläraren Vafa har en cool och avslappnad stil som gör att man längtar till yogalektionerna varje måndag. Det enda negativa är att hon inte har fler kvällskurser under veckan.

Karin L

Yogapasset bra o motsvarar mina förväntningar. Lokalerna ärr udda och inte så ändamålsenliga. Receptionen lite rörig och det har inte varit helt lätt att få klara svar ang. anmälan, fakturor t.ex.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Erika V

Mycket passande nivå för min dotters ålder (4 år). Bra och tydlig information till oss föräldrar. Något trångt vi entrén men allt annat är så bra så det kan man ha överseende med.

Baharan K

Det var ok, men motsvarade inte mina förväntningar, dels då dansen i stort sett var fri dans och inte så mycket instruktioner och dels då två ålderskategorier slogs samman så det var allt från nästan bebisar som inte kunde stå/gå till stora barn som ville dansa.

Helena T

Toppen på alla sätt! Fina lokaler och fantastisk personal.

Bruno A

Topp! Vänligt och avslappnat. Perfekt för oss nybörjare. Rekommenderas.

Jennifer R

Yogansa är alltid underbara, fint bemötande och barnet älskar att gå dit varje gång!

Cathrine W

Bra bemötande med engagerade lärare

Linda E

Det har varit ett väldigt spretigt intryck. Toppen ibland och andra gånger har det känns som man inte har varit välkommen.

Nadja P

Toppen! Passar främst små bebisar innan krypålder. Min kryper och

Erika T

Underbar studio med en härligt familjär känsla. Så glad att jag hittade hit.

Sylvia B

Bra. Stort kursutbud på både dans och yoga. Tyvärr tråkiga lokaler. Omoderna och nedgångna.

Annelie L

Jättebra ställe! Bra pedagoger och fin stämning!

Helena E

Tycker vår danslärare har varit jättebra. Det har varit härligt och man har längtat även om jag har lyckats gå väldigt får gånger... Jag är ju ingen dansare och sportar, ja nästan inget alls så verkligen komplimanger till er / honom. Vore fantastiskt om det skulle finnas en afrobeat kurs med honom under lunchtid så man skulle kunna gå mer då man som mamma alltid måste springa till barnen efter jobbet!

Malin E

Jag tycker allt med Yogansa är super, bra instruktörer och härlig stämning. Det enda negativa är att man måste avboka sin plats 24 h innan om man har betalat för en hel kurs, ibland kan det komma upp saker eller att man blir sjuk kort tid inpå och då förlorar man pengar om man inte har hunnit avboka.

Emmett M

Yogansas dansprogram är väldigt kul. Jag var supernervös första gången jag gick men nu älskar jag det.

Annelie N

Härlig atmosfär och jättebra service, kommer absolut återkomma/Annelie

Anna D

Min dotter gillar sin balettkurs och sin lärare. Man märker att hon lär sig och tycker det är kul eftersom hon pratar balett termer hemma.

Rolf E

Härlig personal som engagerar sig i verksamheten. Alla barn får ta plats och dansa efter egen förmåga. Stämningen är fantastisk. Lokalerna är inte optimala, men fungerar för ändamålet.

Lena V

Bra utbud av kurser, inspirerande lärare och bra bemötande!

Karin A

Otroligt dåligt organiserat. 3 gånger dök inte ens läraren upp.

Harald S

Bra bemötande och snabb återkoppling på frågor, m.m. Barndansen lever upp till våra förväntningar.

Miriam J

för stora grupper, oengagerad personal, illa planerat och alldeles för trånga lokaler

Kari K

Bra entusiastisk lärare, bra koreografi. Jag hade gärna sett att läraren gick in och visade/korrigerade enskilda rörelser för bättre lärande. Streetdans kl 16:30.

Ann-sofi J

Mycket bra med hämtning i skolan. Duktiga danslärare och trevlig personal.

Jasmine C

En fantastisk dansskola. Bra lärare, roliga klasser, bra ledning.

Madelein C

Tycker att kursen var jätte bra på alla sätt och vis! Det negativa var att kursen hölls en fredag kväll vilket gjorde att flera av oss hoppade över enstaka tillfällen, sen borde det funnits uppföljning på den kursen istället för att man ska gå om samma. Läraren var jätte bra och det var en positiv stämning i gruppen.

Anders N

Jag blev väldigt bra och trevligt bemött. Kursen/tjänsten överträffade mina förväntningar. Lärare och administrativ personal var kanon.

Lena V

Bra utbud av dans, vänlig och hjälpsam personal.

George H

Tycker att det är ett otroligt bra upplägg där barnen lär sig dans på roligt och pedagogisk sätt samtidigt som vuxna kan ha yoga. Mycket uppskattat! Trevligt bemötande och kunnig personal. Hade gärna sett det fanns fler dagar i veckan att välja på.

Helena T

Mysig stämning och fantastiska lärare.

Louisa S

Roligt! Kursen hade ett bra tempo - vi lärde oss mycket, men gick inte vidare förrän alla lärt sig stegen. Ville lära oss grunderna i salsa och det gjorde vi. Hade gärna fortsatt men min man har tyvärr inte tid.

Elin R

Vår dotter gick på Dancehall våren 2016. Läraren var inte närvarande under ca hälften av lektionerna och vi fick ingen information om orsaken till frånvaron. Det blev mer barnpassning än dans, och både min dotter och vi föräldrar är mycket besvikna på kvaliteten.

Ann Helen W

Jag tycker att yogansa är ett bra alternativ för dans i centrala Stockholm. Speciellt bör de behålla Sara Galan.

Jessica A

Barndans var mycket bra. Första aktiviteten för min dotter. Hon tyckte mycket om dansen. En bra första aktivitet.

Sophia N

Vi upplevde det som lite oseriöst. 80% av tiden fick vi inte det som vi hade signat upp för. Tråkigt för både föräldrar och deltagarna

Tove E

Jag tyckte danskurser var jätterolig. Däremot tyckte jag inte lokalen var särskilt bra för danskurs. Trång dansyta, rätt dåligt golv, pelare och bjälke som är i vägen. Ingen avskild dansyta utan man dansar bredvid de som eventuellt sitter och väntar. Inte heller något riktigt omklädningsrum. Men den roliga och bra dansen har ändå vägt upp allt.

Alva J

Jättebra med många kurser och mycket variation!

Terese R

Som förälder är syftet med barndansen (babydansen 1-2 år) en rolig aktivitet där mitt barn kan dansa, skratta och träffa andra barn i en lättsam och stimulerande miljö. En aktivitet som vi gör tillsammans. Yogansa är absolut en av veckans höjdpunkter!

Ann-sofie G

Trevligt och roligt, uppskattat av dottern. Dock blev det färre gånger än 10, vilket jag betalat för.

Sinna L

Superbra kurs i acroyoga! Kommer gå fler kurser på Yogansa i framtiden!

Lovisa K

Lite rörig kommunikation från kursanordnare, lite kallt i lokalen och inte helt optimal lokal i övrigt. Väldigt fin ordinarie danspedagog som hittade många spännande övningar och fick med alla barnen.

Stefanie L

Mellan två och sex deltagare per session. Instruktören kunnig och trevlig. Lite mycket buller från gatan utanför, men man kan ignorera detta när man väl är i sina övningar.

Emilia A

Alltid trevlgt och mysigt, vilket märktes att min dotter också tyckte eftersom hon blev glad så fort hon kom in. Tyvärr var golven väldigt kalla under vintern vilket var lite tråkigt eftersom barndansen är mycket rulla runt på golven osv, inte så mysigt.

Camilla L

Mycket bra lärare, kul bra att det läggs upp filmer som man kan kolla när man missar en klass! Bra utbud, litet litet minus för att tid tas till stretch i slutet när lektionen bara är en timme.

Magnus A

Mycket vänligt bemötande och väl anpassat för barnens ålder (vi gick 2-3 år).

Andrea
Skrev om Studio Yogansa

Riktigt bra ställe! Skickliga yogalärare, riktigt trevlig personal, bra energier på stället!!! Har länge letat efter en yogakurs som ligger centralt + har bra lärare + inte kostar skjortan. Mycket nöjd!

Veronica S

Jag har väldigt bra upplevelser av Yogansa och har fått väldigt bra undervisning

Gabriella S

Danskurser barn Bra pedagoger och glada barn som kommer utspringande från klasserna. Många olika kurser på bra tider. Snabbt svar på mailförfrågningar. Gillar möjligheten till föräldrar yogar, barn dansar och att det finns klippkort för vuxna.